Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Zdrowa aktywność

GALERIA: Street art w służbie zdrowiu

GALERIA: Street art w służbie zdrowiu
Źródło: www.streetartutopia.com | Ibon Mainar

Street art zachęcający do uprawiania miejskiego sportu, picia owocowych koktajli i poznania własnej anatomii? Tak! Na ścianach z całego globu znaleźliśmy mnóstwo przykładów zdrowej sztuki miejskiej.

Tagi: kultura, zjawisko

Zapytaj i podziel się wiedzą

Aby zadać pytanie musisz się zalogować
Wyślij
Pytania zadane przez innych użytkowników
izabg zapytał(a) 27 kwietnia 2013
Pytanie dotyczy artykułu GALERIA: Street art w służbie zdrowiu
co jeszcze nalezy do zdrowego trabu zycia
madzia.szczesna odpowiedział(a) 4 maja 2013
Pytanie trochę rozległe, trzeba przyznać, mało sprecyzowane. Pominę może już wcześniej wymienione propozycje i dodam swoje, które na obecną chwilę siedzą mi w głowie: - kawa czarna i najlepiej gorzka - mleko dodane do kawy powoduje, że kofeina prawie w ogóle nie działa, - kawa wypita pół godziny przed treningiem przyspiesza spalanie, - 4-5 posiłki dziennie co 3-4 godziny i można naprawdę tak jeść, jeśli ma się chęci podkręcić metabolizm! - pić między posiłkami (odczekać minimum 30 minut), - 1,5-2 litry wody dziennie z cytryną, gazowana również może być (niesmakowa rzecz jasna), - owoce do południa, - warzywa gotowane w południe, - warzywa surowe na wieczór, - białko o każdej porze, - zielona herbata, mięta, zioła, - czarna herbata odwadnia, - sport - 20 minut minimum, dopiero po tym czasie spalamy niechcianą tkankę tłuszczową, minimum 4 razy w tygodniu! Tyle na ten moment pamiętam, nie jestem dietetykiem, ale wiedzę posiadam od specjalistów i trenera personalnego.
zdrowie odpowiedział(a) 28 kwietnia 2013
Nie brać żadnych używek, jeść zdrowe jedzenie (warzywa i owoce), pić dużo wody, trochę ruchu (przynajmniej 15 min. dziennie) może zdziałać cuda!
mario35 odpowiedział(a) 28 kwietnia 2013
wypijać minimum dwa litry wody dziennie
Jabłuszko odpowiedział(a) 28 kwietnia 2013
Ruch! I jeszcze raz ruch !
marcin20800 odpowiedział(a) 28 kwietnia 2013
Unikanie nikotyny