Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Zdrowy organizm

Rady dietetyka dla Niepocieszonych Podjadaczy cz. 3

Rady dietetyka dla Niepocieszonych Podjadaczy cz. 3
Zdjęcie: shutterstock

Pozbądź się pokus. Zamiast słodyczy czy innych kalorycznych przekąsek umieść w widocznym miejscu torbę na siłownię, rakietę do tenisa lub piłkę do ćwiczeń. Od jutra nie kupuj na zapas  wysokoenergetycznych produktów, które mogą skusić Cię do nadmiernego jedzenia.

Pomyśl jakie jeszcze czynnosci sprawiają Ci przyjemność i mogą być alternatywą dla jedzenia. Kurs tańca? Kino? Długi spacer? Możliwości innych niż podjadanie smakołyków jest całkiem sporo. Jeśli już musisz sięgnąć po jedzenie między posiłkami, sięgnij po lekkie przekąski tłumiące głód.

niepocieszeni


Sylwia Leszczyńska - dietetyczka kliniczna, psychodietetyczka, certyfikowana europejska specjalistka leczenia otyłości (cert. SCOPE), właścicielka Instytutu Zdrowego Żywienia i Dietetyki Klinicznej „Sanvita” (www.instytutsanvita.pl). Członkini Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Polskiego i Europejskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością. Ekspertka ds. żywienia w programach tv, m.in. „Sztuka życia” i „Miasto kobiet” i in.

Zapytaj i podziel się wiedzą

Aby zadać pytanie musisz się zalogować
Wyślij