Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Zdrowy organizm

Rady dietetyka dla Poprawnych Optymistów cz. 3

Rady dietetyka dla Poprawnych Optymistów cz. 3
Zdjęcie: shutterstock

Zwiększ gęstość odżywczą swojej diety i zamień produkty zbożowe oczyszczone na te z pełnego ziarna. Zobacz jak na tym skorzystasz na przykładzie poniższego porównania. Ryż brązowy ma dużo wyższą gęstość odżywczą od ryżu białego. Podobne zależności obserwuje się w przypadku innych produktów zbożowych (pieczywo białe vs. pełnoziarniste, makaron biały vs. razowy etc.)

ryz


Sylwia Leszczyńska
 - dietetyczka kliniczna, psychodietetyczka, certyfikowana europejska specjalistka leczenia otyłości (cert. SCOPE), właścicielka Instytutu Zdrowego Żywienia i Dietetyki Klinicznej „Sanvita” (www.instytutsanvita.pl). Członkini Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Polskiego i Europejskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością. Ekspertka ds. żywienia w programach tv, m.in. „Sztuka życia” i „Miasto kobiet” i in.


Zapytaj i podziel się wiedzą

Aby zadać pytanie musisz się zalogować
Wyślij