Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Zdrowy organizm

Rady dietetyka dla Pozornych Twardzieli cz. 2

Rady dietetyka dla Pozornych Twardzieli cz. 2
Zdjęcie: shutterstock

Ogranicz spożycie tłuszczów do 25% – wybieraj dobre tłuszcze. Zdrowe tłuszcze odgrywają ważną rolę w organizmie również podczas odchudzania, pomagają w poczuciu sytości.

Ale pamiętaj, nawet dobre tłuszcze są skoncentrowanym źródłem kalorii, dlatego musisz wiedzieć, że część tłuszczu z naszej diety jest schowana w innych produktach (również białkowych i węglowodanowych). Dlatego pozostaje niewiele tłuszczu, który możemy dodać „extra”. Celem jest, aby jako tłuszcz dodatkowy wybierać zdrowe tłuszcze.

Ilustracja: Julia Szostak

Sylwia Leszczyńska - dietetyczka kliniczna, psychodietetyczka, certyfikowana europejska specjalistka leczenia otyłości (cert. SCOPE), właścicielka Instytutu Zdrowego Żywienia i Dietetyki Klinicznej „Sanvita” (www.instytutsanvita.pl). Członkini Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Polskiego i Europejskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością. Ekspertka ds. żywienia w programach tv, m.in. „Sztuka życia” i „Miasto kobiet” i in.


Zapytaj i podziel się wiedzą

Aby zadać pytanie musisz się zalogować
Wyślij