Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Zdrowy organizm

Rady dietetyka dla Zdesperowanych Buntowników

Rady dietetyka dla Zdesperowanych Buntowników
Zdjęcie: shutterstock

Tłuszcze to najbardziej skoncentrowane źródło energii, dlatego wybieraj zdrowe tłuszcze i ogranicz ich udział w diecie do 25–30%.

Ilustracja: Julia Szostak

Sylwia Leszczyńska - dietetyczka kliniczna, psychodietetyczka, certyfikowana europejska specjalistka leczenia otyłości (cert. SCOPE), właścicielka Instytutu Zdrowego Żywienia i Dietetyki Klinicznej „Sanvita” (www.instytutsanvita.pl). Członkini Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Polskiego i Europejskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością. Ekspertka ds. żywienia w programach tv, m.in. „Sztuka życia” i „Miasto kobiet” i in.


Zapytaj i podziel się wiedzą

Aby zadać pytanie musisz się zalogować
Wyślij
Pytania zadane przez innych użytkowników
ireneusz.korlub zapytał(a) 5 grudnia 2014
Wszytko ladnie pieknie rozrysowane jednak ubogie w treści merytoryczne . Jak można ogólnie w jednej lini stawiać mięso, np pierś z kurczak z chipisami ?