Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Zdrowy organizm

Towarzyscy Hedoniści

Towarzyscy Hedoniści
Ilustracja: Hello Zdrowie

To osoby, którym zależy na poczuciu przynależności do grupy, chcą być stale otoczone ludźmi. W byciu towarzyskim nie ma wprawdzie nic złego, ale Towarzyskich Hedonistów popycha to do zachowań determinowanych modą czy wpływem grupy.

To typowi palacze towarzyscy, nie wyobrażają sobie też zabawy bez drinka, a zabawa jest dla nich ważna. Twierdzą, że mogliby nie palić i nie pić, gdyby chcieli, ale wcale nie chcą. Zwracają uwagę na to, co jedzą, bo to dziś także część etykiety w dobrym towarzystwie, dbają również o dobry seks. Jednak wszelkie działania związane ze zdrowiem, które wymagałyby wysiłku czy ograniczania się, są im obce. Niechętnie ćwiczą, nie przejmują się też opinią innych o swoim wyglądzie. Biorą sporo suplementów diety, bo to łatwiejsze niż regulowanie samej diety i innych nawyków.

Wskazówki i wyzwania dla ciebie:

Lampka alarmowa dla Towarzyskich Hedonistów świeci na pewno przy temacie używek. Jest ich dużo i traktowane przez nich w sposób bardzo niefrasobliwy. Jeśli więc zauważasz, że twoim sposobem na codzienny relaks, stres i życie towarzyskie jest alkohol, spróbuj przejąć nad tym kontrolę i przeżyć tydzień (z weekendem!) bez alkoholu.

Gotowy na kolejne zmiany? Nie ma co zwlekać, rzucamy palenie!

Zdecydowanie warto także pomyśleć o większej dawce ruchu – badania pokazują, że Towarzyscy Hedoniści nawet na zwykły spacer wybierają się najrzadziej z przedstawicieli wszystkich opisywanych stylów. Spróbuj się poruszać, to nie boli! A codzienna dawka ruchu na pewno odpręża skuteczniej niż drink. Sam zdecyduj, jaka forma ruchu odpowiada ci najbardziej. Na początek spróbuj zwykłych spacerów i rób codziennie 6000 kroków.

Gdy już się rozruszasz, postaraj się włączyć w swój codzienny harmonogram prosty domowy trening.

Wolisz ćwiczyć w grupie? Podejmij nasze wyzwanie i sprawdź, jaki rodzaj ćwiczeń fitness odpowiada ci najbardziej.

Zastanów się, czy w dzikim pędzie nie zapominasz przypadkiem o regularnych posiłkach i nie wrzucasz w siebie w pośpiechu byle czego. Masz w tej kwestii coś na sumieniu? Postaraj się zapanować nad dietetycznym chaosem – podejmij nasze wyzwanie i jedz regularnie. Zobaczysz, że porządek w jadłospisie to lepsze samopoczucie i ład w głowie.

Odwiedź stronę www.stylezdrowia.pl i sprawdź jakich ciekawych faktów o zdrowiu Polaków dostarczyło badanie Style Zdrowia. 

 

Zapytaj i podziel się wiedzą

Aby zadać pytanie musisz się zalogować
Wyślij