Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Pudel na siłowni

Halle Berry i jej plan na piątkę (z plusem?)

Halle Berry i jej plan na piątkę (z plusem?)
Halle Berry i jej boskie ciało. Zdjęcie: East News

Pisałam już o Tracy Anderson, jej współpracy z Madonną i metodzie, jaką stosuje. Kolejnym, po Tracy, ulubieńcem Hollywoodu jest Harley Pasternak. Trener, ale i dietetyk w jednym. Czyli wszystko, czego potrzeba, za jednym zamachem. Zaufali mu już Halle Berry, Lady Gaga, Katy Perry, Jennifer Hudson, Kanye West, Milla Jovovich... Wymieniać można długo, bo lista jest naprawdę imponująca. Filozofia jedzenia i ćwiczeń według Pasternaka opiera się na cyfrze 5. Dlaczego 5? Powodów jest kilka. Dieta, aby miała sens, powinna trwać przynajmniej 5 tygodni. Każdego dnia powinniśmy zjadać przynajmniej pięć małych posiłków. Każdy powinien się składać przynajmniej z pięciu składników, a jego przygotowanie nie powinno zabierać więcej niż pięć minut. Nikt nie ma czasu, żeby godzinami ślęczeć nad garnkami. W każdym posiłku powinien znaleźć się jeden z pięciu ważnych składników odżywczych – białko, błonnik, zdrowe tłuszcze, węglowodany o niskim indeksie glikemicznym, bezcukrowy napój. W czasie trwania diety 5 razy można „zgrzeszyć” – bez szkody i większego uszczerbku na wadze pozwolić sobie na 5 swobodniejszych dni, kiedy będziemy jedli to, o czym marzymy. Ale dieta to nie wszystko. Ważne są też oczywiście ćwiczenia. Regularne 25 minut, 5 razy w tygodniu. Oczywiście każda sesja podzielona jest na pięciominutowe interwały. A ćwiczenia proste, łatwe i przyjemne, takie, żeby swobodnie można je było wykonywać samemu w domu. Głównie cardio – bieganie, podskoki, skakanka, pajacyki, ale też brzuszki, hantle, przysiady. Ważne, żeby ćwiczyć systematycznie, 5 razy w tygodniu, a wtedy zaledwie 25 minut przyniesie o wiele lepsze efekty niż długie godziny spędzane na siłowni, ale w nieregularnych odstępach. Halle Berry jest tego świadoma i posłusznie stawia się na ćwiczenia. Jako 46-latka już wie, że oszukiwanie trenera do niczego dobrego nie prowadzi. Efekty tej uczciwości są w jej przypadku po prostu powalające!

Harley Pasternak z żoną. Źródło: Twitter

 

Tagi: dieta, treningi

Zapytaj i podziel się wiedzą

Aby zadać pytanie musisz się zalogować
Wyślij

Polecane wpisy

Najpopularniejsze wpisy