Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Pudel na siłowni

Jak trenuje Jennifer Garner?

Jak trenuje Jennifer Garner?
Jennifer Garner, mama trójki dzieci. Tak trzymać! Zdjęcie: East News

Bądź dla siebie najważniejsza
“Dlaczego celebryci tak dobrze wyglądają? Bo dla nich trening to priorytet i zobowiązanie”, twierdzi Waters. Tłumaczenie “nie mam czasu”, “jestem zmęczona”, “za długo byłam w pracy” jej nie interesuje. “Wszyscy moi klienci mają rodziny i dużo pracują. Czasami nawet 12 - 16 godzin na filmowym planie. Mają mnóstwo ważnych spraw do załatwienia, a w weekendy - w weekendy sporo ciekawych rzeczy do zrobienia. Normalnie, jak każdy. Kluczem do sukcesu jest jednak nie pozwalanie sobie na żadne wymówki. Jeżeli naprawdę ci na czymś zależy, na pewno znajdziesz na to czas, nawet jeśli będziesz miała wstawać o 5 rano, żeby poćwiczyć, czy zrezygnować z oglądania ulubionego serialu czy przeglądania Facebooka przez pół godziny.

Ogranicz węglowodany
Węglowodany są pyszne, ale każdy ci powie, że rezygnacja z chleba, klusek, czy ciasteczek to najmądrzejsza decyzja dietetyczna. Wysoko przetworzone jedzenie zamienić na warzywa, zamiast słodkich płatków rano - wypić odżywczy shake. Dobrze też wiedzieć, jak poradzić sobie z niektórymi niezdrowymi nawykami. Jeśli wiesz, że wracając wieczorem po pracy do domu będziesz chciała ogołocić wszystkie szafki z niezdrowych przekąsek, które trzymasz dla gości (krakersów, chipsów, herbatników), lepiej ich nie kupuj. Do wszystkiego się można przyzwyczaić, tylko pamiętaj, że zazwyczaj trwa to około dwóch tygodni.

Spraw, żeby ćwiczenia stały się frajdą
Dodawaj do ćwiczeń nowe elementy. Nową muzykę, nową koszulkę, albo chociaż śmieszne, kolorowe skarpetki. Każda drobna rzecz potrafi nas zmotywować do ćwiczeń, dlaczego więc tego nie wykorzystać? Ale przede wszystkim - zmieniaj ćwiczenia, próbuj z nowymi układami, nowym sprzętem. Raz zumba, następnym razem sztanga, circuit, TBC, pilates. Zmieniaj zajęcia, trenera, wszystko, byle tylko ci się nie nudziło.

Kup sobie fajne ubranie do ćwiczeń
Nawet jeśli ćwiczysz w domu, staraj się wyglądać atrakcyjnie. Tak, tak, fajny, kolorowy top, dopasowane spodnie i wygodne buty mogą zdziałać cuda. Nie chodzi o to, żebyś wybierała w sklepie najdroższe ciuszki, ale żeby mieć do siebie i swojej pracy szacunek. Ustal godzinę, trzymaj się jej i bądź przygotowana do zajęć.

Systematyczność jest kluczem do sukcesu
"Moje motto? Jeden trening dzieli cię od dobrego humoru. Więc bierz się za niego i daj sobie szansę poczuć się dobrze. Po pewnym czasie trening stanie się czymś, na co czekasz. Na początek daj sobie 30 minut, 3 razy w tygodniu. Ideałem jest ćwiczenie 6 razy w tygodniu. Jeśli ci się to uda, twoje ciało naprawdę się zmieni. To niesamowite, co może się stać w ciągu 10 dni! Twoje całe życie może się zmienić w 30!", twierdzi Valerie. 

Czy to działa? Nie dowiecie się, dopóki nie spróbujecie.

Valerie Waters, jak każda trenerka, bez grama tłuszczu. Zdjęcie: Twitter

Tagi: energia, treningi

Zapytaj i podziel się wiedzą

Aby zadać pytanie musisz się zalogować
Wyślij

Polecane wpisy

Najpopularniejsze wpisy