Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Pudel na siłowni

Niesamowite ciało Jady Pinkett Smith

Jak może wyglądać czterdziestolatka? Właśnie tak, jak Jada Smith - aktorka i żona Willa Smitha - na swoim najnowszym zdjęciu, które zamieściła na Twitterze. Oczywiście nie ma nic za darmo. Jeśli kochasz leżeć przed telewizorem pogryzając chipsy i popijając je colą, taka figura na pewno ci nie grozi.

Jada urodziła dwoje dzieci i chociaż za każdym razem jej waga w końcowej fazie ciąży wskazywała +20 lub +25 kilogramów, wystarczyło kilka miesięcy, by znów na jej brzuchu pojawił się jakże przyjemny „kaloryfer”. Ale Jada ćwiczy dwa razy dziennie. Rano – intensywne cardio, wieczorem – ćwiczenia z obciążeniami. Do tego wysokobiałkowa dieta, która wspomaga tak ostre treningi i odbudowę mięśni. I uważna obserwacja indeksu glikemicznego potraw. Żona Willa Smitha przyznała niedawno, że właściwie nie je nic, co nie byłoby jej potrzebne. Może dlatego, że nikt jej nie nauczył, jak wspaniałe może być jedzenie?

Jada twierdzi, że ani jej mama, ani babcia nie umiały gotować. Za to od najmłodszych lat mama prowadzała ja na salę gimnastyczną. Trenowała balet, gimnastykę sportową, jeździła na koniu. „Bierny wypoczynek w sobotę i niedzielę nigdy nie wchodził w grę”, mówi Jada. Dziś tak samo wychowuje swoje dzieci. Razem pływają na surfingu, jeżdżą na snowboardzie. Jada chwali się, że jest tak zadowolona ze swojego wyglądu, że właściwie mogłaby na co dzień chodzić nago. Może jeszcze w szpilkach, bo szpilki ta niziutka aktorka uwielbia!

Tagi: dieta, treningi

Zapytaj i podziel się wiedzą

Aby zadać pytanie musisz się zalogować
Wyślij
Pytania zadane przez innych użytkowników
LudVan zapytał(a) 5 września 2012
Pytanie dotyczy artykułu Niesamowite ciało Jady Pinkett Smith
Czy organizm przyzwyczajony do wysiłku fizycznego od dziecka różni się od innych?
myniu.myniu odpowiedział(a) 17 grudnia 2012
Najnowsze badania pokazują także, że takie osoby mają zmieniony metabolizm.
Openmedica odpowiedział(a) 5 września 2012
Organizm każdego wytrenowanego człowieka różni się od innych – mięśnie i serce są sprawniejsze i zdolne do wykonywania większych wysiłków. Trening siłowy i wytrzymałościowy w młodym wieku nie przynosi jednak spektakularnie dobrych rezultatów i nie jest zalecany. Maluchy lepiej skłaniać do lekkiego, ogólnorozwojowego treningu.
romirek zapytał(a) 4 września 2012
Pytanie dotyczy artykułu Niesamowite ciało Jady Pinkett Smith
Czy tycie w ciąży zależy wyłącznie od samokontroli kobiety, czy inne czynniki również mają wpływ?
Openmedica odpowiedział(a) 4 września 2012
Tycia w ciąży nie da się uniknąć, ale dużo więcej przybierają na wadze mamy, które już wcześniej miały nadwagę. Większe skłonności do gromadzenia zbędnych kilogramów mają także palaczki, które rzuciły nałóg na wieść o dziecku oraz mamy po 30. roku życia.
Gabi zapytał(a) 4 września 2012
Pytanie dotyczy artykułu Niesamowite ciało Jady Pinkett Smith
Ile trzeba odczekać po porodzie, zanim się zacznie ćwiczyć?
Openmedica odpowiedział(a) 4 września 2012
Zanim zacznie się trenować po porodzie, powinno się odczekać 6 tygodni (w przypadku cesarskiego cięcia - 12). Pierwsze zajęcia gimnastyczne, czyli delikatne ćwiczenia Kegla oraz mięśni stóp, możemy rozpocząć już następnego dnia po porodzie. Jeśli jednak krocze krwawi i drętwieje – powinnyśmy przerwać ćwiczenia i dać swojemu organizmowi więcej czasu. Gdy kobieta dobrze się czuje, po 3 tygodniach można rozpocząć niewyczerpujące ćwiczenia mięśni brzucha, np. spinanie mięśni, tradycyjne brzuszki albo nożyce. Wszystko jednak bardzo ostrożnie – stopniowo zwiększajmy intensywność i ilość ćwiczeń. Ciało kobiety, która urodziła dziecko, nie jest gotowe na forsowne ćwiczenia i wyczerpujące treningi.

Polecane wpisy

Najpopularniejsze wpisy