Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Z czym do dzieci

Wojna na rymy

Wojna na rymy
Zdjęcie: kadr z klipu Swagger Wagon

Reklamy samochodów gładko sunących po każdej nawierzchni, wiozących uśmiechniętą rodzinę model 2 plus 2 plus pies, są już passe. Konkurencja na rynku motoryzacyjnym mocno się zaostrzyła i w efekcie doszło do starcia pomiędzy Toyotą a Fiatem.

Na szczęście obyło się bez ofiar – na razie miał miejsce tylko słowny pojedynek. Obydwie firmy wpadły na pomysł (bądź jedna wpadła, a druga pozazdrościła) stworzenia spotów reklamujących nowe modele samochodów z udziałem... rapujących rodziców.

Toyotę reprezentuje prawdziwe rock-and-rollowy familijny skład z minivanem w tle. Od tej pory posiadanie rodzinnego samochodu już nikomu nie będzie kojarzyło się z nudnawym małżeństwem z obrzeży miasta.

Fiat na ambasadorkę modelu 500L wybrał prawdziwą super matkę, która z prawdziwie raperskim luzem streszcza na tle samochodu uroki i koszmary macierzyństwa.

Trudno na razie ocenić, kto wygrywa tę rymowaną bitwę. Sprawę bezlitośnie rozstrzygną słupki sprzedaży obydwu marek. Jedno jest pewne – przy rapujących rodzicach PSY i jego „Gangnam Style” może się schować.

Zapytaj i podziel się wiedzą

Aby zadać pytanie musisz się zalogować
Wyślij

Polecane wpisy

Być jak młody Kubica

Agnieszka Radziszowska

Joela zabawy z papierem

Agnieszka Radziszowska

Sztuka (na) ulicy

Agnieszka Radziszowska

Najpopularniejsze wpisy

Gdy dziecko nie chce jeść

Agnieszka Radziszowska

Zegar - czy to już pora?

Agnieszka Radziszowska