Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Krok do zdrowia

Jedz regularnie

Jedz regularnie
Koniec z podjadaniem i wilczym głodem. Podejmij wyzwanie i naucz się jeść zdrowo i regularnie. Codziennie!

Czasem łapiesz się na tym, że śniadanie jesz w porze obiadu? Często nie masz czasu na lunch, za to twoja kolacja kalorycznie pokrywa wszystkie pominięte w ciągu dnia posiłki? Nawet jeśli nie jest to fast food, nie mamy dla ciebie dobrych wiadomości. Zasady zdrowego odżywiania nie dotyczą jedynie tego, co jesz, ale także tego, w jaki sposób jesz.

Pomijanie posiłków prowadzi do drastycznego spadku poziomu cukru we krwi, co skutkuje ciągłym napięciem i zmęczeniem. Zaburzasz tym samym proces wydzielania insuliny i pracujesz nad rozwojem cukrzycy w przyszłości. Poza tym nieregularne jedzenie rozleniwia twój metabolizm. Jeśli przez cały dzień pozostaje uśpiony, a na wieczór otrzymuje ogromną porcję do przetworzenia, robi to wolniej i mniej efektywnie. W rezultacie znacznie zwiększą się twoje zapasy tkanki tłuszczowej. Postaraj się zapanować nad dietetycznym chaosem. Podejmij nasze wyzwanie i zacznij jeść regularnie. Porządek w jadłospisie zapewni ci lepsze samopoczucie i ład w głowie.

  • 1. Przestaw budzik

    Wstań 15 minut wcześniej i zjedz śniadanie w domu. Porcja owsianki, jogurt z płatkami, pełnoziarniste pieczywo z twarożkiem. Taki posiłek da ci znacznie więcej energii niż kwadrans snu więcej. Nie planuj śniadania przy biurku w pracy – wciągnie cię wir maili i ostatecznie w twoim żołądku przed południem wyląduje jedynie kawa.

    Komentarze użytkowników:

    wercia.b2
    wercia.b2 skomentował(a) 19 lipca 2016
    Udało!
    Welinek
    Welinek skomentował(a) 9 lipca 2016
    To akurat proste - zawsze jem śniadanie w domu i bez zjedzenia śniadania nigdzie nie wychodzę - chyba, że na badania na których trzeba być na czczo ;)
    Monika Krawczyk
    Monika Krawczyk skomentował(a) 5 lipca 2016
    najczęściej jem śniadanie w domu, dzisiaj nie zdążyłam, ale zabrałam ze soba i od tego zaczęłam dzień w pracy
Szczegóły Kroku do zdrowia Krook do zdrowia
Poziom trudności

Poziom trudności

Średnieśrednie
Kalendarz

Długość trwania

5 dni
Koniec

Z tym krokiem zmierzyło się

2627 osób