Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Krok do zdrowia

Nie pracuj bez przerwy!

Nie pracuj bez przerwy!
Hello, czas na przerwę! Podemij wyzwanie i codziennie znajdź chwilę na odpoczynek w pracy.

Masz stresującą pracę, od rana do wieczora siedzisz przy biurku, dużo pracujesz przy komputerze? Hello! Czas na przerwę! Bez odpowiedniej higieny pracy wcześniej czy później zaczniesz odczuwać sztywność karku, bóle kręgosłupa, bóle głowy, oczu, nadgarstków lub brzucha. To są objawy permanentnego stresu. Spokojnie, mamy na to sposoby. Kasia Bem, nasza specjalistka od jogi, pokaże proste ćwiczenia do wykonania przy biurku, dzięki którym zadbasz o kręgosłup, oczy, nadgarstki, rozładujesz stres, dotlenisz mózg i złapiesz oddech. Podejmij nasze wyzwanie i zobacz, jak proste ćwiczenia czerpiące z tradycji jogi błyskawicznie polepszą twoje samopoczucie, koncentrację i wydajność

Kasia Bem - dyplomowana nauczycielka jogi, oddechu i medytacji w systemach Sivananda Jogi (II stopień specjalizacji), Ashtangi Jogi i Sri Sri Jogi, RYT 500. Autorka programów: Joga dla Twarzy, Potęga Ciszy, Detoks z jogą naturalnie!. Więcej www.namastejoga.pl

  • Krok 1

    Złap oddech. Dosłownie. Naucz się prostego oddechu, który koordynuje pracę półkul mózgowych, wspomaga pamięć i koncentrację, redukuje napięcie. Wykonuj go, kiedy wypadnie ci coś pilnego i stresującego.

    Komentarze użytkowników:

    kinga.a.staniak
    kinga.a.staniak skomentował(a) 13 maja 2015
    Ekstra sprawa :)
    Agata Jasnowska
    Agata Jasnowska skomentował(a) 7 maja 2015
    pomaga się obudzić w pracy :)
    patty
    patty skomentował(a) 14 lipca 2014
    Super! Natychmiastowy efekt! Poza tym Kasia to bardzo przyjemna osoba, mam nadzieje, ze zobacze ja tez w innych wyzwaniach :)
Szczegóły Kroku do zdrowia Krook do zdrowia
Poziom trudności

Poziom trudności

Średnieśrednie
Kalendarz

Długość trwania

5 dni
Koniec

Z tym krokiem zmierzyło się

580 osób