Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Krok do zdrowia

Pokonaj stres z jogą

Pokonaj stres z jogą
Nie radzisz sobie ze stresem? Poznaj proste techniki oddechowe i asany, które naprawdę działają.

Stres towarzyszy nam dziś na każdym kroku. To bardzo ważne, aby wiedzieć, jak sobie z nim radzić. Kasia Bem, nasza specjalistka od jogi, przygotowała dla was kilka prostych technik oddechowych i medytacyjnych oraz asany, które pomogą Wam się zrelaksować dosłownie w 5 do 10 minut. Wykonywane regularnie złagodzą napięcia psychiczne i fizyczne, dotlenią i zregenerują organizm, przywrócą radość i energię, sprawią, że odzyskacie spokój i wewnętrzną równowagę.
 

Kasia Bem - dyplomowana nauczycielka jogi, oddechu i medytacji w systemach Sivananda Jogi (II stopień specjalizacji), Ashtangi Jogi i Sri Sri Jogi, RYT 500. Autorka programów: Joga dla Twarzy, Potęga Ciszy, Detoks z jogą naturalnie! Więcej tutaj.

  • Krok 1: Medytacja z mantrą

    Komentarze użytkowników:

    adamzakrzewski4
    adamzakrzewski4 skomentował(a) 23 września 2016
    Uwielbiam jogę
    Welinek
    Welinek skomentował(a) 13 lipca 2016
    Czasem działa, czasem nie - zależnie od mojego stopnia zestresowania
    Monika Krawczyk
    Monika Krawczyk skomentował(a) 5 lipca 2016
    fajne, niby drobiazg, a jednak pozwala sie uspokoić
Szczegóły Kroku do zdrowia Krook do zdrowia
Poziom trudności

Poziom trudności

Średnieśrednie
Kalendarz

Długość trwania

5 dni
Koniec

Z tym krokiem zmierzyły się

752 osoby