Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Krok do zdrowia

Postaw na zdrowe przekąski

Postaw na zdrowe przekąski
Orzechy zamiast chipsów, suszone owoce w miejsce czekoladek. Przez tydzień podjadaj tylko w zdrowym stylu.

Według zaleceń dietetyków każdego dnia powinniśmy jeść 5 posiłków dziennie. Jednak jakkolwiek byśmy się nie starali, raz na jakiś czas dopada nas ochota na przekąszenie czegoś. Niestety, najczęściej są to wysokokaloryczne słodycze czy słone przekąski, po których na dodatek bardzo szybko robimy się z powrotem głodni. Podejmij nasze wyzwanie, a my w pięciu krokach pokażemy Ci, że podjadać można nie tylko śmieciowe przekąski.

  • Krok pierwszy

    W kinie, zamiast popcornu czy nachosów z gęstym dipem, chrup orzechy. Co prawda są one dość kaloryczne, ale zawierają dużo błonnika, antyoksydantów i minerałów. Dzięki temu zapobiegają chorobom serca i chronią przed nadciśnieniem. Nerkowce, laskowe, włoskie, ziemne - naprawdę masz w czym wybierać.

    Komentarze użytkowników:

    Welinek
    Welinek skomentował(a) 11 sierpnia 2016
    nie lubie popcornu, wchodzi miedzy zeby :/ a orzechy uwielbiam :)
    Katarzyna Pska
    Katarzyna Pska skomentował(a) 23 listopada 2015
    Nie jadam popcornu. Właściwie to niczego w kinie nie jadam. Czy to oznacza zaliczenie zadania?
    Vilu
    Vilu skomentował(a) 11 lipca 2015
    Orzechów nie wolno jeść za dużo, więc na cały film może nie starczyć...
Szczegóły Kroku do zdrowia Krook do zdrowia
Poziom trudności

Poziom trudności

Łatwełatwe
Kalendarz

Długość trwania

10 dni
Koniec

Z tym krokiem zmierzyło się

1397 osób