Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Krok do zdrowia

Przeżyj zdrowy tydzień

Przeżyj zdrowy tydzień
Daj się namówić na eksperyment: przeżyj z nami super zdrowy tydzień. Zobaczysz, jak wszystko się zmieni!

Zdrowy styl życia jest dobry dla mięczaków, warzywa to pożywienie idealne dla królików, a sport zdecydowanie lepiej ogląda się przed telewizorem, niż praktykuje. Życie jest za krótkie, aby tracić czas na wysypianie się. Brzmi znajomo? Być może jeszcze nie doświadczyłeś przykrych konsekwencji takiego trybu życia. Ale to raczej kwestia czasu. Proponujemy ci mały eksperyment. Podejmij nasze wyzwanie i postaraj się przeżyć zdrowo jeden tydzień. „Nigdy w życiu!” – to Twoja odpowiedź na naszą propozycję? Jeśli to wszystko brzmi dla Ciebie zniechęcająco i niewykonalnie, wytłumacz sobie, że to tylko tydzień testowy. Zobacz, co by było, gdyby. Jesteśmy pewni, że zauważysz gigantyczną różnicę. A jeśli po tym tygodniu nie wrócisz do starych przyzwyczajeń, to dopiero będziesz prawdziwym twardzielem!

  • 1. Wyśpij się porządnie

    Od dziś przez tydzień zarezerwuj sobie dokładnie 8 godzin . To optymalna dawka, pozwalająca organizmowi na pełną regenerację. Zorganizuj swój dzień w taki sposób, aby o 22 wylądować w łóżku. Różnicę poczujesz błyskawicznie, bo już następnego dnia rano!

    Komentarze użytkowników:

    Paweł Kot
    Paweł Kot skomentował(a) 16 sierpnia 2017
    Udało się! :)
    judyta a
    judyta a skomentował(a) 9 sierpnia 2017
    W tygodniu zawsze kładę się o 22h i wstaję o 6 rano , jednak od zawsze moja jakość snu pozostawia wiele do życzenia , mam problemy z zaśnięciem , które jakoś reguluję melatoniną , ale wybudzam się kilka razy w ciągu nocy
    Kinga Czekajska
    Kinga Czekajska skomentował(a) 23 lipca 2017
    Zawsze kładę się około 22/23, więc to nie problem :)
Szczegóły Kroku do zdrowia Krook do zdrowia
Poziom trudności

Poziom trudności

Średnieśrednie
Kalendarz

Długość trwania

1 tydzień
Koniec

Z tym krokiem zmierzyło się

3731 osób