Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Krok do zdrowia

Przygotuj ciało na bikini

Przygotuj ciało na bikini
Zanim wskoczysz w bikini wypróbuj prosty i skuteczny trening Hello Zdrowie pod okiem trenerki Kasi Bigos!

Sezon na bikini uważamy za otwarty! To ostatni dzwonek, by zadbać o ciało i poczuć się dobrze w letnim negliżu. Podejmij wyzwanie, a Kasia Bigos w kilku krótkich filmach pokaże Ci, jak zadbać o ramiona, biust, brzuch, pośladki i nogi. To prosty, ale kompleksowy i skuteczny trening, po którym Twoje ciało będzie jędrniejsze i ładnie wyrzeźbione.

  • Krok 1: Ramiona

    Dziś trening na ramiona. Koniecznie pamiętajcie o rozgrzewce. Każde z prezentowanych ćwiczeń należy wykonywać przez 1 minutę. Po ukończeniu pierwszej serii najlepiej jest wykonać ją jeszcze raz. Optymalny czas trwania treningu na ramiona to 10 minut. Potrzebujesz wygodnego stroju i 2 ciężarków bądź małych butelek wody.


    Komentarze użytkowników:

    Marze
    Marze skomentował(a) 17 lipca 2015
    done :0
    kati
    kati skomentował(a) 25 marca 2015
    Poszło! :-)
    adamant
    adamant skomentował(a) 4 marca 2015
    Proste i przyjemne. Czekam na dalsze ćwiczenia. :D
Szczegóły Kroku do zdrowia Krook do zdrowia
Poziom trudności

Poziom trudności

Średnieśrednie
Kalendarz

Długość trwania

5 dni
Koniec

Z tym krokiem zmierzyło się

7129 osób