Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Krok do zdrowia

Wybierz swoją aktywność

Wybierz swoją aktywność
Przez 7 dni testuj różne zajęcia w klubie fitness. A potem zdecyduj, co naprawdę Cię kręci.

Jeśli od dawna czujesz, że powinieneś zacząć się ruszać, ale nie potrafisz się zdecydować na rodzaj treningu, to wyzwanie jest dla Ciebie. Nie wiesz, co wybrać? Postaw na wiedzę empiryczną i po prostu sprawdź kilka rodzajów ćwiczeń po kolei. Zanim jednak rozpoczniesz zabawę w testera, jasno określ swój cel. Sprawdź, jakie rodzaje zajęć ma w ofercie klub fitness, który zamierzasz zaatakować. Potem zastanów się, na czym najbardziej Ci zależy i jakich rezultatów oczekujesz. Jeśli masz dobrą kondycję i jesteś wulkanem energii, być może spodoba Ci się zumba. Latynoskie rytmy, oprócz spalenia zbędnej tkanki tłuszczowej, pozwolą Ci naładować baterie. W doborze zajęć nie warto jednak kierować się trendami. Jeśli zależy Ci na wzmocnieniu kręgosłupa i wolisz spokojniejsze ćwiczenia, wypróbuj pilates. Jeżeli najważniejsze dla Ciebie jest pozbycie się zbędnych kilogramów,  skuteczne mogą okazać się zajęcia typu Fat Burning lub intensywny trening ABT ukierunkowany na najbardziej „problemowe” partie ciała – brzuch, pośladki oraz uda.

Zrób swój własny, 7-dniowy plan działania, a potem do dzieła! My w kilku krokach podpowiemy Ci, czego warto spróbować. A Ty w końcu dowiesz się, co sprawia Ci największą frajdę, najskuteczniej poprawia Twoją kondycję i samopoczucie. To będzie aktywny tydzień!

  • Fat Burning

    Na rozgrzewkę spróbuj Fat Burning. To niezbyt intensywne ćwiczenia aerobowe oparte o nieskomplikowaną choreografię. Błyskawicznie spalają zbędny tłuszczyk i pomagają wyrzeźbić smukłą sylwetkę.

    Komentarze użytkowników:

    Welinek
    Welinek skomentował(a) 11 sierpnia 2016
    oj, to nie dla mnie - mój żołądek reaguje nudnościami na takie ćwiczenia..
    marttica
    marttica skomentował(a) 22 września 2014
    achhh to dopiero był wycisk. Fat burning przez 50 min. Pochyla bieżnia, rowerek, wiosło i... czuję że żyję a tłuszcz się wytopił na maxa!!!!
    marttica
    marttica skomentował(a) 12 lipca 2014
    achhh to dopiero był wycisk. Fat burning przez 50 min. Pochyla bieżnia, rowerek, wiosło i... czuję że żyję a tłuszcz się wytopił na maxa!!!!
Szczegóły Kroku do zdrowia Krook do zdrowia
Poziom trudności

Poziom trudności

Średnieśrednie
Kalendarz

Długość trwania

1 tydzień
Koniec

Z tym krokiem zmierzyło się

1417 osób