Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Krok do zdrowia

Wyśpij się wreszcie

Wyśpij się wreszcie
Ciągle chodzisz niewyspany? W pięciu kolejnych krokach pokażemy Ci co zrobić by dobrze się wyspać.

Śpimy przeciętnie o 20% krócej niż nasi przodkowie. W związku z tym jesteśmy wciąż przemęczeni, trudno nam się skoncentrować, organizm nie ma się kiedy regenerować i w końcu zaczyna szwankować. Tymczasem naprawdę niewiele rzeczy ma tak dobroczynny wpływ na organizm jak sen.

Sen wzmacnia odporność, sprzyja walce z nadwagą, poprawia cerę i samopoczucie. Pomyśl, że to tylko kilka z wielu plusów odpowiedniej dawki snu. Przekonaj się, jak to działa. Podejmij nasze wyzwanie: śpij przynajmniej 7 godzin na dobę przez pięć dni i sprawdź, jaki wpływ ma sen na Twój organizm.

  • Krok pierwszy

    Idź spać przed 22. Organizm regeneruje się najlepiej w godzinach 22 -7. Siedmiogodzinny sen reguluje wydzielanie grenaliny - hormonu odpowiedzialnego za apetyt. Po przespanej nocy łatwiej Ci będzie przez cały dzień walczyć z niezdrowymi zachciankami.

    Komentarze użytkowników:

    Vil
    Vil skomentował(a) 22 listopada 2015
    ja o polnocy z pracy wracam. nim sie wymyje zjem ogarne jest 1-2 w nocy. wiec nici z regenracji 22-7
    bhealthyd
    bhealthyd skomentował(a) 3 listopada 2015
    :)
    Vilu
    Vilu skomentował(a) 17 lipca 2015
    Jednak przed 22 to dla mnie trochę za wcześnie, ponieważ zasnęłam i tak później. Chyba że zacznę i wstawać wcześniej o 5 lub 5.30 ;) - to nie będzie problemu i znajdzie się czas na naprawdę poranny trening.
Szczegóły Kroku do zdrowia Krook do zdrowia
Poziom trudności

Poziom trudności

Łatwełatwe
Kalendarz

Długość trwania

5 dni
Koniec

Z tym krokiem zmierzyły się

3754 osoby