Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Krok do zdrowia

Zadbaj o swoją płodność

Zadbaj o swoją płodność
Niepłodność to poważny problem i trudny przeciwnik. Sprawdź, co możesz zrobić już dziś, by szanse na potomstwo wzrosły!

Niepłodność to dziś problem cywilizacyjny. Przyczyn niepłodności może być bardzo wiele i nie zawsze udaje się je określić. Walka o upragnione dziecko bywa długa i nierówna, ale na każdym jej etapie warto zrobić jedno: dbać o to, co się je. Bo sposób odżywiania wpływa na gospodarkę hormonalną, a ta ma bezpośredni wpływ na naszą płodność. Podejmij wyzwanie i dowiedz się, co powinniście (oboje!) jeść, a czego unikać, by Wasze szanse na dodatni test ciążowy wzrosły.

  • Dzień 1

    Na początek warto zadbać o libido i o to, aby seks nie przestał być źródłem przyjemności i sposobem pogłębiania więzi, stając się narzędziem służącym do realizacji akcji „ciąża”. Pofolgujmy z czekoladą, która dzięki fenyloetyloaminie uwalnia endorfiny, czyli hormony szczęścia. Bogate w cynk ostrygi poprawiają jakość spermy i podnoszą u mężczyzn poziom testosteronu. Apetyt na miłosne igraszki podniesie kolacja niezawierająca produktów uznawanych za afrodyzjaki, o ile przebiegnie w miłej atmosferze i nie będzie się składać z ciężkostrawnych, tłustych dań. Poprzestańmy też na jednym kieliszku czerwonego wina. Afrodyzjakiem może być bita śmietana, o ile zabierzemy ją do łóżka i damy się ponieść erotycznej fantazji! Najlepiej użyć prawdziwej bitej śmietany – zawiera ona proteiny SHBG odpowiadające za transport hormonów płciowych (testosteronu i progesteronu).

    Komentarze użytkowników:

    zdrowiadi
    zdrowiadi skomentował(a) 16 października 2016
    ok!
    Welinek
    Welinek skomentował(a) 21 lipca 2016
    Akurat z libido nie mamy problemu ;)
    Charciarka
    Charciarka skomentował(a) 24 października 2015
    Ok :)
Szczegóły Kroku do zdrowia Krook do zdrowia
Poziom trudności

Poziom trudności

Średnieśrednie
Kalendarz

Długość trwania

1 tydzień
Koniec

Z tym krokiem zmierzyło się

945 osób