Przejdź do treści

5 minut z… bieganiem naturalnym

5 minut z... bieganiem naturalnym
Wideo: Hello Zdrowie
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Dziewczyna hamak
5 patentów na wiosenne przemęczenie. Sprawdź, jak ustrzec się przed kacem po zimie
Zdrowy posiłek na stole
Odchudzanie a efekt jo-jo. O gubieniu kilogramów opowiada diabetolog prof. Leszek Czupryniak
Pomysł na małże
Masz ochotę na makaron? Spróbuj małży w towarzystwie koperku i białego wina
Kobieta siedzi na podłodze i je
Znów spóźnia ci się okres? Trenujesz? Odchudzasz się? Poznaj możliwe przyczyny zaburzonego cyklu miesiączkowego
10 sposobów na to, by nie zwariować. Radzi Kasia Bem

W bieganiu naturalnym chodzi nie tylko o technikę, ale również o psychikę. O tym, dlaczego można je nazywać medytacją w ruchu, opowiada nam Norbullo Kontrabacz – znany warszawski biegacz naturalny.  

Gdy biegniecie, zwróćcie uwagę na to, która część stopy pierwsza dotyka ziemi. Oby to nie była pięta! Marta Urbianiak sprawdza, ile jest w bieganiu naturalnym filozofii, wysiłku i powrotu do korzeni. 

 

5 minut… to cykl filmów, które zaprowadzą was wszędzie tam, gdzie dotrzeć powinniście. Marta Urbaniak zabierze was na spotkanie z wegańską kuchnią, podpatrzy, jak kawę parzą profesjonaliści, wypyta o sztukę picia win doskonałego sommeliera, sprawdzi się na treningu pole dance, przetestuje tajski boks. A to dopiero początek! Szukamy inspiracji do zdrowych zmian w życiu, poznajemy nowe zajawki, w miejskim gąszczu odkrywamy to, co najlepsze. Odkrywajcie z nami!

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Polecamy

„Nie kąp dziecka codziennie, bo będzie miało za cienką skórę”, „Nie obcinaj mu włosów, bo szybko wyłysieje”. Jak młode mamy powinny reagować na takie porady, wyjaśnia socjolożka

„Jak to możliwe, że nie mam rąk i nogi, a mam chłopaka i pracę, kiedy ona jest zdrowa i ładna, a tego nie ma” – mówi w rozmowie z Hello Zdrowie Aldona Plewińska, modelka inna niż wszystkie

„Miednica to nasze kobiece centrum dowodzenia”. Mięśnie Kegla potrzebują treningu, fizjoterapeutka wyjaśnia jak to robić i w jaki sposób ciało nam się odwdzięczy

„Nie bójmy się negatywnych emocji, nie ukrywajmy ich, pokażmy dziecku, że one też są w porządku”. Psycholog Ewa Sękowska-Molga o depresji wśród dzieci

Zainteresują cię również:

Jak wrócić do biegania po ciąży?

Jak wrócić do biegania po ciąży?

Chcesz zacząć biegać? Oto 5 błędów, których powinnaś się wystrzegać

5 ćwiczeń, które każdy biegacz musi znać

Oto ćwiczenia, dzięki którym bieganie będzie przyjemniejsze i bardziej efektywne

Co zrobić, aby bieganie z psem było jeszcze przyjemniejsze?

Co zrobić, aby bieganie z psem było jeszcze przyjemniejsze dla obu stron? Oto kilka cennych rad

Biegasz także zimą? Oto kilka wskazówek, jak się właściwie ubierać

Bezpieczne bieganie zimą

Jak rozpocząć przygodę z bieganiem?

Siedzieć trzeba umieć

Ostra szczotka – sposób na jędrne ciało

Kobido – masaż zamiast liftingu

Piloxing, czyli gra przeciwieństw

Jak powinna wyglądać rozgrzewka? Krok po kroku

Moringa – superfood 2018 roku

Floating – najgłębszy relaks na Ziemi

Kindfulness – dlaczego warto być życzliwym

Joga hormonalna – sposób na równowagę

Wabi-sabi, czyli niedoskonałe jest piękne

Domowy trening biegacza

9 sposobów na zdrowe stawy biegacza

Łapcie inspirację! Beata i canicross

Łapcie inspirację! Beata i canicross

Rozkochani w bieganiu

Maraton – jak odnieść sukces?

Martwy ciąg na jednej nodze - coś dla biegaczy

Martwy ciąg na jednej nodze – coś dla biegaczy

Buduj wytrzymałość w biegu na 5 km

Trening biegowy – buduj wytrzymałość w biegu na 5 km