Przejdź do treści

Co zjeść na deser? Pudding jaglano-owocowy

Co zjeść na deser? Pudding jaglano-owocowy
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Wskaźniki śmiertelności z powodu nowotworów maleją. „Jesteśmy w stanie wyleczyć ok. 60 proc. przypadków” – mówi onkolog
Witaminy i mikroelementy: sprawdź, jak powinno się je łączyć. Niewiedza może być niebezpieczna
Przesilenie wiosenne zmęczenie
Przesilenie wiosenne to nie fanaberia, tylko realny problem. Psycholog wyjaśnia, jak sobie z nim radzić
szklanka wody
Filtrujesz wodę? Pijesz niegazowaną czy tą z bąbelkami? A może „kranówkę”? O rodzajach wód porozmawialiśmy z lekarzem Krzysztofem Lachowskim
akcja jestem, badam się
„Jestem, badam się” – akcja, która ma przypominać kobietom o badaniach profilaktycznych

Desery nie muszą być zawsze bombą kaloryczną, aby były pyszne. Mogą stanowić urozmaicenie dobrze zbilansowanej diety, wykorzystując zdrowsze zamienniki produktów. Skorzystaj z fit przepisu na pudding jaglano-owocowy, idealny na śniadanie lub kolację.

Znacie to uczucie? Trzymacie się swojego fit planu treningowego, wszystko idzie świetnie – niestety aż do momentu, kiedy macie taką ochotę na coś słodkiego, że wasza silna wola chowa się w kąt. Po przegranej bitwie nie sięgajcie po tort bezowy. Są inne metody i przepisy na desery, które zamiast 700 kcal mają ich 300. Przepis, który wam proponujemy, jest przy okazji pełnowartościowym posiłkiem.

Składniki:

– 30 g płatków jaglanych;
– 3 łyżki świeżych malin;
– 3 łyżki jagód;
– 6 szt. orzechów włoskich;
– łyżeczka miodu;
– łyżka jogurtu greckiego;
– łyżka płatków kokosowych.

Sposób przygotowania:

Do miseczki wsypujecie płatki jaglane i zalewacie je wrzątkiem, tak aby zrobiły się miękkie (płatki nie mogą pływać). Kolejne produkty układacie warstwowo. Dodajecie łyżkę jogurtu greckiego i polewacie go łyżeczką miodu. Na to wsypujecie orzechy włoskie i świeże owoce.

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl

Na końcu posypujecie całość płatkami kokosowymi. Czas przygotowania: 5 min.

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Polecamy

„Nie kąp dziecka codziennie, bo będzie miało za cienką skórę”, „Nie obcinaj mu włosów, bo szybko wyłysieje”. Jak młode mamy powinny reagować na takie porady, wyjaśnia socjolożka

„Jak to możliwe, że nie mam rąk i nogi, a mam chłopaka i pracę, kiedy ona jest zdrowa i ładna, a tego nie ma” – mówi w rozmowie z Hello Zdrowie Aldona Plewińska, modelka inna niż wszystkie

„Miednica to nasze kobiece centrum dowodzenia”. Mięśnie Kegla potrzebują treningu, fizjoterapeutka wyjaśnia jak to robić i w jaki sposób ciało nam się odwdzięczy

„Nie bójmy się negatywnych emocji, nie ukrywajmy ich, pokażmy dziecku, że one też są w porządku”. Psycholog Ewa Sękowska-Molga o depresji wśród dzieci

Zainteresują cię również:

ryż i mango deser

Ryż kokosowy z mango. Pomysł na śniadanie idealne

Waniliowy budyń z pietruszki

Słodka wariacja na deser – waniliowy budyń z pietruszki. Zdrowy, bo domowy!

Masz w lodówce kiszone ogórki? Zobacz, co możesz z nich wyczarować

Ziemniak – sezon na to, co pod ziemią

Odkryj ziemniaka na nowo i posmakuj wytrawnych ciastek z łososiem

Kisiel? Tak, ale domowy!

Lubisz kisiel, ale przeraża cię zawarta w nim chemia? Oto przepis na domową wersję

Serniczki na zimno z awokado

Wegańskie pralinki na zdrowie

Wegańskie pralinki – zdrowsze niż klasyczne, mają znacznie mniej cukru

Batonik zbożowy - to się da zrobić!

Batonik zbożowy – nie kupuj w sklepie, zrób go sama!

Ciasto czekoladowe

Zobacz przepis na zdrowe ciasto czekoladowe, które nie jest bombą kaloryczną

Domowe sezamki

Przepis na domowe sezamki. To prostsze niż myślisz

Morelowe batoniki mocy

Morelowe batoniki mocy

Masło czekoladowe – zdrowe, bo domowe!

Masło czekoladowe – zdrowe, bo domowe!

Kasztanowe moelleux z pieczonymi gruszkami

Kasztanowe moelleux z pieczonymi gruszkami

Dyniowe ciastka owsiane

Dyniowe ciastka owsiane

Co zjeść przed treningiem? Stek wołowy z frytkami z batatów i pastą z awokado

Co zjeść przed treningiem? Stek wołowy z frytkami z batatów i pastą z awokado

Ciastka jagodowe bez cukru

Mrożone batony z malinami

Przepis na trufle z quinoa

Muffiny dyniowe – deser na rozgrzewkę

Fit szarlotka

Komosa ryżowa zapiekana z brzoskwiniami

Przepis na aksamitny deser jaglany z jagodami i czereśniami

Owoce pod owsianą kruszonką

Przepis na zdrowe brownie z superfoods