Przejdź do treści

Co zjeść na deser? Pudding jaglano-owocowy

Co zjeść na deser? Pudding jaglano-owocowy
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Kampania Fundacji Arena i Świat
Wspaniałe bohaterki w kampanii „Badaj się i żyj pełną piersią. Nie daj się rakowi”
Agnieszka Hyży o macierzyństwie: wszystkie jedziemy na tym samym wózku!
Michał Lipa o dodatkowych kilogramach w ciąży. Ile może przytyć ciężarna?
Fryzjerka znalazła dziwną plamkę na jej głowie. Okazało się, że po 13 latach ma nawrót raka
szczepionka
Grypa – dlaczego się szczepimy?

Desery nie muszą być zawsze bombą kaloryczną, aby były pyszne. Mogą stanowić urozmaicenie dobrze zbilansowanej diety, wykorzystując zdrowsze zamienniki produktów. Skorzystaj z fit przepisu na pudding jaglano-owocowy, idealny na śniadanie lub kolację.

Znacie to uczucie? Trzymacie się swojego fit planu treningowego, wszystko idzie świetnie – niestety aż do momentu, kiedy macie taką ochotę na coś słodkiego, że wasza silna wola chowa się w kąt. Po przegranej bitwie nie sięgajcie po tort bezowy. Są inne metody i przepisy na desery, które zamiast 700 kcal mają ich 300. Przepis, który wam proponujemy, jest przy okazji pełnowartościowym posiłkiem.

Składniki:

– 30 g płatków jaglanych;
– 3 łyżki świeżych malin;
– 3 łyżki jagód;
– 6 szt. orzechów włoskich;
– łyżeczka miodu;
– łyżka jogurtu greckiego;
– łyżka płatków kokosowych.

Sposób przygotowania:

Do miseczki wsypujecie płatki jaglane i zalewacie je wrzątkiem, tak aby zrobiły się miękkie (płatki nie mogą pływać). Kolejne produkty układacie warstwowo. Dodajecie łyżkę jogurtu greckiego i polewacie go łyżeczką miodu. Na to wsypujecie orzechy włoskie i świeże owoce.

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl

Na końcu posypujecie całość płatkami kokosowymi. Czas przygotowania: 5 min.

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Jedzenie dla kształtów

Trenować przed czy po posiłku?

Obsesja na punkcie wagi?

Magia naturalnego oddechu

Odchudzanie – o czym musisz pamiętać?

Podejmij się wyzwania – Fitness challenge

Metabolizm – czym jest i co na niego wpływa

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 2

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 1

Mocny brzuch od A do Z – propozycja ćwiczeń

Fit na co dzień

Ashtanga da ci kopa!