Przejdź do treści

Co zjeść na deser? Pudding jaglano-owocowy

Co zjeść na deser? Pudding jaglano-owocowy
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Kombucza – stwórz sobie własny probiotyk
Ćwiczenia na piękne plecy. Sprawdź, co zrobić, jeśli codziennie spędzasz kilka godzin przy biurku
Jak rozpoznać przetrenowanie?
Kotleciki ze świeżej kolby kukurydzy
dwie dziewczyny rozmawiają
Sukces wpędza cię w zakłopotanie? Nie umiesz się nim chwalić? Skorzystaj z rad psychologa

Desery nie muszą być zawsze bombą kaloryczną, aby były pyszne. Mogą stanowić urozmaicenie dobrze zbilansowanej diety, wykorzystując zdrowsze zamienniki produktów. Skorzystaj z fit przepisu na pudding jaglano-owocowy, idealny na śniadanie lub kolację.

Znacie to uczucie? Trzymacie się swojego fit planu treningowego, wszystko idzie świetnie – niestety aż do momentu, kiedy macie taką ochotę na coś słodkiego, że wasza silna wola chowa się w kąt. Po przegranej bitwie nie sięgajcie po tort bezowy. Są inne metody i przepisy na desery, które zamiast 700 kcal mają ich 300. Przepis, który wam proponujemy, jest przy okazji pełnowartościowym posiłkiem.

Składniki:

– 30 g płatków jaglanych;
– 3 łyżki świeżych malin;
– 3 łyżki jagód;
– 6 szt. orzechów włoskich;
– łyżeczka miodu;
– łyżka jogurtu greckiego;
– łyżka płatków kokosowych.

Sposób przygotowania:

Do miseczki wsypujecie płatki jaglane i zalewacie je wrzątkiem, tak aby zrobiły się miękkie (płatki nie mogą pływać). Kolejne produkty układacie warstwowo. Dodajecie łyżkę jogurtu greckiego i polewacie go łyżeczką miodu. Na to wsypujecie orzechy włoskie i świeże owoce.

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl

Na końcu posypujecie całość płatkami kokosowymi. Czas przygotowania: 5 min.

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Polecamy

Dr Katarzyna Pogoda

„Wielką radość sprawia mi obserwowanie, jak kobiety po leczeniu świetnie się realizują, zmieniają podejście do życia, nabierają sił i energii do działania” – mówi dr Katarzyna Pogoda, onkolog kliniczny

„Nie polecam grup wsparcia, forów internetowych. Mam bardzo przykre doświadczenia z pacjentami, którzy zostali tam dotkliwie skrytykowani” – mówi Kamila Urbaniak, dietetyk i autorka bloga kreatorniazmian.pl

Laurie Penny

Laurie Penny: bez odwagi nasze pokolenie jest skazane na kolejną dekadę politycznego wykluczenia i gównianej muzyki

„Hormony działają na podstawie tego, co jemy. Jeśli nie jemy zgodnie ze swoim metabolicznym IQ, brak nam energii, koncentracji i mamy kłopoty z układem pokarmowym” – mówi health coach Agnieszka Pająk

Zainteresują cię również:

Sorbety warzywno-owocowe. Idealnie pomogą przetrwać upały!

Malinowo – morelowa pyszność pod owsianą kruszonką

Jabłka na patyku. Uważaj, ten deser może uzależnić!

Komosa ryżowa zapiekana z brzoskwiniami

nernik z brzoskwiniami

Przepis na brzoskwiniowy nernik na zimno. Letnia alternatywa dla tradycyjnego sernika

Wegańskie tarty z borówkami

Wegańskie tarty z borówkami

Przepis na creme brule

Jaglano-brzoskwiniowy crème brûlée z malinami

kokosowa quinoa

Kokosowa quinoa z truskawkami. Świetna propozycja na śniadanie albo przekąskę w upalny dzień

Przepis na aksamitny deser jaglany z jagodami i czereśniami

Daktyle nadziewane malinami i masłem orzechowym

Letni dżem z jagód. Bez cukru!

Letni dżem z jagód. Bez cukru!

Pudding ryżowy z brzoskwiniami

Pudding ryżowy z brzoskwiniami

Omletonaleśnik z czereśniami i twarożkiem

Przepis na omlet z czereśniami i twarożkiem

Pudding chia z musem ananasowym

Pudding chia z musem ananasowym

Kisiel rabarbarowy z imbirową nutą

Kisiel rabarbarowy z imbirową nutą

Sernik z nerkowców z musem jagodowym

Sernik z nerkowców z musem jagodowym

Semifreddo – deser na medal. Każda jego część kryje w sobie inny smak!

Sernik na zimno z borówkami

Sernik na zimno z borówkami

Zdrowe gofry – są takie!

Zdrowe gofry z sezonowymi owocami. Smakują lepiej niż tradycyjne

Wykorzystaj lato w pełni. Bób, kasza, awokado – recepta na sytą letnią sałatkę

Jagodowe tartaletki

Wybierz się do lasu po jagody i przygotuj z nich pyszne tartaletki

Zdrowo i kolorowo. Jaglany jogurt z owocami lata

Wegański biszkopt nadziany porzeczkami

Mrożone batony z malinami