Przejdź do treści

Co zjeść po treningu? Koktajl kokosowy

Co zjeść po treningu? Koktajl kokosowy
Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Kampania Fundacji Arena i Świat
Wspaniałe bohaterki w kampanii „Badaj się i żyj pełną piersią. Nie daj się rakowi”
Agnieszka Hyży o macierzyństwie: wszystkie jedziemy na tym samym wózku!
Michał Lipa o dodatkowych kilogramach w ciąży. Ile może przytyć ciężarna?
Fryzjerka znalazła dziwną plamkę na jej głowie. Okazało się, że po 13 latach ma nawrót raka
szczepionka
Grypa – dlaczego się szczepimy?

Co zjeść zaraz po treningu? To jedno z podstawowych pytań do trenera. Przede wszystkim ma być zdrowo, odżywczo i szybko. Koktajl kokosowy spełnia wszystkie te wymogi!

Zadaniem posiłku potreningowego jest szybka odbudowa energii, którą utraciliście podczas treningu, oraz przyśpieszenie regeneracji. Aby te zadania zostały spełnione, musicie wykorzystać produkty, które szybko wchłoną się do organizmu. W takim momencie potrzebujecie właśnie węglowodanów, ale niekoniecznie złożonych (te będą wchłaniały się wolniej), wybierajcie je jednak z głową. Po treningu z powodzeniem można sięgnąć po owocowy koktajl. Pyszny i w dodatku bez szkody dla sylwetki!

Składniki:

– 200 ml wody kokosowej;
– 2 surowe żółtka jaj;
– 1 świeża pomarańcza;
– 1 dojrzały banan

Przygotowanie:

Wyciskacie sok z pomarańczy, a następnie wlewacie go do kielicha blendera, dodając także pozostałe składniki. Wszystko razem miksujecie.

Zamiennikiem banana mogą być świeże owoce sezonowe – jagody czy maliny w porcji ok. 120 g. Podczas upałów możecie dodatkowo dołożyć kilka kostek lodu i świeżą miętę. Czas przygotowania: 4 minuty.

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl

Koktajl najlepiej wypić do 20 minut po treningu. Możecie go przygotować w domu i zabrać na trening. Po wstrząśnięciu nadal będzie świeży i pyszny.

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Jak zrobić tofu w domu

Kokosowe ciasto jaglane

Jaglane placki

Jedzenie dla kształtów

Trenować przed czy po posiłku?

Superkanapki z batata

Obsesja na punkcie wagi?

Domowa ricotta – prosty przepis

Owsianka w batonach

Magia naturalnego oddechu

Czarna soczewica z pomidorami

Jak rozpocząć przygodę z bieganiem?