Przejdź do treści

Co zjeść przed treningiem? Krem batatowo-brokułowy

Co zjeść przed treningiem? Krem batatowo-brokułowy
Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Wskaźniki śmiertelności z powodu nowotworów maleją. „Jesteśmy w stanie wyleczyć ok. 60 proc. przypadków” – mówi onkolog
Witaminy i mikroelementy: sprawdź, jak powinno się je łączyć. Niewiedza może być niebezpieczna
Przesilenie wiosenne zmęczenie
Przesilenie wiosenne to nie fanaberia, tylko realny problem. Psycholog wyjaśnia, jak sobie z nim radzić
szklanka wody
Filtrujesz wodę? Pijesz niegazowaną czy tą z bąbelkami? A może „kranówkę”? O rodzajach wód porozmawialiśmy z lekarzem Krzysztofem Lachowskim
akcja jestem, badam się
„Jestem, badam się” – akcja, która ma przypominać kobietom o badaniach profilaktycznych

Idealny posiłek przedtreningowy powinien być lekkostrawny, ale jednocześnie musi dodawać mocy. Dobrze skomponowana zupa będzie doskonałym rozwiązaniem!

Podczas treningu czujesz się ciężko, nawet jeśli jesz przepisowe dwie godziny przed aktywnością? Postaw na coś lżejszego. Zupa będzie idealna, ale tylko pod warunkiem, że jak każdy posiłek jedzony przed treningiem będzie zawierała białko, węglowodany i zdrowe tłuszcze. Propozycja, którą chcemy się z wami podzielić, nie wymaga długiego czasu przygotowania (20–30 min). Krem batatowo-brokułowy jest smaczny i nie zalega długo na żołądku, więc możecie go zjeść nawet godzinę przed zaplanowanym treningiem.

Bataty w połączeniu z olejem kokosowym dostarczą energii, a czosnek poprawi trawienie, jednocześnie rozprawiając się z bakteriami i wzmacniając odporność.

Składniki:

– 2 średnie bataty;
– 150 g brokułów;
– 400 ml mleczka kokosowego;
– łyżka oleju kokosowego;
– 2 ząbki czosnku;
– 2 łyżki stołowe pestek dyni;
– 200 g fileta z indyka

Przygotowanie:

Krok 1

Ugotujcie bataty w skórce w jednym garnku, a brokuły przyrządźcie na parze w drugim. Następnie ugotowane bataty obierzcie ze skórki, dodajcie odrobinę wody i zmiksujcie na papkę. Dokładnie to samo zróbcie z brokułami. Następnie połączcie składniki w jednym kielichu miksera. Dolewając powoli mleka kokosowego, miksujcie oba składniki aż do powstania jednolitej konsystencji. Na koniec dorzućcie dwa przeciśnięte przez praskę ząbki czosnku i łyżkę oleju kokosowego.

Krok 2

Filet z indyka z ekologicznej hodowli umyjcie i pokrójcie w kostkę, a następnie wrzućcie na patelnię z wodą. Dodajcie odrobinę soli himalajskiej, świeżo mielonego czarnego pieprzu i oregano. Pod przykryciem duście indyka, co jakiś czas dolewając wody, aby się nie przypalił. Zajmie wam to ok. 20 min.

Krok 3

Do miseczki wrzućcie ok. 100 g uduszonego indyka, zalejcie go kremem batatowo-brokułowym i posypcie pestkami dyni. 

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl

Gotowe! 

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Polecamy

„Nie kąp dziecka codziennie, bo będzie miało za cienką skórę”, „Nie obcinaj mu włosów, bo szybko wyłysieje”. Jak młode mamy powinny reagować na takie porady, wyjaśnia socjolożka

„Jak to możliwe, że nie mam rąk i nogi, a mam chłopaka i pracę, kiedy ona jest zdrowa i ładna, a tego nie ma” – mówi w rozmowie z Hello Zdrowie Aldona Plewińska, modelka inna niż wszystkie

„Miednica to nasze kobiece centrum dowodzenia”. Mięśnie Kegla potrzebują treningu, fizjoterapeutka wyjaśnia jak to robić i w jaki sposób ciało nam się odwdzięczy

„Nie bójmy się negatywnych emocji, nie ukrywajmy ich, pokażmy dziecku, że one też są w porządku”. Psycholog Ewa Sękowska-Molga o depresji wśród dzieci

Zainteresują cię również:

Masz w lodówce kiszone ogórki? Zobacz, co możesz z nich wyczarować

Ziemniak – sezon na to, co pod ziemią

Odkryj ziemniaka na nowo i posmakuj wytrawnych ciastek z łososiem

5 ćwiczeń, które każdy narciarz musi znać

5 ćwiczeń, które każdy narciarz musi znać

Czy owoce faktycznie tuczą?

Czy owoce faktycznie tuczą?

Jak rozpocząć przygodę z bieganiem?

Co zjeść przed treningiem? Stek wołowy z frytkami z batatów i pastą z awokado

Co zjeść przed treningiem? Stek wołowy z frytkami z batatów i pastą z awokado

Domowy trening z kettlebells

Trening na drabince koordynacyjnej

Ćwiczenia na silny brzuch z kettlebells

Cała prawda o interwałach

Jak trenować z kettlebells?

Weekendowy cheatmeal

Weekendowy cheatmeal

Jak powinna wyglądać rozgrzewka? Krok po kroku

Trening z gumami – wielki powrót

Ćwicz i... śpij dobrze!

Ćwicz i… śpij dobrze!

Stres powoduje nadwagę!

Stres powoduje nadwagę!

Świąteczna rozpiska treningowa

Stretching na rozgrzewkę?

Domowy trening biegacza

Ćwiczenia na pośladki w ciąży

Trening na lunch

Bo po treningu trzeba zjeść!

Błędy interwałowe

Trening do biegów z przeszkodami, część druga