Przejdź do treści

Co zjeść przed treningiem? Krem batatowo-brokułowy

Co zjeść przed treningiem? Krem batatowo-brokułowy
Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Kampania Fundacji Arena i Świat
Wspaniałe bohaterki w kampanii „Badaj się i żyj pełną piersią. Nie daj się rakowi”
Agnieszka Hyży o macierzyństwie: wszystkie jedziemy na tym samym wózku!
Michał Lipa o dodatkowych kilogramach w ciąży. Ile może przytyć ciężarna?
Fryzjerka znalazła dziwną plamkę na jej głowie. Okazało się, że po 13 latach ma nawrót raka
szczepionka
Grypa – dlaczego się szczepimy?

Idealny posiłek przedtreningowy powinien być lekkostrawny, ale jednocześnie musi dodawać mocy. Dobrze skomponowana zupa będzie doskonałym rozwiązaniem!

Podczas treningu czujesz się ciężko, nawet jeśli jesz przepisowe dwie godziny przed aktywnością? Postaw na coś lżejszego. Zupa będzie idealna, ale tylko pod warunkiem, że jak każdy posiłek jedzony przed treningiem będzie zawierała białko, węglowodany i zdrowe tłuszcze. Propozycja, którą chcemy się z wami podzielić, nie wymaga długiego czasu przygotowania (20–30 min). Krem batatowo-brokułowy jest smaczny i nie zalega długo na żołądku, więc możecie go zjeść nawet godzinę przed zaplanowanym treningiem.

Bataty w połączeniu z olejem kokosowym dostarczą energii, a czosnek poprawi trawienie, jednocześnie rozprawiając się z bakteriami i wzmacniając odporność.

Składniki:

– 2 średnie bataty;
– 150 g brokułów;
– 400 ml mleczka kokosowego;
– łyżka oleju kokosowego;
– 2 ząbki czosnku;
– 2 łyżki stołowe pestek dyni;
– 200 g fileta z indyka

Przygotowanie:

Krok 1

Ugotujcie bataty w skórce w jednym garnku, a brokuły przyrządźcie na parze w drugim. Następnie ugotowane bataty obierzcie ze skórki, dodajcie odrobinę wody i zmiksujcie na papkę. Dokładnie to samo zróbcie z brokułami. Następnie połączcie składniki w jednym kielichu miksera. Dolewając powoli mleka kokosowego, miksujcie oba składniki aż do powstania jednolitej konsystencji. Na koniec dorzućcie dwa przeciśnięte przez praskę ząbki czosnku i łyżkę oleju kokosowego.

Krok 2

Filet z indyka z ekologicznej hodowli umyjcie i pokrójcie w kostkę, a następnie wrzućcie na patelnię z wodą. Dodajcie odrobinę soli himalajskiej, świeżo mielonego czarnego pieprzu i oregano. Pod przykryciem duście indyka, co jakiś czas dolewając wody, aby się nie przypalił. Zajmie wam to ok. 20 min.

Krok 3

Do miseczki wrzućcie ok. 100 g uduszonego indyka, zalejcie go kremem batatowo-brokułowym i posypcie pestkami dyni. 

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl

Gotowe! 

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Jedzenie dla kształtów

Trenować przed czy po posiłku?

Obsesja na punkcie wagi?

Magia naturalnego oddechu

Jak rozpocząć przygodę z bieganiem?

Odchudzanie – o czym musisz pamiętać?

Podejmij się wyzwania – Fitness challenge

Domowy trening z kettlebells

Metabolizm – czym jest i co na niego wpływa

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 2

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 1

Trening na drabince koordynacyjnej