Przejdź do treści

Ćwicz z Kasią Bigos: ćwiczenia na brzuch

Ćwicz z Kasią Bigos: ćwiczenia na brzuch
Ćwiczenia na mięśnie brzucha - 20 minut - 20 ćwiczeń. Wideo: Hello Zdrowie
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Meghan Markle i książe Harry
Meghan Markle podróżuje samolotem. Nasz ekspert odpowiada, czy latanie jest bezpieczne dla ciąży?
Główny Inspektor Sanitarny: teorie przeciwników szczepień to szarlataneria
Anja Rubik przekazuje 1000 książek „#SEXEDPL” do polskich szkół
Ewa Chodakowska
Ewa Chodakowska zachęca do badań piersi
Lizi Jackson-Barrett
Łysa Lizi Jackson-Barrett: Rok temu płakałam. Teraz czuję się świetnie

Ćwiczeń na płaski brzuch jest wiele – nie wszystkie jednak są skuteczne. Poza tym nie każdy trening na mięśnie brzucha jest skomponowany tak, by pozwalał zadbać o brzuch kompleksowo.

Dzisiaj proponujemy wam przygotowany przez Kasię Bigos skuteczny i dobrze zaplanowany trening mięśni brzucha, z obowiązkową rozgrzewką i rozciąganiem. Zarezerwujcie 27 minut, wystarczy Wam mata i kawałek podłogi. Czeka Was 20 ćwiczeń, każde wykonywane po 60 sekund. Przy ćwiczeniach na brzuch pamiętajcie o prawidłowym oddechu.

 

Ćwicz z Kasią Bigos! Masz matę, ciężarki, wygodny strój i trochę zapału? Doskonale – my mamy mistrzowskie treningi z Kasią, która opracowała dla was workout totalny. Odpalasz film i ćwiczysz razem z Kasią! Będzie skutecznie, bezpiecznie, kompleksowo. Czas start!

 

Kasia Bigos, trenerka fitness, crossFit i pole dance, autorka programu treningowego FireWorkout

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Jedzenie dla kształtów

Trenować przed czy po posiłku?

Obsesja na punkcie wagi?

Magia naturalnego oddechu

Odchudzanie – o czym musisz pamiętać?

Podejmij się wyzwania – Fitness challenge

Metabolizm – czym jest i co na niego wpływa

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 2

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 1

Mocny brzuch od A do Z – propozycja ćwiczeń

Fit na co dzień

Ashtanga da ci kopa!