Przejdź do treści

Ćwicz z Kasią Bigos: ćwiczenia na core

Ćwicz z Kasią Bigos: ćwiczenia na core
Wideo: Hello Zdrowie
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Ewa Chodakowska
Ewa Chodakowska zachęca do badań piersi
Lizi Jackson-Barrett
Łysa Lizi Jackson-Barrett: Rok temu płakałam. Teraz czuję się świetnie
Masaż blizn. Mama Kosmetolog pokazuje jak go wykonywać prawidłowo
Zadbaj o własne piersi. Ruszyła kampania Fundacji Rak’n’Roll
doktor michał lipa przodem
Czy USG jest bezpieczne? Dr Michał Lipa uspokaja

Niezależnie od tego, czy traktujecie sport profesjonalnie, czy też okazjonalnie, w treningu nie wolno wam zapominać o wzmacnianiu centrum ciała, czyli core. Wzmacniamy mięśnie głębokie brzucha i pomagamy kręgosłupom znieść siedzący tryb życia. 

Tym razem zestaw, w którym nie chodzi o ilość wylanego potu, a jakość wykonywania poszczególnych ćwiczeń. Wykonujemy je według wzoru: 20 sekund ćwiczeń – 10 sekund przerwy. Pamiętajcie o oddechu i prawidłowej technice!

Ćwicz z Kasią Bigos! Masz matę, ciężarki, wygodny strój i trochę zapału? Doskonale – my mamy mistrzowskie treningi z Kasią, która opracowała dla was workout totalny. Odpalasz film i ćwiczysz razem z Kasią! Będzie skutecznie, bezpiecznie, kompleksowo. Czas start!

Kasia Bigostrenerka fitness, crossFit i pole dance, autorka programu treningowego FireWorkout

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Jedzenie dla kształtów

Trenować przed czy po posiłku?

Obsesja na punkcie wagi?

Magia naturalnego oddechu

Odchudzanie – o czym musisz pamiętać?

Podejmij się wyzwania – Fitness challenge

Metabolizm – czym jest i co na niego wpływa

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 2

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 1

Mocny brzuch od A do Z – propozycja ćwiczeń

Fit na co dzień

Ashtanga da ci kopa!