Przejdź do treści

Ćwicz z Kasią Bigos: szpagat

Ćwicz z Kasią Bigos: szpagat
Jak powinno wyglądać rozciąganie do szpagatu? Wideo: Hello Zdrowie
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Freepik.com
Dzielisz albo kruszysz tabletki? Nie wszystkie wolno! Farmaceutka Anna Wyrwas tłumaczy, dlaczego to takie ważne
www.istockphoto.com
Twoje dziecko lubi bawić się nad wodą? Uważaj! „Utopić się można w talerzu zupy!” – przypomina lekarka Marta Bik-Tavares
kobieta opala się
Przyłóż plasterek pomidora na poparzone miejsce. Oparzenia słoneczne – jak możemy sobie pomóc?
„Odłącz się”, nie wszystko jest online. Mądra kampania we wrocławskim MPK
Babska solidarność istnieje! Zobacz profile na Instagramie, które przeczą teorii, że kobiety się nie wspierają

O tym, że do szpagatu nie da się przygotować w tydzień, już pisaliśmy. Podstawa, bez której ani rusz, to systematyka. Szpagat zrobić (prawie) każdy może – pod warunkiem, że regularnie wykonuje ćwiczenia, które przygotują mięśnie do tej ekwilibrystyki.

Skoro teorię już znacie, czas na praktykę, Kasia Bigos ma dla was świetny rozciągający set! Jeśli będziecie powtarzać go regularnie, to nie ma siły, szpagat musi wam się w końcu udać!

 

Ćwicz z Kasią Bigos! Masz matę, ciężarki, wygodny strój i trochę zapału? Doskonale – my mamy mistrzowskie treningi z Kasią, która opracowała dla was workout totalny. Odpalasz film i ćwiczysz razem z Kasią! Będzie skutecznie, bezpiecznie, kompleksowo. Czas start!
 

Kasia Bigostrenerka fitness, crossFit i pole dance, autorka programu treningowego FireWorkout

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Polecamy

barbara pasek

„Gdybym po kolejnym ataku przestała szukać odpowiedzi, to skończyłoby się to śmiercią” – Barbara Pasek o swoich zmaganiach z boreliozą

„Pary homoseksualne są rodzicami bardzo odpowiedzialnymi. Ich miłość jest taka sama jak heteroseksualnych rodziców. Ale mają więcej niepokoju” – mówi psychoterapeutka Agnieszka Gudzowaty

„Nie powinny odkładać ciąży kobiety ze schorzeniami ginekologicznymi – endometriozą, zaburzeniami endokrynologicznymi, na przykład zespołem policystycznych jajników” – mówi prof. Marzena Dębska

„Zajęcia jogi śmiechu działają jak masaż twarzy, a przecież śmiech prostuje opadające kąciki ust. Po co myśleć o zmarszczkach? Ważniejsze jest życie pełne radości” – mówi Piotr Bielski, jogin śmiechu

Zainteresują cię również:

Joga na dobranoc

Joga na dobranoc. Wypróbuj, zanim pójdziesz spać!

5 rzeczy, które powinnaś zrobić tuż po treningu

Oto jest Kasia Bigos

Kasia Bigos o swoich codziennych rytuałach

Wzmacnianie przez rozciąganie. Postaw na gumę – to efektywne i w dodatku niedrogie akcesorium!

Trening bez rozciągania – jak reaguje ciało?

Poranne rozciąganie

Potrzebujesz zastrzyku energii o poranku? Sprawdź, co może zdziałać rozciąganie

Sauna – zimowa regeneracja idealna

Torba trenerki. Co wrzuca do niej Kasia Bigos?

Czy i jak jeść w czasie treningu?

Jak NIE robić planka

Co zjeść na deser? Fit muffinki

Co zjeść na deser? Fit muffinki

Zaprzyjaźnieni z hantlami

Zaprzyjaźnieni z hantlami

Podnosisz ciężary? Rozciągaj się!

Podnosisz ciężary? Rozciągaj się!

Fitness trendy 2016

Fitness trendy 2016

Rozciąganie pleców na sportowo

Rusz się

Rusz się

Jak zrobić szpagat?

Jak zrobić szpagat?

Potreningowy stretching

Potreningowy stretching

Inteligentna mata do jogi: Smart Mat

Inteligentna mata do jogi: Smart Mat

Pilates niejedno ma imię

Pilates niejedno ma imię

Rozciąganie po treningu

Jak rozciągać się po treningu?

Regeneracja – zatrzymaj się na moment!

Regeneracja – zatrzymaj się na moment!

Stretching na relaksie

Stretching na relaksie

Ćwiczenia rozciągające - rób je dobrze!

Ćwiczenia rozciągające – rób je dobrze!