Przejdź do treści

Ćwicz z Kasią Bigos: Tabata

Ćwicz z Kasią Bigos: Tabata
Wideo: Hello Zdrowie
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Kampania Fundacji Arena i Świat
Wspaniałe bohaterki w kampanii „Badaj się i żyj pełną piersią. Nie daj się rakowi”
Agnieszka Hyży o macierzyństwie: wszystkie jedziemy na tym samym wózku!
Michał Lipa o dodatkowych kilogramach w ciąży. Ile może przytyć ciężarna?
Fryzjerka znalazła dziwną plamkę na jej głowie. Okazało się, że po 13 latach ma nawrót raka
szczepionka
Grypa – dlaczego się szczepimy?

4 minuty treningu, a wylane siódme poty… Nie wierzycie? Przetestujcie z Kasią Bigos kultowy trening interwałowy, a przekonacie się, że w Tabacie jest niezwykła moc!

Nazwa Tabata wywodzi się od nazwiska pochodzącego z Japonii dr. Izumi Tabaty, współpracującego z olimpijczykami. Pracujący w National Institute of Fitness and Sports w Tokio Japończyk opracował metodę 4-minutowego treningu, który stosowany regularnie daje naprawdę spektakularne efekty. Wszystko dzięki metodzie interwałowej i odpowiedniemu doborowi ćwiczeń. Kasia Bigos przygotowała dla Was trzy 4-minutowe zestawy. Gotowi? Czas start!

 

Ćwicz z Kasią Bigos! Masz matę, ciężarki, wygodny strój i trochę zapału? Doskonale – my mamy mistrzowskie treningi z Kasią, która opracowała dla was workout totalny. Odpalasz film i ćwiczysz razem z Kasią! Będzie skutecznie, bezpiecznie, kompleksowo. Czas start!

 

Kasia Bigostrenerka fitnesscrossFit i pole dance, autorka programu treningowego FireWorkout

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Jedzenie dla kształtów

Trenować przed czy po posiłku?

Obsesja na punkcie wagi?

Magia naturalnego oddechu

Odchudzanie – o czym musisz pamiętać?

Podejmij się wyzwania – Fitness challenge

Metabolizm – czym jest i co na niego wpływa

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 2

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 1

Mocny brzuch od A do Z – propozycja ćwiczeń

Fit na co dzień

Ashtanga da ci kopa!