Przejdź do treści

Chcesz zgubić poświąteczne kilogramy? Wypróbuj przepis na warzywny koktajl odchudzający

Miksujemy: koktajl na odchudzanie
Koktajl wspomagający odchudzanie. Zdjęcie: masz.talerz | www.masztalerz.tumblr.com
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Gdy jelita stają się leniwe. Jak je rozruszać, by poczuć się dobrze?
Kobieta siedzi w łózku pod pościelą i trzyma chusteczkę przy nosie
Krwotok z nosa – czy odchylać głowę do tyłu?
Co zyskasz dzięki probiotykom? Sprawdź ich zaskakujące zalety
Dopadł cię energetyczny zjazd? Poznaj 6 produktów, z którymi wygrasz ze zmęczeniem
Wzdęty brzuch. Skąd się bierze i jak się go pozbyć?

Na co dzień odchudzasz się, ale po świętach przybrało ci się na wadze? Mamy dla ciebie świetny sposób wspomagający walkę ze zbędnymi kilogramami. Skorzystaj z przepisu na nasz koktajl.

Najważniejsze to wiedzieć, jakie produkty wybierać do codziennego menu, by organizmowi łatwiej było się pozbyć dodatkowych kilogramów. Warto mieć świadomość, które składniki przyspieszają przemianę materii, pobudzają trawienie, są niskokaloryczne albo mają dużo błonnika sprawiającego, że dłużej czujemy się syci. W odchudzaniu najistotniejsze jest to, co, ile i jak często jemy.

Nie wolno doprowadzać się do momentu, kiedy jesteśmy bardzo głodni, bo wtedy rzucamy się na jedzenie i nie przykładamy wagi do tego, po co sięgamy. Aby nie doprowadzić się do stanu skrajnego głodu, kiedy nie masz czasu na przygotowanie posiłku, po prostu zmiksuj kilka składników, które zaspokoją głód, są zdrowe i przyczynią się do redukcji wagi.

wielkanocne jedzenie

Pomidory w 93 proc. składają się z wody, a w 100 g mają tylko 15 kcal. Dzięki zawartości błonnika na długo dają nam uczucie sytości. Mają mnóstwo witamin i pierwiastków mineralnych. Opóźniają proces starzenia i wzmacniają układ odpornościowy.

Mówi się, że bez selera nie obejdzie się żadna dieta odchudzająca. Seler ze względu na bardzo małą ilość kalorii powinien stać się najlepszym przyjacielem osób odchudzających się. Ale nie tylko dlatego. To niepozorne warzywo zawiera mnóstwo witaminy C, aż dwa razy więcej niż cytrusy. Łodygi naciowe znakomicie uzupełniają niedobór beta-karotenu w naszym organizmie. Seler ma w sobie dużo żelaza, witaminy E, fosforu, potasu, cynku i magnezu. I to nie wszystko! Znakomicie oczyszcza organizm, leczy stawy i odtruwa.

Papryczka chili pomaga zgubić zbędne kilogramy, bo stymuluje spalanie tłuszczu w organizmie, pobudza metabolizm i zwiększa wytwarzanie ciepła. Imbir także wyszczupla, pobudza krążenie, przyspiesza spalanie tłuszczu i walczy z cellulitem.

Taki koktajl to świetna przekąska dla osób odchudzających się, po którą można sięgać bez wyrzutów sumienia. Miksujemy!

Koktajl na odchudzanie

Zdjęcie: masz.talerz | www.masztalerz.tumblr.com

Składniki:

– 200 ml soku z pomidorów
– 0,5 cm papryczki chili
– 0,5 cm imbiru
– 10 cm łodygi selera 

Wszystkie składniki umieść w mikserze. Miksuj na gładki płyn i pij od razu.

Niskokaloryczny zielony napój wspomagający trawienie, z dodatkiem papryczki chili i kolendry, możesz także przygotować, wykorzystując Verdin fix. Jak go przyrządzić? Zobacz!

masz.talerz – duet fotografów, na co dzień współpracującychz organizacją Slow Food Youth Warsaw, z magazynem Zwykłe Życie, różnymi restauracjami i szefami kuchni. Po więcej zdjęć sięgnijcie na www.masztalerz.tumblr.com

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Syrop z rabarbaru. Zdrowa alternatywa dla sklepowych napojów

Na zielono - lody szpinakowe

Na zielono – pełne witamin lody szpinakowe

Miksujemy: koktajl na trawienie

Miksujemy koktajl na lepsze trawienie

Sałatkowy dream team: łosoś i kurkuma

Sałatkowy dream team: łosoś i kurkuma. Podniebienie oszaleje!

Co kryje się za dodatkowymi kilogramami? Powstał projekt, który rzuca nowe światło na otyłość

Pad thai – zdrowy tajski fast food

Pad thai – zdrowy tajski fast food. Zrób sobie kulinarną wyprawę do Tajlandii

jak schudnąć po ciąży

„Pociążowa oponka” nie zniknie od robienia brzuszków. Kasia Bigos krok po kroku wyjaśnia, jak schudnąć po ciąży

ryżowy pudding

Pudding z czarnego ryżu dla pięknej skóry. Idealny na późne, leniwe śniadanie

Wegański obiad? Czarna soczewica z pomidorami

Przepis na zdrowe brownie z superfoods

jedzenie w torebkach

Co każdy dietetyk chciałby, żebyś wiedziała o zdrowym odżywianiu

Kiszone… rzodkiewki! W tej wersji smakują wyśmienicie

Przepis na trufle z quinoa. Taki deser to świetna przekąska w ciągu dnia

Weekendowy cheatmeal

Weekendowy cheatmeal. Jak się przygotować?

Kiszone szparagi – prosto ze słoika przez cały rok!

Jedzenie na blacie

Największe błędy odchudzania. Rozmowa z dietetyczką Aliną Olczak

Miksujemy superfoods! Koktajl z nasionami chia

Miksujemy superfoods! Koktajl z nasionami chia

Przepis na witaminowe koktajle usprawniające pracę mózgu

mleko

Mleko bez laktozy – nietolerancja czy trend żywieniowy? O tym, dla kogo są produkty bez laktozy, mówi dietetyk

Cała prawda o interwałach. Trener wyjaśnia w jaki sposób z nich korzystać

Wegańskie masło jaglane

Kobieta przed laptopem

Okno żywieniowe – czy to bezpieczna metoda odchudzania? Sprawdziliśmy, co dietetyczki sądzą o Intermittent Fasting

Rozgotowałaś ryż? Zrób congee ze szparagami

Miksujemy: koktajl na dobrą pamięć

Miksujemy: koktajl na dobrą pamięć