Przejdź do treści

Niepocieszeni Podjadacze

Niepocieszeni Podjadacze
Ilustracja: Hello Zdrowie
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Amy Schumer
Amy Schumer jest w ciąży. Zdradziła to w niecodzienny sposób
Marta Lech-Maciejewska: kto rozsiewa mit o tym, że macierzyństwo to bułka z masłem?
Krwawią, pocą się i mają próchnicę. Fantomy pacjentów pomagają w nauce medycyny
kobieta myjąca zęby
Dbaj o zęby! Higiena jamy ustnej wpływa też na ciśnienie krwi
Tabletki
Dobre wiadomości dla chorych na szpiczaka, nadciśnienie płucne i łuszczycę

Niepocieszeni Podjadacze kochają jeść i nie stawiają sobie żadnych ograniczeń. Jedzą i podjadają, kojąc w ten sposób inne smutki – przede wszystkim te wynikające z poczucia samotności i braku oparcia w bliskich.

Są też niezbyt zadowoleni ze swojego wyglądu, często mają mało udany seks, temat partnerstwa jest dla nich tematem stresującym. Czas wolny spędzają najchętniej przed telewizorem, internetem i grami, jeśli wychodzą z domu, to również w roli biernego widza – do kina lub na mecz.

Wskazówki i wyzwania dla ciebie:

Jednym z głównych problemów Niepocieszonych Podjadaczy jest nieodpowiednia dieta. Trzeba będzie ją zmodyfikować. Na początek twoje ulubione chipsy i inne zapychacze zastąp zdrowymi przekąskami

Zastanów się, czy w twojej diecie nie dominuje cukier. Tak właśnie jest? Pora z niego zrezygnować!

Musisz pamiętać, że podjadanie wynika po części ze złego planowania posiłków w ciągu dnia. Podejmij więc wyzwanie i zadbaj o regularne posiłki. Niezależnie od tego, jaką dietę wybierzesz, by stracić zbędne kilogramy, przestrzegaj zasad racjonalnego odchudzania. Pomoże ci w tym nasze wyzwanie: Odchudzaj się z głową.

Jeśli większość czasu spędzasz przed komputerem lub telewizorem z paczką chipsów pod pachą, to prawdopodobnie ruszasz się mało albo wcale. Uważasz, że ruch jest przereklamowany? Błąd. Ruch przyspiesza przemianę materii, dodaje nam energii i poprawia nastrój pod wpływem wydzielanych endorfin. Uprawiając sport, czujemy się lżej i nie cierpimy na dolegliwości układu pokarmowego. Wzmacniamy mięśnie i poprawiamy swoją kondycję. Dzięki temu nasze ciało jest sprawniejsze i łatwiej nam wykonać pewne czynności, np. wejść po schodach czy pobiec na przystanek autobusowy. To ułatwia życie! Zacznij od niewielkich zmian w swoim życiu – stawiaj codziennie 6000 kroków. To naprawdę mniej, niż ci się wydaje!

Gdy się już trochę rozruszasz, łatwiej ci będzie wyjść z domu i trafić do klubu fitness w poszukiwaniu zajęć, które ci odpowiadają. To wyzwanie ma dla ciebie jeszcze jeden plus – otworzy cię na ludzi! Oni nie gryzą. Naprawdę trudno poznać kogoś interesującego, gapiąc się godzinami w telewizor.

Czas wziąć się za siebie i zadbać nie tylko o kondycję fizyczną, ale i psychiczną. Postaraj się otoczyć życzliwymi ludźmi – o przyjaźnie trzeba dbać i zabiegać, a nie czekać, aż przyjdą same. Jeśli jednak wszystko to wydaje ci się nieosiągalne, bo „jesteś gruby, brzydki i nikt cię nie lubi”, to znak, że najwyższa pora popracować nad samooceną. Najwyraźniej masz niskie poczucie własnej wartości i trzeba się z tym zmierzyć. Pomoże ci w tym wyzwanie: Popraw swoją samoocenę.

Odwiedź stronę www.stylezdrowia.pl i sprawdź jakich ciekawych faktów o zdrowiu Polaków dostarczyło badanie Style Zdrowia. 

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Zainteresują cię również:

Kubek kawy

Kawa a jakość plemników. Okazuje się, że jest zależność!

Angelina Jolie najpierw szokowała, teraz ratuje życie

Męski „PMS”, czyli Syndrom Poirytowanego Samca

Męski „PMS”, czyli Syndrom Poirytowanego Samca

Strach przed bólem gorszy niż ból

Strach przed bólem gorszy niż ból

6 badań, dzięki którym diagnozujemy nowotwory

Natura antydepresyjna

Natura antydepresyjna

10 produktów łagodzących objawy menopauzy

Nie odkrywaj swojej pasji – stwórz ją

Zdenerwowany? Zjedz coś

Fitness na zdrowe jelita

Owoce i warzywa bez przemycania

Owoce i warzywa bez przemycania

Pies kontra upał. Jak pomóc zwierzakowi?