Przejdź do treści

Torba trenerki. Co wrzuca do niej Kasia Bigos?

Fot: Katarzyna Milewska
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Twoja przyjaciółka się kaleczy
Twoja przyjaciółka się kaleczy? Oto 5 rzeczy, które warto jej powiedzieć, a także 3, których mówić nie wolno
Jak schudnąć, gdy masz 20, 30, 40 lat?
Jak bezpiecznie i skutecznie się odchudzać, gdy masz 20, 30, 40 lat?
Wegetariańskie leczo - papryka górą!
Przepis na wegetariańskie leczo z papryką
Ćwiczenia na wzmocnienie pleców. Propozycje trenerki Kasi Bigos
chrapanie
Kilka faktów o chrapaniu. Sprawdź, czy to dotyczy twojego chłopaka albo ciebie

W kobiecych torebkach, niezależnie od tego, jak wygląda ich dzień, można znaleźć prawdziwe cuda… A trenerka? Jesteście ciekawi, bez czego nie rusza się z domu? Sprawdźcie!

W mojej damskiej torebce panuje – jak przystało na prawdziwą kobietę – totalny chaos. Za to, jeśli chodzi o torbę treningową, wszystko mam ułożone tip-top. Kocham swoją pracę, ale bywa bardzo absorbująca. Niekiedy wychodzę z domu z samego rana, a wracam o 23.

torba-trenerki-Kasia-Bigos

W torbie muszę mieć więc wszystko, co niezbędne na trening. W gorącym sezonie, kiedy startuję w zawodach, spędzam na sali kilka godzin dziennie, a do tego prowadzę treningi grupowe. Pakuję się więc solidnie. Po latach dobrze wiem, o czym zapomnieć nie mogę.

Co mam w torbie?

katarzyna-bigos-trenerka

1. Sportowy zestaw ubrań – obowiązkowo ze stanikiem sportowym! Czemu to podkreślam? Bo naprawdę chciałabym przekonać kobiety do tego, aby zawsze o nim pamiętały i dbając o swoje mięśnie, jednocześnie dbały o formę biustu. Jeśli chodzi o same ubrania – muszą być wygodne i odprowadzać wilgoć. Choć nie będę oszukiwać, że lubię, gdy sportowe ciuchy wyglądają fajnie.

2. Rękawiczki – sporo trenuję na drążkach, więc żeby uniknąć odcisków, w trakcie ciężkich treningów zakładam rękawiczki.

3. Buty – to dla mnie niezmiernie ważny temat, bo przy tylu jednostkach treningowych, którym towarzyszą biegi i podskoki, buty muszę mieć wygodne. Powinny stabilizować to, co trzeba, jednocześnie pozwalać stopie pracować w pełnym zakresie. Dobrze jest dobierać je nie tylko do rodzaju uprawianej aktywności, ale też do własnej budowy.

4. Obowiązkowo woda – a kiedy trening jest długi i intensywny, mam w butelce także napój izotoniczny lub preparat z rozpuszczonymi węglowodanami i elektrolitami.

5. Shake białkowo-węglowodanowy – na szybkie uzupełnienie braków po treningu. Piję go tylko wtedy, gdy nie mam akurat przygotowanego pełnowartościowego posiłku. Nie ma nic gorszego niż tzw. katabolizm. Dzięki szybkiemu i odpowiedniemu posiłkowi uzupełniam energię i glikogen w mięśniach, co jest równoznaczne z tym, że organizm uzyskuje niezbędne składniki odżywcze.

6. Kompres Ultra Ice – moje treningi mają specyficzny charakter, poza tym prowadzę zajęcia dla innych. Zawsze mam przy sobie coś, co szybko pomoże w razie urazu lub bólu mięśniowego.

7. Kalendarz i telefon – no cóż, bez tego ani rusz. Mój kalendarz jest zapisany od góry do dołu, i to czasem na wiele dni do przodu. Bez niego nie wiedziałabym, za co się zabrać.

8. Żel pod prysznic, antyperspirant i ręcznik – mam je ze sobą zawsze. Po treningu wskakuję pod szybki, najlepiej zimny regeneracyjny prysznic i od razu czuję, że żyję.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Polecamy

„Zajęcia jogi śmiechu działają jak masaż twarzy, a przecież śmiech prostuje opadające kąciki ust. Po co myśleć o zmarszczkach? Ważniejsze jest życie pełne radości” – mówi Piotr Bielski, jogin śmiechu

„Ja nie lubię swojego brzucha. Mam sobie wmawiać, że jest zajebisty, jak nie jest? Ale nie jest tak słaby, żebym miała się go bardzo wstydzić i nie wychodzić na plażę” – mówi Ewa Zakrzewska, modelka plus size

„Jesteśmy w światowej czołówce, jeśli chodzi o spożywanie cukru. Jesteśmy jedną z najszybciej tyjących narodowości na świecie!” – mówi Agnieszka Wiśniewska, założycielka Fundacji Szczęśliwi Bez Cukru

„W pierwszej kolejności pobiera się serce, następnie płuca, wątrobę, trzustkę i na końcu nerki”. Panna Chirurg, czyli dziewczyna przy stole operacyjnym, opowiada jak wygląda procedura przeszczepiania

Zainteresują cię również:

Oto jest Kasia Bigos

Kasia Bigos o swoich codziennych rytuałach

Sauna – zimowa regeneracja idealna

Czy i jak jeść w czasie treningu?

Jak NIE robić planka

Co zjeść na deser? Fit muffinki

Co zjeść na deser? Fit muffinki

Zaprzyjaźnieni z hantlami

Zaprzyjaźnieni z hantlami

Fitness trendy 2016

Fitness trendy 2016

Ćwicz z Kasią Bigos: szpagat

Ćwicz z Kasią Bigos: szpagat

Idealny na upał: koktajl brzoskwiniowy

Brak energii, zły nastrój? Przyczyna może być prozaiczna

Kobieta w szpitalu

7 faktów o zaburzeniach krzepliwości krwi, które trzeba znać

Isabel Allende: mężczyźni rządzą światem i spójrzcie, jaki mamy bałagan

Isabel Allende: mężczyźni rządzą światem i spójrzcie, jaki mamy bałagan

Siedzisz w bezruchu? Zacznij się wiercić!

Siedzisz w bezruchu? Zacznij się wiercić! Wyjdzie ci to na zdrowie

5 rzeczy, których lepiej nie mówić partnerce w łóżku

„W sztuce miłosnej lepiej czasem po prostu milczeć”. Oto 5 rzeczy, których lepiej nie mówić partnerowi czy partnerce w łóżku

Jestem ciągle zmęczona. Dlaczego? Jakie mogą być przyczyny?

Kobieta trzyma się za brzuch

9 powodów, dla których potrzebujesz swojej wątroby

Co może boleć ze stresu?

Wiosenny pad thai z makaronem z cukinii

Ćwiczenia wszech czasów – martwy ciąg

4 sposoby na pogodzenie się

Jak się skutecznie pogodzić? Skorzystaj ze wskazówek psychologa

Praca biurowa może niekorzystnie wpływać na nasze zdrowie. Fizjoterapeutka Gosia Włodarczyk tłumaczy, jak możemy sobie pomóc

Seler naciowy – patent na wege leczo

Przepis na wege leczo z selerem naciowym

„Kobiecość to właśnie ciąża, porody, karmienie. Wybierając tę drogę dajemy największy hołd swojej kobiecości” – mówią Ola Woźniak i Ania Weber, autorki kanału „Mama Lama”

Zdrowa rodzina ułożona do siebie głowami

Biostymina – działanie i dawkowanie ampułek z wyciągiem ze świeżych liści aloesu drzewiastego