Przejdź do treści

Trening w plenerze – taśmy TRX

Trening w plenerze - taśmy TRX
Trening na taśmach TRX pozwala pracować nad siłą, wytrzymałością i koordynacją mięśniową.
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Kampania Fundacji Arena i Świat
Wspaniałe bohaterki w kampanii „Badaj się i żyj pełną piersią. Nie daj się rakowi”
Agnieszka Hyży o macierzyństwie: wszystkie jedziemy na tym samym wózku!
Michał Lipa o dodatkowych kilogramach w ciąży. Ile może przytyć ciężarna?
Fryzjerka znalazła dziwną plamkę na jej głowie. Okazało się, że po 13 latach ma nawrót raka
szczepionka
Grypa – dlaczego się szczepimy?

Szukasz treningu, który swobodnie można wykonywać latem w plenerze? Postaw na taśmy TRX. Trening na taśmach pozwala pracować nad siłą, wytrzymałością i koordynacją mięśniową. To ćwiczenia łatwe tylko z pozoru – w rzeczywistości praca w niestabilnych pozycjach wymaga aktywowania mięśni całego ciała.

Przed Wami trening podzielony na 4 części: angażującą dolne i górne części ciała, ćwiczenia w podporze angażujące tułów i ćwiczenia dynamiczne. Pamiętajcie o rozgrzewce i prawidłowym ułożeniu taśm TRX.

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Jak rozpocząć przygodę z bieganiem?

Domowy trening z kettlebells

Trening na drabince koordynacyjnej

Ćwiczenia na silny brzuch z kettlebells

Cała prawda o interwałach

Jak trenować z kettlebells?

Jak powinna wyglądać rozgrzewka? Krok po kroku

Trening z gumami – wielki powrót

Świąteczna rozpiska treningowa

Stretching na rozgrzewkę?

Domowy trening biegacza

Ćwiczenia na pośladki w ciąży