Przejdź do treści

Bez wymówek na wakacjach

Bez wymówek na wakacjach
Fot. Fitnoteq
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Kampania Fundacji Arena i Świat
Wspaniałe bohaterki w kampanii „Badaj się i żyj pełną piersią. Nie daj się rakowi”
Agnieszka Hyży o macierzyństwie: wszystkie jedziemy na tym samym wózku!
Michał Lipa o dodatkowych kilogramach w ciąży. Ile może przytyć ciężarna?
Fryzjerka znalazła dziwną plamkę na jej głowie. Okazało się, że po 13 latach ma nawrót raka
szczepionka
Grypa – dlaczego się szczepimy?

Lato, wakacje, urlop i niestety często także przerwanie cyklu treningowego. Nie macie zamiaru się poddawać? Doskonale! Podpowiadamy, jak radzić sobie w wakacje, by nie wypaść z rytmu.

Możliwości treningowych jest całe mnóstwo i nie mówimy tutaj o zabytkowym atlasie w hotelowej siłowni. Dla wielu z was najlepszą opcją będzie bieganie, bo prócz tego, że robicie trening, zwiedzacie dzikie zakamarki i cudowne miejscówki. Jeśli za bieganiem nie przepadacie, jest jeszcze kilka innych opcji:

Opcja 1.

Zgrajcie na swój komputer kilka ulubionych treningów lub skorzystajcie z hotelowej sieci Wi-Fi . Oto kilka naszych propozycji:

Ćwiczenia na brzuch
Full Body Workout
Trening kardio
Crossfit

Opcja 2.

Zainstalujcie naszą ulubioną aplikację treningową Fitnoteq i trenujecie z nami:

Opcja 3.

Do swojej walizki zabierzcie niewielki sprzęt, dzięki któremu zrobicie kompleksowy trening. Możecie wykorzystać taśmy TRX, gumy fitness lub ekspandera. Nie zajmą wam dużo miejsca, a trening wykonany z tym sprzętem nad brzegiem morza, będzie bezcennym doświadczeniem.

Trening w plenerze – taśmy TRX
Domowy trening siłowy – guma fitness

Nie zapominajcie, że aktywne wakacje mogą okazać się bardzo fajną opcją – naszym zdaniem znacznie ciekawszą niż leżenie nad basenem hotelowym i popijanie drineczka.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Jedzenie dla kształtów

Trenować przed czy po posiłku?

Obsesja na punkcie wagi?

Magia naturalnego oddechu

Odchudzanie – o czym musisz pamiętać?

Podejmij się wyzwania – Fitness challenge

Metabolizm – czym jest i co na niego wpływa

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 2

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 1

Mocny brzuch od A do Z – propozycja ćwiczeń

Fit na co dzień

Ashtanga da ci kopa!