Przejdź do treści

Bez wymówek na wakacjach

Bez wymówek na wakacjach
Fot. Fitnoteq
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Amy Schumer w czerwonej sukience pozuje na ściance
Amy Schumer w szpitalu. Aktorka cierpi na ciążowe dolegliwości
kobieta, mężczyzna, czwórka dzieci
„Matczyna emerytura” później niż zakładano
Kobieta w aptece rozmawia z farmaceutą
Szczepienia w aptekach? Co na to krajowy konsultant?
Kobieta trzyma w ręku e-papierosa
E-papierosy mają szkodliwy wpływ na układ oddechowy
Anja Rubik na spotkaniu z mediami
Anja Rubik popiera akcję #ThisIsNotConsent

Lato, wakacje, urlop i niestety często także przerwanie cyklu treningowego. Nie macie zamiaru się poddawać? Doskonale! Podpowiadamy, jak radzić sobie w wakacje, by nie wypaść z rytmu.

Możliwości treningowych jest całe mnóstwo i nie mówimy tutaj o zabytkowym atlasie w hotelowej siłowni. Dla wielu z was najlepszą opcją będzie bieganie, bo prócz tego, że robicie trening, zwiedzacie dzikie zakamarki i cudowne miejscówki. Jeśli za bieganiem nie przepadacie, jest jeszcze kilka innych opcji:

Opcja 1.

Zgrajcie na swój komputer kilka ulubionych treningów lub skorzystajcie z hotelowej sieci Wi-Fi . Oto kilka naszych propozycji:

Ćwiczenia na brzuch
Full Body Workout
Trening kardio
Crossfit

Opcja 2.

Zainstalujcie naszą ulubioną aplikację treningową Fitnoteq i trenujecie z nami:

Opcja 3.

Do swojej walizki zabierzcie niewielki sprzęt, dzięki któremu zrobicie kompleksowy trening. Możecie wykorzystać taśmy TRX, gumy fitness lub ekspandera. Nie zajmą wam dużo miejsca, a trening wykonany z tym sprzętem nad brzegiem morza, będzie bezcennym doświadczeniem.

Trening w plenerze – taśmy TRX
Domowy trening siłowy – guma fitness

Nie zapominajcie, że aktywne wakacje mogą okazać się bardzo fajną opcją – naszym zdaniem znacznie ciekawszą niż leżenie nad basenem hotelowym i popijanie drineczka.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Kobieta wykonuje ćwiczenia na ból kręgosłupa

Skuteczne ćwiczenia na ból kręgosłupa

Kasia Bigos o przepuklinie pępkowej. „Po ciąży pępek nie wrócił do dawnego kształtu”

Mężczyzna wykonuje ćwiczenia na rwę kulszową

Rwa kulszowa, udowa. Specjalistyczna rehabilitacja i ćwiczenia w domu pomogą zwalczyć uporczywy ból

Kobieta wykonuje ćwiczenia na zespół cieśni nadgarstka

Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia są skuteczne? Rehabilitacja nadgarstka

Kobieta z dyskopatią lędźwiową wykonuje ćwiczenia

Dyskopatia lędźwiowa – bezpieczne i skuteczne ćwiczenia na ból kręgosłupa

Mięśnie Kegla – gimnastyka wskazana!

Mięśnie Kegla – jak ćwiczyć?

Jedzenie dla kształtów

Trenować przed czy po posiłku?

Obsesja na punkcie wagi?

Magia naturalnego oddechu

Co zjeść przed treningiem? Stek wołowy z frytkami z batatów i pastą z awokado

Co zjeść przed treningiem? Stek wołowy z frytkami z batatów i pastą z awokado

Odchudzanie – o czym musisz pamiętać?