Przejdź do treści

Bez wymówek na wakacjach

Bez wymówek na wakacjach
Fot. Fitnoteq
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Nie kupisz ich w drogerii. Niebawem znikną ze sklepowych półek
Ciekawi cię seks analny? Mamy dla ciebie 9 wskazówek, które pozwolą ci się do niego sensownie przygotować
Nie przesadzaj z imprezowaniem w weekend! A gdy jednak przesadzisz…
Kobieta na treningu z hantelkami
Boisz się, że trening siłowy jest niebezpieczny i może spowodować utratę okresu? Co na to specjalista? Hz kontra mity #14 Trening siłowy
Kobieta w toalecie
Być może do tej pory źle robiłaś kupę. Sprawdź, gdzie popełniasz błąd

Lato, wakacje, urlop i niestety często także przerwanie cyklu treningowego. Nie macie zamiaru się poddawać? Doskonale! Podpowiadamy, jak radzić sobie w wakacje, by nie wypaść z rytmu.

Możliwości treningowych jest całe mnóstwo i nie mówimy tutaj o zabytkowym atlasie w hotelowej siłowni. Dla wielu z was najlepszą opcją będzie bieganie, bo prócz tego, że robicie trening, zwiedzacie dzikie zakamarki i cudowne miejscówki. Jeśli za bieganiem nie przepadacie, jest jeszcze kilka innych opcji:

Opcja 1.

Zgrajcie na swój komputer kilka ulubionych treningów lub skorzystajcie z hotelowej sieci Wi-Fi . Oto kilka naszych propozycji:

Ćwiczenia na brzuch
Full Body Workout
Trening kardio
Crossfit

Opcja 2.

Zainstalujcie naszą ulubioną aplikację treningową Fitnoteq i trenujecie z nami:

Opcja 3.

Do swojej walizki zabierzcie niewielki sprzęt, dzięki któremu zrobicie kompleksowy trening. Możecie wykorzystać taśmy TRX, gumy fitness lub ekspandera. Nie zajmą wam dużo miejsca, a trening wykonany z tym sprzętem nad brzegiem morza, będzie bezcennym doświadczeniem.

Trening w plenerze – taśmy TRX
Domowy trening siłowy – guma fitness

Nie zapominajcie, że aktywne wakacje mogą okazać się bardzo fajną opcją – naszym zdaniem znacznie ciekawszą niż leżenie nad basenem hotelowym i popijanie drineczka.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Najnowsze w naszym serwisie

Macierzyństwo nie ogranicza się do czterech ścian. Jestem mamą i karmię wszędzie. Zobacz najlepsze zdjęcia karmiących mam

Ellen Page – jestem tutaj, ponieważ jestem lesbijką

Zdrowa kolacja na szybko: gulasz

Zdrowa kolacja na szybko: warzywny gulasz z cieciorką

Wracasz po pracy do domu. Coś byś zjadł. Zamawiasz pizzę. Bo szybko, bo nie masz czasu, bo ci się nie chce. Tymczasem kolacja jest równie ważna dla prawidłowego funkcjonowania organizmu jak śniadanie czy obiad! Szybka domowa kolacja? Proszę bardzo – warzywny gulasz z cieciorką.
Gdańsk po śmierci Pawła Adamowicza

„Tam jest ogrom cierpienia i duża potrzeba zrozumienia”. Psycholog o rodzinie zabójcy Pawła Adamowicza

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

ćwiczenia

Dlaczego warto ćwiczyć w domu? Jakie ćwiczenia ze sprzętem i bez pomogą osiągnąć piękną sylwetkę?

ćwiczenia

Stretching, czyli ćwiczenia rozciągające dla początkujących i dzieci

8 rzeczy, za które pokochają cię twoje stawy. Nie tylko wysiłek fizyczny!

ludzie na bieżni na siłowni

„Wielu ludzi robi listę z celami tylko po to, aby mieć poczucie zmiany w swoim życiu”. Psycholog o postanowieniach noworocznych

Poranny trening – dlaczego warto wstać?

Poranny trening – dlaczego warto wstać?

ćwiczenia

Ćwiczenia relaksacyjne – sposób na walkę ze stresem dla osób w każdym wieku

ćwiczenia

Na czym polega sekret ćwiczeń odchudzających? Jakie ćwiczenia wykonywać, aby osiągnąć zamierzony efekt?

ćwiczenia

Jak wykonywać ćwiczenia na mięśnie Kegla u mężczyzn?

ćwiczenia

Ćwiczenia na kręgosłup dla każdego czyli sposób na zdrowe plecy. Jak właściwie dobrać zestaw ćwiczeń?

ćwiczenia

Bezpieczne ćwiczenia na plecy jako forma profilaktyki bólu kręgosłupa. Jak właściwie je wykonywać?

ćwiczenia

Ćwiczenia na brzuch w domu – jakie warto wykonywać? Jak robić to poprawnie?

Pierogi kontra biegi

Pierogi kontra biegi