Przejdź do treści

FireWorkout – ćwicz z nami!

FireWorkout - ćwicz z nami!
FireWorkout/ Kasia Bigos, Karolina Zakrzewska
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Chora kobieta stoi z kubkiem w ręku i chusta na głowie i patrzy przez okno
Przełom w leczeniu chorób nowotworowych. „Ostatnia nadzieja dla pacjentów bez nadziei”
Kobieta w ciąży trzyma w ręku zdjęcie z badania USG
Rezygnacja z Banku Tkanek Germinalnych. Czy jest szansa dla kobiet chorych na raka?
kobieta używająca mikroskopu
Leki na cukrzycę i nadciśnienie sposobem na raka?
wegański stek wydrukowany w drukarce 3D
Wegański stek z drukarki 3D
Białe rzeźby przedstawiające troje młodych lduzi siedzących na ławce i patrzących w telefony. Telefony oświetlają ich twarze.
Jak bardzo jesteśmy uzależnieni od smartfonów? Zobacz wymowną rzeźbę

W ubiegłą sobotę 5 lipca zorganizowaliśmy pierwszy plenerowy trening FireWorkout. I wiecie co? Było grubo! Na następnym nie może was zabraknąć!

Pierwszy plenerowy FireWorkout trzeba zaliczyć do niezwykle udanych! Dopisała nie tylko pogoda, ale także zespół walczących. Na Pole Mokotowskie przybyło ponad 80 osób. Tylko się cieszyć, bo nawet nie przyszło nam to do głowy! Mamy dzięki temu ogromną motywację do organizacji kolejnych takich imprez. Razem z Karoliną Zakrzewską wymyśliłyśmy trening, który z pewnością był wyzwaniem, ale na pewno nie był niemożliwy do wykonania i przetrwania. Udało nam się nawet uskutecznić przekaz „na żywo”, dzięki, któremu część osób mogło śledzić wydarzenie i ćwiczyć z nami w domu.

Po treningu obowiązkowe plank’owanie! Był konkurs na to, kto utrzyma pozycję najdłużej. Wieczny szacunek dla dziewczyn, które utrzymały 18 minut i tak walczyłyby dalej, ale w obawie, że wreszcie zasną, musieliśmy ogłosić remis!

Dla tych, którzy być z nami nie mogli, kawałeczek treningu:

1) burpees – 30 sek
2) Przysiad z wyskokiem w górę 30 sekund
3) spięcia brzucha w leżeniu tyłem i nożyce pionowe = 30 sek
4) trucht – 30 sek czyli odpoczynek

1) Skip cross – 30 sekund
2) Wspinaczka w podporze – 30 sekund
3) Surfer – 30 sekund
4) trucht – 30 sek czyli odpoczynek

1) Star jumps – 30 sekund
2) Pompki z uniesieniem ręki i dotknięciem przeciwnego barku – 30 sekund
3) Przyciąganie kolan do klatki piersiowej w siadzie – 30 sekund
4) trucht – 30 sek czyli odpoczynek

To tylko połowa naszego zestawu, ale z pewnością wystarczy, żebyś poczuł się jak w niebie! Każde ćwiczenie z serii wykonujesz po 30 sekund i każdą serię robisz 3 razy, zanim zaczniesz kolejną. W treningu nie ma momentu nawet na sekundę, żeby STANĄĆ. Powodzenia!

O co chodzi z FireWorkout?

Przypominam – nasza ekipa wymyśliła i opracowała wszechstronny program treningowy, którego zadaniem miało być nie tylko spalanie tkanki tłuszczowej, ale także poprawa wytrzymałości, siły, szybkości, wydolności, kondycji, skoczności, koordynacji, wzmocnienie core’u, wzrost siły eksplozywnej i ogólnej sprawności fizycznej. W naszym przypadku się sprawdziło (choć dalej umieramy na treningach), więc i w waszym przypadku po prostu musi się sprawdzić. Pierwszy krok poczyniony, teraz możecie spodziewać się kolejnych. Maszyna ruszyła! Fanpage także! Zapraszamy!

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Najnowsze w naszym serwisie

14 skutecznych sposobów na stres

Rujnuje serce i żołądek, powoduje bezsenność, wywołuje dolegliwości bólowe, dodaje lat, obniża odporność. O tym, jak stres wpływa na organizm, pisaliśmy nieraz. Pytanie, co z nim zrobić. Oto 14 potwierdzonych naukowo patentów.
Męźczyzna przy porodzie

Co czuje ojciec w trakcie porodu? Zobacz galerię pełną emocji

Agnieszka Kowalska: na pewno nie chcę się poddać i pójść znów do pracy w korporacji, tylko dlatego, że będę tam więcej zarabiać

Masło czekoladowe – zdrowe, bo domowe!

Masło czekoladowe – zdrowe, bo domowe!

Chyba wszyscy uwielbiamy masło czekoladowe… Idealnie nadaje się na szybkie śniadanie, do smarowania na chlebie albo z naleśnikami. Niestety, gotowe zwykle zawiera mnóstwo cukru, tłuszczu i sztucznych polepszaczy smaku. Dlatego pyszne czekoladowe smarowidło zrobimy sobie sami!

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Przepis na fit omlet z bananem – śniadanie mistrzów

ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Skuteczne ćwiczenia na skrzywienie kręgosłupa – instrukcja wykonania

Kobieta wykonuje ćwiczenia na ból kręgosłupa

Skuteczne ćwiczenia na ból kręgosłupa

Mężczyzna wykonuje ćwiczenia na rwę kulszową

Rwa kulszowa, udowa. Specjalistyczna rehabilitacja i ćwiczenia w domu pomogą zwalczyć uporczywy ból

Kobieta wykonuje ćwiczenia na zespół cieśni nadgarstka

Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia są skuteczne? Rehabilitacja nadgarstka

Kobieta z dyskopatią lędźwiową wykonuje ćwiczenia

Dyskopatia lędźwiowa – bezpieczne i skuteczne ćwiczenia na ból kręgosłupa

Mięśnie Kegla – gimnastyka wskazana!

Mięśnie Kegla – jak ćwiczyć?

Ćwiczysz? Pamiętaj o witaminach!

Ćwiczysz? Pamiętaj o witaminach!

Ćwicz i... śpij dobrze!

Ćwicz i… śpij dobrze!

Siła bezruchu – trening izometryczny

Siła bezruchu – trening izometryczny

Fit na dzień dobry

Propozycje ćwiczeń na „dzień dobry”

Joga na silne ramiona

Joga na silne ramiona