Przejdź do treści

Halle Berry i jej plan na piątkę (z plusem?)

Halle Berry i jej plan na piątkę (z plusem?)
Halle Berry i jej boskie ciało. Zdjęcie: East News
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Kampania Fundacji Arena i Świat
Wspaniałe bohaterki w kampanii „Badaj się i żyj pełną piersią. Nie daj się rakowi”
Agnieszka Hyży o macierzyństwie: wszystkie jedziemy na tym samym wózku!
Michał Lipa o dodatkowych kilogramach w ciąży. Ile może przytyć ciężarna?
Fryzjerka znalazła dziwną plamkę na jej głowie. Okazało się, że po 13 latach ma nawrót raka
szczepionka
Grypa – dlaczego się szczepimy?

Halle Berry skończyła niedawno 46 lat, a figury mogłaby jej pozazdrościć niejedna nastolatka. 30-latki i starsze już nie zazdroszczą, po prostu chcą wiedzieć, jak ona to robi. Jak i z kim? Bo przecież wiadomo, że każdy do treningu potrzebuje zachęty. A trudno o lepszą zachętę niż prywatny trener, który najlepiej zna nasze słabości.

Pisałam już o Tracy Anderson, jej współpracy z Madonną i metodzie, jaką stosuje. Kolejnym, po Tracy, ulubieńcem Hollywoodu jest Harley Pasternak. Trener, ale i dietetyk w jednym. Czyli wszystko, czego potrzeba, za jednym zamachem. Zaufali mu już Halle Berry, Lady Gaga, Katy Perry, Jennifer Hudson, Kanye West, Milla Jovovich. Wymieniać można długo, bo lista jest naprawdę imponująca.

Filozofia jedzenia i ćwiczeń według Pasternaka opiera się na cyfrze 5. Dlaczego 5? Powodów jest kilka. Dieta, aby miała sens, powinna trwać przynajmniej 5 tygodni. Każdego dnia powinniśmy zjadać przynajmniej pięć małych posiłków. Każdy powinien się składać przynajmniej z pięciu składników, a jego przygotowanie nie powinno zabierać więcej niż pięć minut. Nikt nie ma czasu, żeby godzinami ślęczeć nad garnkami. W każdym posiłku powinien znaleźć się jeden z pięciu ważnych składników odżywczych – białko, błonnik, zdrowe tłuszcze, węglowodany o niskim indeksie glikemicznym, bezcukrowy napój.

W czasie trwania diety 5 razy można „zgrzeszyć” – bez szkody i większego uszczerbku na wadze pozwolić sobie na 5 swobodniejszych dni, kiedy będziemy jedli to, o czym marzymy. Ale dieta to nie wszystko. Ważne są też oczywiście ćwiczenia. Regularne 25 minut, 5 razy w tygodniu. Oczywiście każda sesja podzielona jest na pięciominutowe interwały. A ćwiczenia proste, łatwe i przyjemne, takie, żeby swobodnie można je było wykonywać samemu w domu. Głównie cardio – bieganie, podskoki, skakanka, pajacyki, ale też brzuszki, hantle, przysiady. Ważne, żeby ćwiczyć systematycznie, 5 razy w tygodniu, a wtedy zaledwie 25 minut przyniesie o wiele lepsze efekty niż długie godziny spędzane na siłowni, ale w nieregularnych odstępach. Halle Berry jest tego świadoma i posłusznie stawia się na ćwiczenia. Jako 46-latka już wie, że oszukiwanie trenera do niczego dobrego nie prowadzi. Efekty tej uczciwości są w jej przypadku po prostu powalające!

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

dzieci siegające poo cukier

Agresywne dziecko? Winowajcą może być cukier

Dlaczego diety nie działają? – 5 psychologicznych powodów

7 najlepszych diet na 2018 rok

Stres działa jak śmieciowe jedzenie

Poczytaj dla zdrowia

Nie, dziękuję, jestem na diecie

Dietetyczka kontra singielka na zakupach

6 najgorszych nawyków żywieniowych

Dieta odchudzająca – węglowodany vs. tłuszcze

10 zagrożeń drastycznych diet

10 produktów łagodzących objawy menopauzy

Gotowanie: temperatura najzdrowsza dla serca