Przejdź do treści

Jump! Skakanka na kardio

Jump! Skakanka na kardio
Skakanka i kardio/ Fot. Katarzyna Milewska
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
miód, propolis
Propolis może mieć działanie przeciwnowotworowe
ruch uliczny, samochód, autobus, dym z kominów
„Smog ma wpływ nie tylko na kobietę w ciąży, ale także na jej dziecko” – mówi Emilia Piotrowska z Warszawskiego Alarmu Smogowego
pluszaki zaprojektowane przez dziecko dla ikea
8-latka z Polski finalistką w światowym konkursie IKEA
Gaydos i Nergal w sesji
Melanie Gaydos. Modelka, które zainspirowała Nergala
Kobieta w ciąży, która układa dziecięce ubranka
Matki częściej cierpią na depresję poporodową, jeśli mają syna? Ginekolog komentuje

Szukasz nowych pomysłów na trening kardio? Zależy ci na spalaniu tkanki tłuszczowej i budowaniu kondycji? Poćwicz ze skakanką!

Jest mała, mieści się w zasadzie wszędzie i w wielu sportach uznawana jest za tzw. element obowiązkowy. Skakanka, mimo że może kojarzyć się z dziecięcymi grami, jest jednym z najlepszych sprzętów do treningu aerobowego. Plusów naprawdę jest mnóstwo. Po pierwsze to wreszcie coś innego niż znane i trochę (bez urazy) oklepane aeroby typu: bieganie, rower, basen. Już po kilku minutach czujesz, jak szybko podnosi się tętno, a po kolejnych kilku już trudno złapać oddech. Po drugie, buduje żelazną formę i doskonałą kondycję, a przy okazji naprawdę skutecznie spala tkankę tłuszczową. Wyobrażasz sobie karierę takiego Rocky’ego bez skakanki? My też nie!

Nadal nieprzekonany? Kolejne plusy: 

– możesz skakać absolutnie wszędzie,

– skakanka kosztuje grosze (chyba że chcesz wydać trochę więcej na profesjonalny sprzęt. Ale nawet   wtedy raczej nie przekroczysz kwoty 100 zł),

– możesz ją zabrać na wyjazdy (zajmie tyle miejsca co nic),

– aby skakać, potrzebujesz dwóch metrów kwadratowych i dobrych chęci,

– angażujesz do pracy całe ciało,

– uczysz się koordynacji (oj, znamy takich, którzy na poczatku zabijają się o własne nogi),

– poprawiasz wytrzymałość mięśniową,

– możesz skakać także interwałowo i czerpać z treningu dodatkowe plusy.

Myślisz, że skakanka jest nudna i prosta? Zacznij skakać podwójnie!

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Kasia Bigos o przepuklinie pępkowej. „Po ciąży pępek nie wrócił do dawnego kształtu”

Jedzenie dla kształtów

Trenować przed czy po posiłku?

Obsesja na punkcie wagi?

Magia naturalnego oddechu

Ćwiczysz? Pamiętaj o witaminach!

Ćwiczysz? Pamiętaj o witaminach!

Co zjeść przed treningiem? Stek wołowy z frytkami z batatów i pastą z awokado

Co zjeść przed treningiem? Stek wołowy z frytkami z batatów i pastą z awokado

Odchudzanie – o czym musisz pamiętać?

Podejmij się wyzwania – Fitness challenge

Metabolizm – czym jest i co na niego wpływa

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 2

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 1