Przejdź do treści

Lepszy wskok w Nowy Rok

Lepszy wskok w Nowy Rok
Lepszy wskok w nowy rok/ fot. Katarzyna Milewska
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Cytologia – zwróć uwagę na to, czym masz pobierany materiał
płaczące dziecko
Zimne powietrze na obrzęk krtani. 31-letnia matka uratowała swoje dziecko za pomocą zamrażarki
Sałatka: sałata, burak, fiołek trójbarwny
Jadalne kwiaty, które mogą być trujące
mężczyzna w koszulce z kieszenią na piersi, w której siedzi dziecko
T-shirt, który ułatwia ojcom zajmowanie się dzieckiem
Uczestniczki kampanii Rimmel #iwillnotbedeleted
Red Lipstick Monster, Rita Ora i Cara Delevingne w światowej kampanii przeciwko hejtowi

Początek roku to dobry moment na zmiany. Ale prawda jest taka, że wcale nie lepszy niż każdy inny czas. Kolejny rok planujecie coś zmienić, ale gdy kończy się styczeń, gdzieś się to wszystko rozmywa? Przestańcie planować, po prostu działajcie!

2., 3. stycznia – strzelam w ciemno – sala na siłowni będzie pękać w szwach. Dla klubów fitness początek stycznia to złoty czas – najpełniejszy. Poświąteczne wyrzuty sumienia w komplecie z postanowieniami noworocznymi zawsze działają tak samo skutecznie i przyciągają tłumy nowych klientów. Niezmienne są też statystyki dotyczące topniejącej niczym śnieg frekwencji w lutym i marcu. Dobrą wiadomością jest jednak to, że rynek fitness w Polsce kwitnie, co oznacza, że coraz więcej osób ćwiczy bez względu na porę roku. Chce się ruszać, bo jest świadoma tego, co aktywność fizyczna za sobą niesie. A korzyści jest przecież mnóstwo.

Wciąż należycie do grupy tych osób, które do ćwiczeń podchodzą ze słomianym zapałem? Nie czekajcie na Nowy Rok, nowy miesiąc czy poniedziałek. To nie początek nowego okresu wytycza zmiany. Każdy dzień jest na to dobry, bo każdego dnia możecie wywrócić swoje życie do góry nogami. Nie potrzebujecie do tego niczego prócz działania. Bo najpierw trzeba zacząć – postawić pierwszy krok. Znaleźć w sobie siłę, by pójść naprzód i przecierać nowe, nieznane sobie szlaki. Cieszyć się z małych sukcesów i nie przejmować potknięciami. 

Czy chcecie stawać się lepszymi ludźmi? Lepszymi przyjaciółmi, lepszymi pracownikami, rodzicami? Chcecie mieć więcej energii, wyglądać i czuć się lepiej, więcej się uśmiechać, cieszyć się świetnym zdrowiem i na dłużej zachować młody wygląd? Zacznijcie się ruszać. Od dziś. Nie wiecie, na co postawić? Poszukajcie aktywności, która będzie bliska waszemu sercu, która będzie sprawiała, że będzie wam się chciało wracać do treningów, która będzie was rozwijała i dodawała skrzydeł. Nie ćwiczcie za karę. Niech ruch będzie dla was nagrodą za całodzienny, ciężki i nerwowy dzień w pracy. Przecież nic nie rozładowuje napięcia lepiej niż sport. Zdobywajcie nowych przyjaciół i znajomych, którzy będą dodawać wam skrzydeł. Budujcie pewność siebie i wiarę w swoje możliwości. Przekraczajcie granice i uczcie się cierpliwości i systematyczności. Mam nadzieję, że któregoś dnia sport stanie się i waszą pasją, która zresztą ubiera człowieka najlepiej.

Tego wam życzę. Nie tylko w Nowym Roku.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Kobieta wykonuje ćwiczenia na ból kręgosłupa

Skuteczne ćwiczenia na ból kręgosłupa

Kasia Bigos o przepuklinie pępkowej. „Po ciąży pępek nie wrócił do dawnego kształtu”

Mężczyzna wykonuje ćwiczenia na rwę kulszową

Rwa kulszowa, udowa. Specjalistyczna rehabilitacja i ćwiczenia w domu pomogą zwalczyć uporczywy ból

Kobieta wykonuje ćwiczenia na zespół cieśni nadgarstka

Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia są skuteczne? Rehabilitacja nadgarstka

Kobieta z dyskopatią lędźwiową wykonuje ćwiczenia

Dyskopatia lędźwiowa – bezpieczne i skuteczne ćwiczenia na ból kręgosłupa

Jedzenie dla kształtów

Trenować przed czy po posiłku?

Obsesja na punkcie wagi?

Magia naturalnego oddechu

Ćwiczysz? Pamiętaj o witaminach!

Ćwiczysz? Pamiętaj o witaminach!

Co zjeść przed treningiem? Stek wołowy z frytkami z batatów i pastą z awokado

Co zjeść przed treningiem? Stek wołowy z frytkami z batatów i pastą z awokado

Odchudzanie – o czym musisz pamiętać?