Przejdź do treści

Olga Bołądź. Żołnierz służb specjalnych.

Olga Bołądź. Żołnierz służb specjalnych.
Zdjęcie: eastnews
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Efektywne kardio – czyli co?
Kolory migreny. Jakie światło zmniejsza ból głowy?
Zimnem czy ciepłem – jak pokonać częste dolegliwości?
Chcesz obniżyć poziom złego cholesterolu? Pokochaj białe owoce i warzywa!
kot w kuchni
10 rzeczy, których lepiej pozbyć się z kuchni

W Los Angeles za takie metamorfozy dostaje się nagrody. Czy wysiłek Olgi się opłaci? Czy warto się tak poświęcać dla roli?

Najpierw musiała ściąć włosy. Piękne, długie, gęste, cztery lata zapuszczane. Ale jeśli chce się wyglądać jak podporucznik służb specjalnych (o pseudonimie „Białko”, w najnowszysm filmie Patryka Vegi pt. „Służby specjalne”), nie ma mowy o pięknych, długich lokach. Fryzjerka najpierw ścięła warkoczyki (Olga najpierw przeklinała, potem płakała, sami zobaczcie na tym filmie), a potem elegancko podgoliła tyły i boki. Na górze zostawiła jakąś dwucentymetrową szczecinkę. Klasyk – żeby się dobrze prezentowała pod czapką. 

Ale fryzura to nie wszystko. Taki oficer służb specjalnych musi jeszcze mieć kawałek klaty. Umięśniony brzuch, ramiona. Dlatego Olga zaczęła trenować. I to ostro. Co najmniej 5 razy w tygodniu, dwa razy dziennie. Rano – najczęściej ostre cardio (czyli np. kilkukilometrowa przebieżka). Po południu – siłownia z osobistym trenerem. A tam klasyka – brzuszki, brzuszki z hantlami, brzuszki w zwisie, brzuszki bokserskie. Sztanga, rozpiętki z hantlami na ławce. Ćwiczenia na maszynach na plecy. Ciało powoli zaczęło się zmieniać. Olga bardzo szybko straciła te kilka nadprogramowych kilogramów, któe zostały jej po ciąży (niewiele ponad rok temu urodziła dziecko), zaczęły wyłaniać się mięśnie. Śmiała się, że nigdy nie przypuszczała, że jeszcze kiedyś zmieści się w ubrania z liceum. Mogła wreszcie porzucić niskokaloryczną dietę, na której właściwie całe życie jest każda aktorka. Prawdopodobnie przeszła na dietę wysokobiałkową, która sprzyja budowie mięśni. W tej chwili ciągle jest na planie, ale nie przestaje ćwiczyć – ciało musi być w formie, szczególnie, że swoje numery kaskaderskie Olga wykonuje sama. Poza tym chyba jej się spodobała nowa, umięśniona figura. Chociaż, szczerze mówiąc, jeśli porówna się ją do Lindy Hamilton z „Terminatora” czy do Demi Moore w „G.I. Jane”, Olga wydaje się po prostu być chudzinką. Ale może chudzinki też potrafią, kiedy trzeba, przywalić. 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Polecamy

Laurie Penny

Laurie Penny: bez odwagi nasze pokolenie jest skazane na kolejną dekadę politycznego wykluczenia i gównianej muzyki

„Hormony działają na podstawie tego, co jemy. Jeśli nie jemy zgodnie ze swoim metabolicznym IQ, brak nam energii, koncentracji i mamy kłopoty z układem pokarmowym” – mówi dietetyczka Agnieszka Pająk

„Zdarzyło mi się już dyskutować z 14-latką o tym, czy seks analny jest wystarczającym zabezpieczeniem przed ciążą” – mówi Milena Maria Sęp, lekarz rezydent ginekologii i położnictwa

„W Chinach medycyna chińska przygotowuje przyszłych rodziców już rok przed planowaną ciążą. Dzięki temu depresja poporodowa nie zdarza się tam często” – mówi Aneta Rosłon, terapeutka medycyny chińskiej

Zainteresują cię również:

Twój kręgosłup potrzebuje rozluźnienia? Oto kilka pomocnych ćwiczeń, skorzystaj

Jak być aktywną, nie chodząc na siłkę? Zdradzają Kasia Bigos i Andrzej Bogdał

Magdalena Mikołajczyk - fizjoterapeutka

Co się dzieje z twoim ciałem, gdy ćwiczysz bez przygotowania? Odpowiada fizjoterapeutka Magdalena Mikołajczyk

dieta pcos

Jaka powinna być dieta przy PCOS? Objaśnia dietetyczka z profilu „Niekoniecznie dietetycznie”

Ćwiczenia wszech czasów – przysiad bułgarski

Ćwiczenia wszech czasów – przysiad bułgarski

lewandowska

„Jeżeli ktoś twierdzi, że się wyleczył z Hashimoto, bo zmienił coś w diecie, to jest to tylko dowód anegdotyczny” – mówi Agata Lewandowska, dietetyk i autorka książki „Hashimoto. Dieta i styl życia w chorobie”

Przełam się, zrób mostek

Hinterhaus Productions/Gettyimages

Przed tobą pierwszy raz na siłowni? „Nie wymagaj od siebie za dużo!” – mówi fizjoterapeutka

Siła bezruchu – trening izometryczny

Siła bezruchu – trening izometryczny

Jak NIE robić deski? Wyjaśnia trenerka, Kasia Bigos

Wyprostuj się! Kasia Bem podpowiada jak to zrobić skutecznie

Kasia Bigos trenerka

Trening z wykorzystaniem ściany. Propozycje ćwiczeń trenerki Kasi Bigos

Kasia Bigos trenerka

Hantle w dłoń – czas na wymodelowanie ramion

Kobieta podczas treningu

Ćwiczysz i czujesz ból? Koniecznie przerwij ćwiczenia. Nieleczona kontuzja jest niebezpieczna!

pms

„O PMS lubi się żartować, bo to przecież tylko gorsze dni kobiety. Tymczasem u podłoża PMS leży nierównowaga hormonalna”. Jak na nią wpłynąć, tłumaczy dietetyczka i naturopatka Monika Skuza

„Fizjoterapeuci wykonują wspaniałą pracę. Ale zarabiają 1800 zł na rękę i żeby zarobić godnie, pracują po 12 godzin przez 7 dni w tygodniu” – mówi fizjoterapeutka Sandra Osipiuk

Dwie dziewczyny trzymają arbuzy przy twarzy

Wiesz, czego nie powinnaś jeść, jeśli jesteś uczulona na trawy? O alergiach krzyżowych pisze lekarka Joanna Jamroz-Brzeska

Nie nudź się treningiem – wykorzystaj gumy

„W dniu swoich urodzin dowiedziałam się, że mam cukrzycę. Dostałam przepiękny prezent w postaci skierowania do natychmiastowego stawienia się w szpitalu” – mówi Sandra Kaczmarska, młoda diabetyczka typu 1

Chwila relaksu dla szyi

Chwila relaksu dla szyi

Zdrowe pary na talerzu. Zobacz, co korzystnie jest łączyć w swoim menu

Stretching na rozgrzewkę. Czy rozciąganie się przed treningiem jest właściwe?

Jak biegać długo i szczęśliwie – radzi ekspert

kosz warzyw

„Ruszaj się tak, jak robiły to nasze babcie”. O czym należy pamiętać przy insulinooporności, pisze dietetyk Kamila Urbaniak