Przejdź do treści

Owsianka w koktajlu przed treningiem

Zdjęcie: shutterstock
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
para leżąca w łóku, on ją całuje w czoło
Innowacyjne prezerwatywy zabezpieczą przed infekcjami
Agnieszka Hyży
Agnieszka Hyży: nie oszukujmy siebie i całego świata słodkimi historyjkami jak z reklamy o pięknym bobasku
Joanna Kurowska o żałobie i wsparciu terapeutycznym. „To żaden wstyd, gdy człowiek szuka pomocy”
Meghan Markle i książe Harry
Meghan Markle podróżuje samolotem. Nasz ekspert odpowiada, czy latanie jest bezpieczne dla ciąży?
Główny Inspektor Sanitarny: teorie przeciwników szczepień to szarlataneria

Ćwiczysz, ale nie bardzo orientujesz się, co zjeść przed treningiem, by efekty twojej pracy nie szły na marne? Pomożemy! Postaw na szybkie i sprawdzone przepisy.

Propozycji jest oczywiście wiele. Jeśli jednak należysz do grona osób, które nie narzekają na nadmiar wolnego czasu, i zwykle wybierasz coś, co możesz przygotować szybko, mamy idealną propozycję. Przygotowanie trwa dosłownie 5 minut.  Mowa o owsiance, ale w nieco bardziej oryginalnej formie – koktajlu.  Aby dostarczyć organizmowi potrzebną energię, warto zadbać o to, by w posiłku nie zabrakło zdrowych węglowodanów, dlatego także prócz owoców, znajdziesz w przepisie płatki owsiane.

Przepis na owsiankę przedtreningową

Składniki:

– 3 łyżki płatków owsianych,
– jabłko,
– gruszka,
– łyżka sproszkowanego baobabu,
– szklanka wody lub mleka ryżowego.

Pewnie zastanawiasz się, co tu robi baobab – jego sproszkowana forma to naturalny suplement dla sportowców. Jest bardzo pożywny, redukuje zmęczenie i działa jak potężny zastrzyk witalności i energii. Koktajl wypij około 30 minut przed planowanym treningiem.

Przepisy na inne przedtreningowe dania znajdziesz tutaj:

Co jeść przed treningiem: Makaron gryczany z indykiem
Co jeść przed treningiem: Stek wołowy z frytkami z batatów i pasta z awokado
Co jeść przed treningiem: Krem batatowo-brokułowy

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Jedzenie dla kształtów

Trenować przed czy po posiłku?

Obsesja na punkcie wagi?

Magia naturalnego oddechu

Odchudzanie – o czym musisz pamiętać?

Podejmij się wyzwania – Fitness challenge

Metabolizm – czym jest i co na niego wpływa

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 2

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 1

Mocny brzuch od A do Z – propozycja ćwiczeń

Fit na co dzień

Ashtanga da ci kopa!