Przejdź do treści

Zdrowy tryb życia Taylor Swift

Taylor Swift - prawie jak aniołek.
Zdjęcie: EastNews
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Joga na dobranoc
Joga na dobranoc. Wypróbuj, zanim pójdziesz spać!
Koniec zakochania: teraz pustka i rozstanie czy dojrzała miłość?
przeziębiona kobieta
8 rzeczy, które pogarszają objawy przeziębienia. Wyeliminuj, by nie chorować dłużej
Ty i telefon to nieodłączny duet? Zobacz 5 dolegliwości, które może wywołać smartfon
Azjatyckie smaki na talerzu. Przepis na bibimbap – ryż po koreańsku

Zaśpiewała na show Victoria’s Secret. ZaSpiewała, a spokojnie mogłaby być jedną z modelek kroczących tego wieczoru po wybiegu.

177 cm wzrostu, 50 kilogramów wagi. Bajecznie długie nogi, nie raz okrzyknięte najlepszymi w showbiznesie. Wymiary modelki. Zawsze była szczupła, to prawda. Ale być szczupłym, a mieć do tego boskie ciało to dwie różne rzeczy (patrz Anja Rubik). Do boskiego ciała potrzebna jest zdrowa dieta i ćwiczenia. Nie chce być inaczej. Co w takim razie robi ze sobą Taylor Swift, że wygląda tak dobrze, z tendencją do coraz lepiej?

1. Bieganie. Codziennie. Godzina. Bez względu na to, gdzie jest i co robi. Jeśli w ładnej okolicy – pobiega po dworzu. Jeśli w gorszej – będzie przebierała nóżkami po taśmie na siłowni. Szczerze mówiąc ona nawet woli taśmę (nigdy tego nie pojmę, ale niektórzy tak mają. Ale czy to w sumie ważne?). Ale biega nie tylko dla figury. W ten sposób najlepiej radzi sobie ze stresem. A wiadomo, do czego prowadzi stres – człowiek zaczyna np. zajadać problemy, a potem tyje. Normalne.

2. Ćwicz tak, żeby się spocić. A że wtedy niekoniecznie ładnie się wygląda? Albo pachnie? Trudno. Pot jest super, bo razem z nim opuszczają nasze ciało rozmaite toksyny. Z potem opuszcza również nasze ciało tłuszcz. Taylor co prawda go nie ma, ale przecież nie od dziś wiadomo, że lepiej zapobiegać niż leczyć.

3. Nie myśl o tym, że ćwiczysz po to, żeby schudnąć (łatwo mówić komuś, kto nie musi, pewnie). Taylor twierdzi, że negatywne podejście do własnego ciała utrudnia osiągnąć rezultat. Ona sama ćwiczy po to, żeby być bardziej wytrzymałą na scenie i żeby zadyszka nie przeszkadzała jej w śpiewaniu. Dlatego biega, a nie rzeźbi ciało podnosząc ciężarki przymocowane np. do łydek.

4. Twierdzi, że kocha jeść i kocha gotować. Uważa, że pozbawianie się na stałe ukochanych pyszności do niczego dobrego nie prowadzi. Fakt, że jest taka szczupła nie znaczy, że uważa na każdy kęs. Woli zjeść więcej i więcej poćwiczyć niż ograniczać jedzenie. Tak twierdzi. Choć są tacy, którzy twierdzą, że kłamie.

5. Obsesja na punkcie wody. Taylor ma ją zawsze w zasięgu ręki. Jej znajomi się z niej śmieją, że pije takie ilości, jak istota z inne planety. Być może, ale to wszystko dlatego, że inne napoje mogą nas nieźle oszukać, dając w rezultacie dziką liczbę kalorii pod koniec dnia. Wszystkie, oprócz wody. Dlatego woda, woda, woda, woda. Zawsze i wszędzie.

6. Taylor pilnuje się w ciągu tygodnia pracy, a w weekendy daje sobie odpocząć. Czyli w tygodniu sałaty, jogurty i warzywa na parze, a w weekendy szaleństwo gotowania. Jak typowa amerykanka uwielbia śmieciowe żarcie (ha, ha, ha, to też ją łączy z modelkami) i pieczone własnoręcznie ciasteczka. Generalnie kręci ją wszystko, co można upiec.

Podoba wam się ta metoda? Najważniejsze, że działa. W każdym razie u Taylor, bo wygląda znakomicie. Ciekawe tylko, ile w niej prawdy, bo po pokazie Victoria’s Secret pojawiły się głosy, że Taylor ma obsesję na punkcie tłuszczu, którego nie ma. W sumie może dlatego go nie ma.

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Polecamy

Barbara Falenta z książką "Mamy dla Mamy"

„Nie musisz gotować trzydaniowych obiadów, ani chodzić po domu w sukience i w szpilkach”. Barbara Falenta o macierzyństwie z dystansem i książce „Mamy dla Mamy”

„Nie kąp dziecka codziennie, bo będzie miało za cienką skórę”, „Nie obcinaj mu włosów, bo szybko wyłysieje”. Jak młode mamy powinny reagować na takie porady, wyjaśnia socjolożka

„Jak to możliwe, że nie mam rąk i nogi, a mam chłopaka i pracę, kiedy ona jest zdrowa i ładna, a tego nie ma” – mówi w rozmowie z Hello Zdrowie Aldona Plewińska, modelka inna niż wszystkie

„Miednica to nasze kobiece centrum dowodzenia”. Mięśnie Kegla potrzebują treningu, fizjoterapeutka wyjaśnia jak to robić i w jaki sposób ciało nam się odwdzięczy

Zainteresują cię również:

Chrup, chrup pora!

Jak wrócić do biegania po ciąży?

Jak wrócić do biegania po ciąży?

Potrzebujesz wzmocnienia dla intelektu? Oto 6 produktów poprawiających pracę mózgu

Chcesz zacząć biegać? Oto 5 błędów, których powinnaś się wystrzegać

Reklamy fast foodów mogą zostać zakazane w Wielkiej Brytanii. To plan walki z epidemią otyłości wśród dzieci. Brawo!

„Postanowiłam, że to ja wydymam bulimię, a nie ona mnie”. Aleksandra Dejewska o wyjściu z zaburzeń odżywiania

Top 5 produktów na dobry nastrój. Co poprawia nam samopoczucie?

5 ćwiczeń, które każdy biegacz musi znać

Oto ćwiczenia, dzięki którym bieganie będzie przyjemniejsze i bardziej efektywne

Kobieta gotuje w kuchni

Jesteś szczupła a mimo to wciąż się odchudzasz? Poznaj 8 zagrożeń głodówki

Dieta Ewy Dąbrowskiej – tak czy nie?

Co zrobić, aby bieganie z psem było jeszcze przyjemniejsze?

Co zrobić, aby bieganie z psem było jeszcze przyjemniejsze dla obu stron? Oto kilka cennych rad

Zdarza ci się zjeść banana na śniadanie? Sprawdź, czy to dobry wybór. Tłumaczy dietetyczka Paulina Roziewska

Wystarczy, że stracisz 5 proc. masy ciała, a poprawisz stan swojego zdrowia. Zobacz, jakie korzyści płyną z odchudzania

śpiące dziecko

Skaza białkowa u niemowlaka – w jaki sposób się objawia? Jak jej skutecznie zapobiegać?

cholesterol w 3D

Jak obniżyć poziom cholesterolu całkowitego? Dieta, aktywność fizyczna, lekarstwa

cholesterol blokujący tętnicę w 3D

Cholesterol LDL – jak obniżyć jego poziom? Dieta antycholesterolowa jako element terapii

kobieta kawa na wynos

Poznaj i wyeliminuj! 6 najgorszych nawyków żywieniowych

6 rzeczy, które spowalniają metabolizm

Martwi cię słaba przemiana materii? Oto, co może być przyczyną

daria rybicka

„Jeżeli masz jakąś wątpliwość, czy sposób odżywiania wpływa na twój układ nerwowy, sprawdź to!” Dietetyk Daria Rybicka o diecie w leczeniu depresji

Jak przeżyć tłusty czwartek? Oto kilka zasad dotyczących jedzenia słodyczy

Męczą cię zaparcia? Zobacz, jakie produkty powinnaś jeść, aby się ich pozbyć

Kobieta leży u kosmetyczki w legginsach i ma wykonywany zabieg

Co to jest endermologia – efekty, wskazania i przeciwwskazania do masażu podciśnieniowego

Dietetyczny anty-ranking. Których diet promowanych przez celebrytów lepiej unikać? Zobacz, co mówią specjaliści

Nie objadaj się na noc!