Przejdź do treści

Wróć do formy przed sylwestrem

Wróć do formy przed sylwestrem
Zdjęcie: shutterstock
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Meghan Markle jest w ciąży. Poinformował Pałac Kensington
Marta Frej dla Hello Zdrowie!
smutna kobieta
Czy kobiecy gniew może być zdrowy?
trójka niemowlaków na łóżku
Mama trojaczek zawiedziona swoim poporodowym brzuchem
Marihuana
Medyczna marihuana zalegalizowana w Wielkiej Brytanii

Pojadłeś w święta? Źle się czujesz z tym, że zjadłeś znacznie więcej, niż zaplanowałeś? Chcesz to naprawić i dobrze czuć się w sylwestra? Oto kilka prostych wskazówek, jak w tej sytuacji pozbyć się wyrzutów sumienia i ociężałości.

Czas świątecznego szaleństwa dobiegł końca. Obawiasz się mierzenia sylwestrowej kreacji? Pora zabrać się za naprawienie szkód. Oczywiście mam nadzieję, że podczas tych ostatnich paru dni towarzyszyła wam aktywność fizyczna?!

Tak, wiem, że z tym bywa różnie, ale nie ma co załamywać rąk. Zacznij od wyeliminowania tego, co złe, czyli: węglowodanów prostych (cukry), produktów mącznych, tłuszczy nasyconych, i zmniejsz porcje posiłków. Zaplanuj je w równych odstępach czasu i pamiętaj o lekkiej kolacji. Idealnym rozwiązaniem będą sałatki z dodatkiem mięsa lub ryb.

Nie zapominaj o produktach bogatych w błonnik, który zmniejsza uczucie głodu, poprawia i reguluje pracę jelit, usuwa zaparcia i zmniejsza poziom złego cholesterolu.

Poczuj się lżej, wprowadzając w te dni dwa cykle treningowe. Godzinny trucht na świeżym powietrzu ze zmianą intensywności  dobrze ci zrobi po paru dniach zastania. W godzinach popołudniowych zalicz sesję siłową (dla przypomnienia – im więcej w naszym organizmie beztłuszczowej masy, tym więcej spalamy kalorii podczas treningu). Nie zapominaj o nawadnianiu. Najlepsza będzie woda mineralna niegazowana.

W ciągu kilku dni nie zdziałasz cudów, ale z pewnością pozbędziesz się towarzyszącej świątecznemu obżartwu ociężałości i złego samopoczucia. Tego życzę!

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Jedzenie dla kształtów

Trenować przed czy po posiłku?

Obsesja na punkcie wagi?

Magia naturalnego oddechu

Jak rozpocząć przygodę z bieganiem?

Odchudzanie – o czym musisz pamiętać?

Podejmij się wyzwania – Fitness challenge

Domowy trening z kettlebells

Metabolizm – czym jest i co na niego wpływa

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 2

Otwórz klatkę – weź oddech cz. 1

Trening na drabince koordynacyjnej