Przejdź do treści

Zdążyć do lata

Fot. Katarzyna Milewska
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Kobieta smarcze w chusteczkę
Jak leczyć zapalenie zatok w ciąży? Jakie leki można stosować? Tłumaczy ginekolog
Tara Lynn / Instagram.com
„Jestem najmądrzejszą, pulchną, mamą na tej planecie” Modelka plus size pokazała, jak wygląda po dwóch ciążach
bostonka na dłoniach dziecka
Bostonka. Jak wyglądają objawy? Jak można się zarazić?
lody malinowe
Deser bez cukru? Niemożliwe nie istnieje! Te 3 przepisy to niebo dla podniebienia
kobieta w ciąży przy oknie
Cholesterol w ciąży – kiedy powinnaś go zbadać?

Umówmy się – wszyscy wiemy, o co chodzi z „projektem plaża”. Jeśli nadchodzące lato motywuje cię do ćwiczeń jak mało co, najwyższy czas zabrać się do pracy.

Wiemy, wiemy – chcesz zrobić wszystko jak najszybciej i jak najskuteczniej. Zatem do rzeczy. W pierwszej kolejności należałoby ustalić, ile razy w tygodniu jesteś w stanie trenować. Jeśli naprawdę zależy ci na wymiernych rezultatach, powinieneś znaleźć czas na trening minimum trzy razy. Podejmij także odpowiednie kroki żywieniowe, bo bez tego ani rusz. Jeżeli eksperymentowałeś z różnymi strategiami żywieniowymi i nie przyniosły one efektu, tym razem wybierz się do specjalisty, który pomoże ci znaleźć najlepsze rozwiązanie, dopasowane indywidualnie.

Jeśli zależy ci na szybkim zgubieniu kilku kilogramów, a twoje treningi nie są specjalnie intensywne, warto przejść na dietę białkowo-tłuszczową. Będzie to zastrzyk energii, która wystarcza na dłużej, dzięki czemu będziesz w stanie ograniczać spożywanie cukru.

Kolejnym ważnym elementem jest sam trening. Najlepiej, aby za każdym razem odznaczał się innym bodźcem. Na każdym treningu warto pobudzać do pracy układ nerwowy. Najlepiej dołóż do tego także ciężary. To dzięki nim cało jest jędrne i elastyczne. Poza tym, im więcej mięśni w ciele, tym szybciej spalana jest tkanka tłuszczowa. Dodatkiem do treningu siłowego mogą być aeroby lub interwały. My jesteśmy zwolennikami interwałów, chociażby dlatego, że występuje po nich większe zużycie tlenu (EPOC). Krótko mówiąc, napędzony metabolizm pozwala spalać tkankę tłuszczową długo po zakończeniu treningu.

Jednak aby to wszystko zadziałało – musisz być systematyczny i wytrwały. Sumienne wykonywanie treningu i jak najmniej odstępstw od diety przyczyni się do osiągnięcia celu.

Końcowej satysfakcji nie da się opisać. Na plaży oczywiście…

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

kobieta wykonująca martwy ciąg

Czy dobrze wykonujesz martwy ciąg?

kettlebells

Kettle w dłonie! Kształtuj sylwetkę i zwiększ swoja siłę, trenując z obciążeniem

Jak ćwiczyć podczas upałów? Co radzą trenerzy?

Jak bezpiecznie trenować?

Jak trenować bezpiecznie? Sprawdź, co radzi ortopeda

Tego NIE pij przed treningiem

Tych napojów nie należy pić przed treningiem

Bez rozgrzewki ani rusz!

Trenując, pamiętaj o rozgrzewce

Kobieta leży na hamaku

Regeneracja – zachowaj równowagę!

Trenujesz jak szalona i wciąż nie widzisz efektów? Diabeł tkwi w szczegółach!

5 rzeczy, które powinnaś zrobić tuż po treningu

Weekendowy cheatmeal

Weekendowy cheatmeal. Jak się przygotować?

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Jak wymodelować wewnętrzną stronę ud? Prezentujemy kilka skutecznych ćwiczeń

Ćwiczenia na jędrne pośladki – od czego zacząć?

7 ćwiczeń, które odmienią twój trening

7 ćwiczeń, które odmienią twój trening

Czy 5 minut treningu dziennie wystarczy?

Czy 5 minut treningu dziennie wystarczy? Odpowiada Kasia Bigos

Zestresowana? Spróbuj tych ćwiczeń. One pomogą się wyluzować

Czy trenować w trakcie przeziębienia?

Czy trenować w trakcie przeziębienia?

Trenuj z nami w te święta!

Trenuj z nami w te święta!

Trening na szóstkę z plusem

Trening skrojony na miarę

Trening do biegów z przeszkodami, część pierwsza

Przepis na sportowy sukces

Trening – postaw na zmiany

Jak stworzyć idealny cel treningowy?

Warsztaty fitness – warto!

Najpopularniejsze

8 rzeczy, których organizm kobiety nie wybacza po 30-tce

dziewczyna trzyma blistry z witaminami

11 witamin i minerałów, których potrzebujesz, gdy masz 20, 30, 40, 50 lat

Masturbacja może być jeszcze przyjemniejsza. Co robić, aby przenieść doznania na wyższy poziom?

Sandra Kubicka

Sandra Kubicka: nigdy już nie powiem, że jestem w stu procentach zdrowa, nawet jeśli kiedyś będę czuła się lepiej

Lekarz siedzi przy biurku i wypisuje długopisem skierowania

Jak długo ważne są skierowania na badania lekarskie? Najważniejsze informacje, o których warto pamiętać.

pms

„O PMS lubi się żartować, bo to przecież tylko gorsze dni kobiety. Tymczasem u podłoża PMS leży nierównowaga hormonalna”. Jak na nią wpłynąć, tłumaczy dietetyczka i naturopatka Monika Skuza

kobieta, którą bolą plecy

O czym świadczy ból pod łopatką? Charakter bólu, objawy i możliwe sposoby leczenia

„Wyjście z toksycznego związku nie łatwe, ale jest możliwe. I trzeba to zrobić. Dla siebie”. Dr Bogdan Stelmach o niezdrowych relacjach w parze

Kobieta pokazuje język, na nim jest zaznaczony czerwony punkt

Krosta na języku – przyczyny powstawania, leczenie. Skąd się bierze krosta na języku i jakie ma formy?

Mama zakleja plaster dziekcu. Na zdjeciu widoczne dłonie na drewnianym stole

Zastrzał – 7 domowych sposobów jak sobie z nim poradzić

Kobieta krzywi się z powodu bólu spowodowanego złamanym palcem

Jak rozpoznać złamanie palca – czyli objawy złamanego palca u ręki i stopy?

kobieta, leżąca na łóżku, z bolącym brzuchem

Jak rozpoznać zakażenie owsikami? Czy pasożytów można pozbyć się domowymi sposobami?

Regeneracja organizmu po odstawieniu alkoholu. Sprawdź, jakie są efekty, kiedy zrezygnujesz z weekendowego drinka

sen

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

kobieta z bólem zęba

Ropień zęba – domowe sposoby na opuchliznę

spuchnięta powieka - kobieca powieka

Spuchnięta powieka – przyczyny i leczenie opuchlizny. Domowe sposoby na opuchnięte powieki.