Przejdź do treści

Dwóch mężczyzn i niemowlę – #ThisIsFamily. Kampania marki River Island pokazuje zmieniający się model rodziny

Kampania River Island
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Gluten w zdrowej diecie – może być czy lepiej sobie darować?
„Gluten w zdrowej diecie – może być czy lepiej sobie darować? – pyta (i odpowiada!) Monika Ciesielska, dietetyczka
Wiesz, jakiej ochrony słonecznej używać na promieniowanie UVA, a jakiej na UVB? I co to jest to PPD? Tłumaczy Ekspert Kosmetyczny
Instagram: https://www.instagram.com/pani_fizjotrener/
Kolor krwi menstruacyjnej może dużo powiedzieć o stanie twojego zdrowia. Wyjaśnia fizjoterapeutka
Liść Damiana - idealne zioło dla małżeństw, par z dłuższym stażem jak i bardzo zapracowanych osób
„Liść damiany łagodnie uspokaja, poprawia nastrój, działa przeciwlękowo, a to się przekłada również na wzmocnienie popędu seksualnego”
kobieta przemawia do publiczności
Stres popijasz kawą? Uważaj na serce. O tym, czy przyspieszone bicie serca jest dla nas groźne, mówi kardiolog

#ThisIsFamily to nowa kampania marki odzieżowej River Island, stworzonej przez Studio Blvd. Dlaczego jest unikalna? Bo przedstawia wieloaspektowość rodziny. Kobieta i mężczyzna, kobieta z kobietą, mężczyzna z mężczyzną, kobieta z psem. Marka otwiera się na zmieniające się oblicze współczesnych relacji. 

Model „dwoje rodziców plus dziecko” stanowi już tylko jedną trzecią rodzin w Wielkiej Brytanii. Mimo, że liczba rodzin mieszanych, niebiologicznych, wieloetnicznych czy rodziców samotnie wychowujących dziecko, znacznie się zwiększyła, to w reklamach wciąż dominuje tradycyjny wizerunek związków.

Celebrujemy indywidualność i różnorodność

Firma odzieżowa River Island swoją kampanię #ThisIsFamily utożsamia z wartościami, które wyznaje i wyraża poprzez ubrania. „This Is Family jest zbudowany na fundamencie wyznaczonym przez Labels Are For Clothes – ruch, który celebruje indywidualność. Tym razem koncentrujemy się na różnorodnym zestawie rodzin, które mają ze sobą wiele wspólnego i wyróżniają się czymś więcej niż stylem”, piszą twórcy na oficjalnej stronie internetowej.

W kampanii stworzonej przez Studio Blvd wzięły udział autentyczne rodziny. Każde zdjęcie niesie za sobą historie przyjaźni, miłości, związku. Marka River Island promuje różnorodność i otwartość, nie powiela stereotypów i sprawia, że osoby o różnych wyznaniach mogą czuć się wolne.

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Treningi podczas upałów. O tym nie możesz zapomnieć!

https://www.instagram.com/iamhalsey/

Halsey z niewydepilowanymi pachami na okładce muzycznego czasopisma muzycznego. „Jesteśmy z ciebie dumni” – piszą fani

Masz zmarszczki? Pokochaj je! Te kobiety już to zrobiły i chwalą się zmarszczkami na Instagramie

Ćwiczenia na silny brzuch z kettlebells

10 kroków Kasi Bigos do bycia fit

„Jestem chuda. Nie znoszę tego słowa, tak jak przez większość życia nie akceptowałam, że taka jestem”. Joanna Osyda szczerze o swojej wadze

Warsztaty milczenia. Kasia Bem tłumaczy, jak działa potęga ciszy

Shinrin yoku. Japońska kąpiel, która koi człowieka

Jak powstają rozstępy? Dostałyśmy je od tygrysicy! Zobacz świetną animację

Babska solidarność istnieje! Zobacz profile na Instagramie, które przeczą teorii, że kobiety się nie wspierają

Gosia Włodarczyk

Czy twój brzuch przypomina balon? To nie musi być „ciąża spożywcza”. Sprawdź, co może ci dolegać

Pierwsza transpłciowa, niepełnosprawna modelka z porażeniem mózgowym na wybiegu. Kolejny przełom w świecie mody!

Nie nudź się treningiem – wykorzystaj gumy

„Kobieta może być silna, dzika i nieokrzesana”. Kaja Szulczewska, założycielka „Ciałopozytyw” i jej definicja kobiecości w nowym cyklu HZ: „Kobiecość to dla mnie…”

Ćwiczenia na wzmocnienie pleców. Propozycje trenerki Kasi Bigos

Masz zaburzenia lękowe? Wydaje ci się, że nie jesteś nikomu potrzebna? Zobacz ilustracje, które powinna zobaczyć każda osoba z problemami zdrowia psychicznego

kobieta podlewa rośliny

Bluszcze, fikusy czy monstery? O tym jakie rośliny możemy uprawiać w domu, wyjaśnia specalistka od hortiterapii

Nieważne, jak zaczął się twój sport

Ratując komuś życie, możesz uratować także swoje. Nieszablonowe spojrzenie na aktywność fizyczną w spocie „Nieważne, jak zaczął się twój sport”

kobieta przegląda się w lustrze

Jak starzeje się organizm, gdy mamy 20, 30, +40?

Za walkę z PMSem wzięli się giganci czyli o kobiecym okresie w nowym programie „Pogromcy medycznych mitów”. TVN wie, jak robić mądrą rozrywkę

„W pierwszej kolejności pobiera się serce, następnie płuca, wątrobę, trzustkę i na końcu nerki”. Panna Chirurg, czyli dziewczyna przy stole operacyjnym, opowiada jak wygląda procedura przeszczepiania

„Nie bądź chamem”. Janusz Chabior kontra internetowi „Janusze promocji”. Zobacz kolejny świetny spot kampanii OLX

Jak ćwiczyć bezpiecznie w upalne dni

Jak ćwiczyć bezpiecznie w upalne dni? Zobacz, co radzi trener

Agata Wrońska, fotografka

5 pytań do fotografki Agaty Wrońskiej o sesję WIMIN