Przejdź do treści

Jak w naturalny sposób uspokoić zszargane nerwy? Sprawdziłem to stosując Less Stress From Plants

Jak w naturalny sposób uspokoić zszargane nerwy? Sprawdziłem to stosując Less Stress From Plants/fot. archiwum prywatne Wojciecha Gojke
Jak w naturalny sposób uspokoić zszargane nerwy? Sprawdziłem to stosując Less Stress From Plants/fot. archiwum prywatne Wojciecha Gojke
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Chubby chasing i feedersi, czyli z czym spotykają się kobiety plus size [WIDEO]
W ciąży mózg kobiety się… kurczy. Poznaj 5 zaskakujących faktów dotyczących kobiecego ciała
Trening – 12 sygnałów, że przesadzasz!
Brak ci pewności siebie? Popracuj z ciałem!
Nie lekceważ tych objawów. To może być serce

Jestem zapewne jedną z wielu osób, które po kilkunastu miesiącach życia w większym niż wcześniej napięciu, wynikającym przede wszystkim z pandemii i związanych z nią uciążliwości, zaczęły szukać sposobów mogących poprawić wewnętrzną równowagę i zminimalizować stres. Pomocne w dążeniu do osiągnięcia celu okazały się kapsułki Less Stress From Plants.

Kiedy napotykamy w życiu na drobne emocjonalne „pożary”, najczęściej potrafimy je szybko ugasić. Schody zaczynają się w momencie, kiedy stres zaczyna towarzyszyć nam niemal każdego dnia i czujemy, że mamy coraz mniej siły, żeby sobie z nim radzić. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy przekonałem się, że silna wola i pozytywne myślenie to za mało, aby poczuć spokój ducha. Bo co zrobić, gdy nasze życie nagle zostaje niespodziewanie wywrócone do góry nogami i nastaje chaos, a przyszłość staje się niepewna? Czy rozmowy z bliskimi, psychologiem i praca nad sobą wystarczą? Nie zawsze. Ważna jest też odpowiednia suplementacja, która może okazać się bardziej skuteczna, niż się wielu wydaje.

Jak trafiłem na Less Stress From Plants?

Jestem dziennikarzem, często zajmującym się tematami newsowymi. Oznacza to, że sytuacje, kiedy poziom stresu mocno szybuje w górę, są wpisane w mój „harmonogram” dnia codziennego. Jeszcze przed epidemią COVID-19 „niedogodności” związane z pracą łagodziły podróże, życie w ukochanej Gdyni i możliwość poznawania wspaniałych ludzi w różnych zakątkach świata. Jednak od marca 2020, kiedy moje sprawdzone sposoby na studzenie negatywnych emocji i zmniejszenie stresu zaczęły być coraz mniej osiągalne, czułem, że mój komfort psychiczny jest mocno nadszarpnięty. Nie tylko musiałem zmierzyć się ze skutkami pandemii, ale niemal codziennie zajmować się tym tematem w pracy. Źle sypiałem, czułem chroniczne zmęczenie, a dom przestał być jedynie miejscem odpoczynku, ale też biurem, przez co z każdym miesiącem z coraz mniejszą ochotą chciałem w nim przebywać. Trudno też było odnajdywać spokój na zewnątrz – moje miasto wydawało mi się z upływem czasu coraz bardziej przygnębiające i depresyjne.

Moich utyskiwań na temat samopoczucia często wysłuchiwała przyjaciółka Ania, która była nie tylko wsparciem emocjonalnym, ale również pomagała mi w szukaniu sposobów w walce ze stresem. To właśnie ona poleciła mi wypróbowanie suplementacji Less Stress From Plants. Jak wyjaśniła – nie sposób uniknąć stresu, ale można się uodpornić na jego negatywne efekty. Obiecałem, że przez 30 dni będę regularnie łykać kapsułki, a po miesiącu – gdy minie pierwszy tego typu w moim życiu „test” – dam znać, jakie wysunąłem wnioski.

BESTSELLER
Zdrowie umysłu
Less Stress from Plants 60 kaps. wegański
90,00 zł

Less Stress From Plants – wiele dobra od natury, ukrytego w niewielkich kapsułkach

Z racji tego, że dotychczas suplementami, z którymi miałem do czynienia, były głównie witamina C (przyjmowana nieregularnie) i magnez z formie tabletek musujących, przyjmowanie regularnie przez miesiąc dwóch kapsułek wydawało mi się sporym wyzwaniem. Jednak ciemnobrązowa, szklana buteleczka, zawierająca 60 sztuk pastylek, jest na tyle charakterystyczna i rzucająca się w oczy, że nie da się jej nie zauważyć.

Dodatkowym motywatorem zachęcającym mnie do trwania w przyjmowaniu suplementu Less Stress From Plants, było zapoznanie się z jego właściwościami. I trzeba przyznać, że informacje podane przez producenta brzmią imponująco. „Roślinny suplement diety, którego składniki wspierają wewnętrzną równowagę i budują odporność organizmu na stres. To unikalna kompozycja aż czterech adaptogenów – roślin, które pomagają zwalczać negatywne napięcie i adaptują organizm do radzenia sobie w wymagających warunkach. Dzięki temu stres nadal cię mobilizuje, ale nie hamuje twojego potencjału” – przeczytamy na stronie hellozdrowie.pl.

O jakich roślinach mowa? Na liście jest m.in. Korzeń Marala, tradycyjnie stosowany w medycynie ludowej dla przywrócenia sił fizycznych i mentalnych. Jak się okazuje, od kilku lat jest przedmiotem zainteresowania naukowców z całego świata, którzy badają jego wpływ na siłę fizyczną, procesy zapalne czy libido. W skład kapsułek wchodzą też roślina Jiaogulan, poprawiająca reakcję organizmu na stres i zmęczenie, a także eleutorokok kolczasty, chętnie stosowany przez osoby czujące zmęczenie fizyczne i mentalne.

Co jeszcze zawieraj produkt o nazwie Less Stress From Plants? Różeniec górski, kryjący w sobie ponad 140 dobroczynnych substancji aktywnych, w tym rozawiny, flawonoidy i garbniki. Od lat stosowany jest w tradycyjnej medycynie wschodu jako adaptogen. Zmniejsza poczucie zmęczenia i znużenia. Nie zabrakło również witaminy B5 przyczyniającej się do zmniejszenia zmęczenia i wspierającej dobre samopoczucie psychofizyczne, czy witaminy B12 niezbędnej dla prawidłowych funkcji neurologicznych i zdrowia mózgu.

O istnieniu kilku z tych roślin nie miałem pojęcia, nie wspominając o ich działaniu. Koniecznie chciałem sprawdzić, jak te dobrodziejstwa natury na mnie wpłyną i czy zauważę efekty już pod kilku dniach.

Artur Rakowski / Archiwum prywatne

30 dni z kapsułkami Less Stress From Plants. Czy warto zainwestować w naturalną suplementację?

Przez pierwsze dni przyjmowania kapsułek Less Stress From Plants nie zauważyłem zdumiewających efektów, ale jestem też realistą i zdawałem sobie sprawę, że nie ma cudownego środka, który spowoduje nagłe ustąpienie stresu. Ponadto ze względu napięty grafik nie dokonywałem skrupulatnych analiz, jak się czuję. Nie musiałem – już w drugim tygodniu przyjmowania regularnie dwóch kapsułek dziennie zorientowałem się, że jadąc do pracy jestem bardziej opanowany, a z każdym dniem coraz łatwej radzę sobie z drobnymi stresującymi sytuacjami.

Ku mojemu zaskoczeniu po długim czasie zacząłem wreszcie czuć, że jestem bardziej energiczny w ciągu dnia, a wieczorami z większą łatwością przychodzi mi wyciszanie się, a co za tym idzie – zasypianie. W trakcie suplementacji dowiedziałem się dodatkowo, że ekstrakty zawarte w Less Stress pomagają normalizować pracę osi HPA (podwzgórze-przysadka-nadnercza), od której zależy, jak szybko wracamy do równowagi po stresującej sytuacji; witaminy z grupy B pomagają zadbać o prawidłowe funkcjonowanie całego układu nerwowego.

Przez 30 dni, podczas których regularnie przyjmowałem kapsułki Less Stress, zacząłem dużo bardziej interesować się tym, jak w naturalny sposób przywrócić harmonię w życiu emocjonalnym. Zdałem sobie też sprawę, że zaliczam się do grona osób, które są podatne na czynniki stresogenne i wolą mieć z góry zaplanowany czas, niż być codziennie zaskakiwane (niekoniecznie pozytywnymi) niespodziankami. Dzięki Less stress From Plants miałem więcej energii, zacząłem myśleć pozytywniej i przekonałem się, że regularne przyjmowanie suplementów opartych na naturalnych składnikach o cennych właściwościach przynosi efekty. Dlatego ok. 90 zł za ten brązowy słoiczek to dla mnie dobra inwestycja i chętnie będę kontynuować moje dążenie do ustabilizowania pracy układu nerwowego przy pomocy tego wyjątkowego na rynku produktu.

Zobacz także

i
Treści zawarte w serwisie mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią porady lekarskiej. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Hiperkortyzolemia – co to jest, przyczyny, objawy, leczenie

Kobieta

Co może boleć ze stresu? Sprawdź, zanim sięgniesz po leki przeciwbólowe

Witaj Słońce! Poświęć 20 minut o poranku na te ćwiczenia, a poczujesz się jak nowo narodzona

Anna Sierant /fot. archiwum prywatne

Stres, bezsenność i zszargane nerwy? Wypróbuj Naturell Ashwagandha! Ja sprawdziłam i polecam

Stres to mocny przeciwnik – jak się z nim mierzyć?

zmęczenie w pracy

Wypalenie zawodowe? Podpowiadamy, jak znów zapalić się do pracy

Metoda TRE / unsplash.com

Przeżyłaś w swoim życiu traumę, jesteś zestresowana, nie możesz spać? Spróbuj TRE i po prostu zaufaj swojemu ciału

„Jelita to twój drugi mózg. Warto wejść na matę, by je uspokoić” – mówi Karolina Jaworska, nauczycielka jogi

kobieta nad morzem

„Stresuje nas nasza interpretacja rzeczywistości” – mówi psycholog Katarzyna Binkiewicz. Jak przestać się zamartwiać?

Kobieta z lampą w ręce

10 niezdrowych wieczornych nawyków

kobieta nerwica

Nerwica – rodzaje, objawy, leczenie

smutna kobieta pakująca prezenty świąteczne

Nie lubisz świąt? Nie martw się, to… normalne. Dla wielu to zwykły przymus

Podaruj sobie i najbliższym suplementy From Plants /fot. archiwum własne

Chcesz mieć spokojne święta? Nie zdawaj się na los. Podaruj sobie i najbliższym suplementy From Plants

Test schizofrenii na młodej dziewczynie

Schizofrenia – rodzaje, przyczyny, objawy, diagnoza i leczenie

„Co nas nie zabije, to nas wzmocni”? Naukowcy udowodnili, że to bzdura

„Co nas nie zabije, to nas wzmocni”? Naukowcy udowodnili, że to bzdura

„Ludzie są specjalistami w różnych dziedzinach, a jednocześnie często są najmniejszymi specjalistami od samych siebie” /fot. Getty Images

„Ludzie są specjalistami w różnych dziedzinach, a jednocześnie są najmniejszymi specjalistami od samych siebie” – mówi o skutkach trudnego dzieciństwa psycholog dr Małgorzata Godlewska

5 produktów, które warto upolować ze zniżką w sklepie HELLO ZDROWIE /grafika: Joanna Zduniak

5 produktów, które warto upolować ze zniżką w sklepie Hello Zdrowie

Jesteś już zmęczona ciągłym podejmowaniem decyzji? Wypróbuj te sposoby

Smartfon a dolegliwości / istock

Smartfon a dolegliwości, które może wywołać. To nie tylko bezsenność

kobieta owinięta kocem

Często łapiesz infekcje? Dowiedz się, w czym może tkwić problem

Dlaczego kobiety sypiają lepiej i jak rozpoznać, że nasz sen jest dobrej jakości / fot. pexels

Dlaczego „power nap” nie jest dla każdego i jak rozpoznać, że nasz sen jest dobrej jakości – wyjaśnia dr n. med. Aleksandra Wierzbicka

Czy można umrzeć z przepracowania? Odpowiada lek. Ewa Stawiarska

„Tak, można umrzeć z przepracowania. I są na to dowody naukowe” – podkreśla lek. Ewa Stawiarska

Bezsenność - przyczyny i leczenie

Bezsenność – przyczyny, skutki, leczenie, sposoby na bezsenność

Zioła na stres i gorsze samopoczucie

Aleksandra Gnyszka: Dzięki licznym badaniom naukowym wiemy, że w ziołach występują silne związki wzmacniające funkcje układu nerwowego

Najpopularniejsze

Ból trzustki - kobieta trzymająca się za brzuch

Ból trzustki – jak boli trzustka i jak odróżnić ból trzustki od bólu żołądka?

Kobieta

O czym świadczy ból pod łopatką? Charakter bólu, objawy i możliwe sposoby leczenia

Para na kanapie

Seks analny – co to jest i jakie są najlepsze pozycje analne?

Masturbacja może być jeszcze przyjemniejsza. Poznaj sposoby masturbacji

MCH – co to, podwyższone i poniżej normy. MCH w morfologii

„Każdy orgazm jest czymś pięknym, jednak ten rodzaj orgazmu jest wyjątkowy”. Seksuolożka o kobiecym wytrysku

Kiedy występuje niskie ciśnienie i wysoki puls?

Niskie ciśnienie i wysoki puls – kiedy występują? Co to oznacza?

laboratorium

D-dimery – co to jest? Jak obniżyć zbyt wysoki poziom?

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

Orgazm - jak go osiągnąć? 10 sposobów na lepszy orgazm

Orgazm – jak go osiągnąć? 10 sposobów na lepszy orgazm

Co oznacza obniżona temperatura ciała i jakie są jej przyczyny? Kiedy spadek temperatury może być niebezpieczny?

Co oznacza obniżona temperatura ciała i jakie są jej przyczyny? Kiedy spadek temperatury może być niebezpieczny?

Ropiejące oczy kobiety

Ropiejące oczy u dzieci i dorosłych – przyczyny i metody leczenia

ucho kobiety

Domowe sposoby na zatkane ucho. Jak odetkać ucho zatkane: woskowiną, katarem, wodą?

Seks – 5 błędów, które popełniają kobiety

Badanie krwi AST - co to jest i jak interpretować wyniki?

Badanie krwi AST – co to jest i jak interpretować wyniki?

Respirator

Jak wygląda intubacja i podłączenie pacjenta do respiratora? Wyjaśnia anestezjolożka Zofia Patyna-Giżejowska

×