Przejdź do treści

Jak w naturalny sposób uspokoić zszargane nerwy? Sprawdziłem to stosując Less Stress From Plants

Jak w naturalny sposób uspokoić zszargane nerwy? Sprawdziłem to stosując Less Stress From Plants/fot. archiwum prywatne Wojciecha Gojke
Jak w naturalny sposób uspokoić zszargane nerwy? Sprawdziłem to stosując Less Stress From Plants/fot. archiwum prywatne Wojciecha Gojke
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Czekasz na okres, a on cały czas nie nadchodzi? Możliwych powodów jest znaczenie więcej niż ciąża
Ciemno, zimno i smutno, czyli depresja sezonowa. „To nie jest zwykła jesienna chandra” – podkreśla Milena Wojnarowska. Jak odróżnić oba te stany?
Lara Gessler o życiu z ortoreksją: „Wpadałam w panikę, kiedy miałam pięć, a nie sześć migdałów na śniadanie”
Samobadanie piersi pod prysznicem? Aga Szuścik tłumaczy, dlaczego nie jest to najlepszy wybór
„Ale jak ja niby mam panią zbadać?”. Czyli co słyszą w gabinetach ginekologicznych osoby z niepełnosprawnościami

Jestem zapewne jedną z wielu osób, które po kilkunastu miesiącach życia w większym niż wcześniej napięciu, wynikającym przede wszystkim z pandemii i związanych z nią uciążliwości, zaczęły szukać sposobów mogących poprawić wewnętrzną równowagę i zminimalizować stres. Pomocne w dążeniu do osiągnięcia celu okazały się kapsułki Less Stress From Plants.

Kiedy napotykamy w życiu na drobne emocjonalne „pożary”, najczęściej potrafimy je szybko ugasić. Schody zaczynają się w momencie, kiedy stres zaczyna towarzyszyć nam niemal każdego dnia i czujemy, że mamy coraz mniej siły, żeby sobie z nim radzić. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy przekonałem się, że silna wola i pozytywne myślenie to za mało, aby poczuć spokój ducha. Bo co zrobić, gdy nasze życie nagle zostaje niespodziewanie wywrócone do góry nogami i nastaje chaos, a przyszłość staje się niepewna? Czy rozmowy z bliskimi, psychologiem i praca nad sobą wystarczą? Nie zawsze. Ważna jest też odpowiednia suplementacja, która może okazać się bardziej skuteczna, niż się wielu wydaje.

Jak trafiłem na Less Stress From Plants?

Jestem dziennikarzem, często zajmującym się tematami newsowymi. Oznacza to, że sytuacje, kiedy poziom stresu mocno szybuje w górę, są wpisane w mój „harmonogram” dnia codziennego. Jeszcze przed epidemią COVID-19 „niedogodności” związane z pracą łagodziły podróże, życie w ukochanej Gdyni i możliwość poznawania wspaniałych ludzi w różnych zakątkach świata. Jednak od marca 2020, kiedy moje sprawdzone sposoby na studzenie negatywnych emocji i zmniejszenie stresu zaczęły być coraz mniej osiągalne, czułem, że mój komfort psychiczny jest mocno nadszarpnięty. Nie tylko musiałem zmierzyć się ze skutkami pandemii, ale niemal codziennie zajmować się tym tematem w pracy. Źle sypiałem, czułem chroniczne zmęczenie, a dom przestał być jedynie miejscem odpoczynku, ale też biurem, przez co z każdym miesiącem z coraz mniejszą ochotą chciałem w nim przebywać. Trudno też było odnajdywać spokój na zewnątrz – moje miasto wydawało mi się z upływem czasu coraz bardziej przygnębiające i depresyjne.

Moich utyskiwań na temat samopoczucia często wysłuchiwała przyjaciółka Ania, która była nie tylko wsparciem emocjonalnym, ale również pomagała mi w szukaniu sposobów w walce ze stresem. To właśnie ona poleciła mi wypróbowanie suplementacji Less Stress From Plants. Jak wyjaśniła – nie sposób uniknąć stresu, ale można się uodpornić na jego negatywne efekty. Obiecałem, że przez 30 dni będę regularnie łykać kapsułki, a po miesiącu – gdy minie pierwszy tego typu w moim życiu „test” – dam znać, jakie wysunąłem wnioski.

PROMOCJA
Zdrowie umysłu
Less Stress from Plants 60 kaps. wegański
60,00 zł 90,00 zł

Less Stress From Plants – wiele dobra od natury, ukrytego w niewielkich kapsułkach

Z racji tego, że dotychczas suplementami, z którymi miałem do czynienia, były głównie witamina C (przyjmowana nieregularnie) i magnez z formie tabletek musujących, przyjmowanie regularnie przez miesiąc dwóch kapsułek wydawało mi się sporym wyzwaniem. Jednak ciemnobrązowa, szklana buteleczka, zawierająca 60 sztuk pastylek, jest na tyle charakterystyczna i rzucająca się w oczy, że nie da się jej nie zauważyć.

Dodatkowym motywatorem zachęcającym mnie do trwania w przyjmowaniu suplementu Less Stress From Plants, było zapoznanie się z jego właściwościami. I trzeba przyznać, że informacje podane przez producenta brzmią imponująco. „Roślinny suplement diety, którego składniki wspierają wewnętrzną równowagę i budują odporność organizmu na stres. To unikalna kompozycja aż czterech adaptogenów – roślin, które pomagają zwalczać negatywne napięcie i adaptują organizm do radzenia sobie w wymagających warunkach. Dzięki temu stres nadal cię mobilizuje, ale nie hamuje twojego potencjału” – przeczytamy na stronie hellozdrowie.pl.

O jakich roślinach mowa? Na liście jest m.in. Korzeń Marala, tradycyjnie stosowany w medycynie ludowej dla przywrócenia sił fizycznych i mentalnych. Jak się okazuje, od kilku lat jest przedmiotem zainteresowania naukowców z całego świata, którzy badają jego wpływ na siłę fizyczną, procesy zapalne czy libido. W skład kapsułek wchodzą też roślina Jiaogulan, poprawiająca reakcję organizmu na stres i zmęczenie, a także eleutorokok kolczasty, chętnie stosowany przez osoby czujące zmęczenie fizyczne i mentalne.

Co jeszcze zawieraj produkt o nazwie Less Stress From Plants? Różeniec górski, kryjący w sobie ponad 140 dobroczynnych substancji aktywnych, w tym rozawiny, flawonoidy i garbniki. Od lat stosowany jest w tradycyjnej medycynie wschodu jako adaptogen. Zmniejsza poczucie zmęczenia i znużenia. Nie zabrakło również witaminy B5 przyczyniającej się do zmniejszenia zmęczenia i wspierającej dobre samopoczucie psychofizyczne, czy witaminy B12 niezbędnej dla prawidłowych funkcji neurologicznych i zdrowia mózgu.

O istnieniu kilku z tych roślin nie miałem pojęcia, nie wspominając o ich działaniu. Koniecznie chciałem sprawdzić, jak te dobrodziejstwa natury na mnie wpłyną i czy zauważę efekty już pod kilku dniach.

Artur Rakowski / Archiwum prywatne

30 dni z kapsułkami Less Stress From Plants. Czy warto zainwestować w naturalną suplementację?

Przez pierwsze dni przyjmowania kapsułek Less Stress From Plants nie zauważyłem zdumiewających efektów, ale jestem też realistą i zdawałem sobie sprawę, że nie ma cudownego środka, który spowoduje nagłe ustąpienie stresu. Ponadto ze względu napięty grafik nie dokonywałem skrupulatnych analiz, jak się czuję. Nie musiałem – już w drugim tygodniu przyjmowania regularnie dwóch kapsułek dziennie zorientowałem się, że jadąc do pracy jestem bardziej opanowany, a z każdym dniem coraz łatwej radzę sobie z drobnymi stresującymi sytuacjami.

Ku mojemu zaskoczeniu po długim czasie zacząłem wreszcie czuć, że jestem bardziej energiczny w ciągu dnia, a wieczorami z większą łatwością przychodzi mi wyciszanie się, a co za tym idzie – zasypianie. W trakcie suplementacji dowiedziałem się dodatkowo, że ekstrakty zawarte w Less Stress pomagają normalizować pracę osi HPA (podwzgórze-przysadka-nadnercza), od której zależy, jak szybko wracamy do równowagi po stresującej sytuacji; witaminy z grupy B pomagają zadbać o prawidłowe funkcjonowanie całego układu nerwowego.

Przez 30 dni, podczas których regularnie przyjmowałem kapsułki Less Stress, zacząłem dużo bardziej interesować się tym, jak w naturalny sposób przywrócić harmonię w życiu emocjonalnym. Zdałem sobie też sprawę, że zaliczam się do grona osób, które są podatne na czynniki stresogenne i wolą mieć z góry zaplanowany czas, niż być codziennie zaskakiwane (niekoniecznie pozytywnymi) niespodziankami. Dzięki Less stress From Plants miałem więcej energii, zacząłem myśleć pozytywniej i przekonałem się, że regularne przyjmowanie suplementów opartych na naturalnych składnikach o cennych właściwościach przynosi efekty. Dlatego ok. 90 zł za ten brązowy słoiczek to dla mnie dobra inwestycja i chętnie będę kontynuować moje dążenie do ustabilizowania pracy układu nerwowego przy pomocy tego wyjątkowego na rynku produktu.

Zobacz także

i
Treści zawarte w serwisie mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią porady lekarskiej. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Kamila Bogucka i Lidia Wójcik, "Ogarnij Hashimoto”/ Archiwum prywatne

„Hashimoto pojawia się po coś. To sygnał ciała, że nie jesteśmy dla siebie numerem jeden” – uważają Lidia Wójcik i Kamila Bogucka z „Ogarnij Hashimoto”

Kobieta trenuje

Sposoby na stres. Oto 6 skutecznych sposobów, które ukoją twoje nerwy

Kobieta

Czujesz w jelitach ucisk, bulgotanie i przelewanie, kiedy się stresujesz? Możesz to złagodzić w prosty i szybki sposób

Bóle głowy – rodzaje, objawy, diagnostyka. Co oznacza ból z tyłu głowy a co ból w skroniach?

Stresujesz się? Sięgnij po... szklankę wody! / unsplash

Stresujesz się? Sięgnij po… szklankę wody!

Kobieta ćwiczy

Kręgosłup – jak o niego zadbać i nie nadwyrężać? Oto 10 cennych rad od fizjoterapeuty

Nerwica przełyku – co to jest, objawy. Jak leczyć „gulę” w gardle?

"To on jest przyczyną wszystkich twoich problemów. To przez niego organizm nie może wyjść z opresji, szaleje gospodarka hormonalna, ubożeje mikrobiota" - podkreśla lek. Dorota Helim-Sobkowiak

„To on jest przyczyną wszystkich twoich problemów. To przez niego szaleje gospodarka hormonalna, ubożeje mikrobiota” – pisze o… stresie lek. Dorota Helim-Sobkowiak

ból

Co stres robi z naszymi stawami? Będziesz zaskoczona

Czy IBS jest chorobą psychiczną? Psychiatrka odpowiada

Koszmary senne – zapobieganie, leczenie, wpływ na organizm

Chcesz mieć udany dzień? Nie wstawaj lewą nogą!

Koszmarne poranki. Dlaczego niektórzy z nas najgorzej czują się tuż po przebudzeniu, tłumaczy psycholożka Milena Wojnarowska

Wydaje ci się, że wszyscy widzą twój stres? Psycholożka wyjaśnia, na czym pole iluzja przejrzystości

Wydaje ci się, że wszyscy widzą twój stres i lęk? Psycholożka wyjaśnia, na czym polega iluzja przejrzystości

„Zaparkuj trudne sprawy na czas urlopu”. Jak skutecznie przewietrzyć głowę w trudnych czasach, mówi psycholożka Karolina Lipińska

Kobieta stoi na ringu bokserskim

Zestresowana? Spróbuj tych ćwiczeń. Pomogą ci się zrelaksować

Praca, dom, obowiązki… Spokojnie, nie wszystko w życiu musi być idealne. Oto 5 powodów, dla których czasem dobrze odpuścić

terapia czaszkowo-krzyżowa/ pexels

„Układ nerwowy dostaje sygnał: nie musi tak być, nie trzeba tkwić w ciągłym bólu, jest wyjście”. Fizjoterapeutka o „rozmasowywaniu” traum

Kobieta śmieje się a w ręce trzyma drinka

„Weź się wyluzuj!”. Tylko jak? Oto kilka rad, dzięki którym nauczysz się „odpuszczać”

„Nie ma jednej miary, co traumatyzuje, a co nie. Dla każdego układu nerwowego ‘za dużo’ ma inną definicję” – mówi terapeutka traumy Sabina Sadecka

8 ziół na redukcję napięcia / pexels

Poczuj się lepiej! 8 ziół, które poprawiają nastrój i redukują napięcie

Na wypalenie zawodowego skarży się 65 proc. Polaków. Psycholożka wyjaśnia, jakie symptomy powinny nas zaniepokoić

Na wypalenie zawodowe skarży się 65 proc. Polaków. Psycholożka wyjaśnia, jakie symptomy powinny nas zaniepokoić

Somatyzacja – zaburzenia somatyzacyjne, objawy, gdzie otrzymać skuteczną pomoc

Kobieta ćwiczy

Dzień się dopiero rozpoczął, a ciebie już ktoś wyprowadził z równowagi? Poznaj 5 kroków, które pozwolą zapanować nad emocjami

Najpopularniejsze

Ból trzustki – jak boli trzustka i jak odróżnić ból trzustki od bólu żołądka?

Para na kanapie

Seks analny – co to jest i jakie są najlepsze pozycje analne?

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

Kobieta

O czym świadczy ból pod łopatką? Charakter bólu, objawy i możliwe sposoby leczenia

Domowe sposoby na zatkane ucho. Jak odetkać ucho zatkane: woskowiną, katarem, wodą?

Wysoki cholesterol - jakie są przyczyny i objawy? Sposoby na wysoki cholesterol

Wysoki cholesterol – jakie są przyczyny i objawy? Jak go obniżyć?

„Każdy orgazm jest czymś pięknym, jednak ten rodzaj orgazmu jest wyjątkowy”. Seksuolożka o kobiecym wytrysku

Masturbacja może być jeszcze przyjemniejsza. Poznaj sposoby masturbacji

MCH – co to, podwyższone i poniżej normy. MCH w morfologii

para zakochanych, romantyczny wieczór

Nie masz ochoty na seks? Poznaj 8 sposobów na podniesienie libido

Orgazm - jak go osiągnąć? 10 sposobów na lepszy orgazm

Orgazm – jak go osiągnąć? 10 sposobów na lepszy orgazm

5 rzeczy, które mężczyźni uwielbiają w łóżku

5 rzeczy, które mężczyźni uwielbiają w łóżku

Torbiel - twarz kobiety z widocznymi krostkami

Torbiel – czym jest, gdzie występuje i czy jest groźna dla zdrowia?

Kobieta stoi przy oknie

Nerwobóle (neuralgia) w klatce piersiowej – przyczyny, objawy i leczenie

Kobieta leżąca w łóżku

9 możliwych przyczyn krwawienia po seksie

Kobieta siedzi

Krwawienie po okresie – przyczyny, objawy, kolory wydzielin

×