Przejdź do treści

Jak w naturalny sposób uspokoić zszargane nerwy? Sprawdziłem to stosując Less Stress From Plants

Jak w naturalny sposób uspokoić zszargane nerwy? Sprawdziłem to stosując Less Stress From Plants/fot. archiwum prywatne Wojciecha Gojke
Jak w naturalny sposób uspokoić zszargane nerwy? Sprawdziłem to stosując Less Stress From Plants/fot. archiwum prywatne Wojciecha Gojke
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim

Jestem zapewne jedną z wielu osób, które po kilkunastu miesiącach życia w większym niż wcześniej napięciu, wynikającym przede wszystkim z pandemii i związanych z nią uciążliwości, zaczęły szukać sposobów mogących poprawić wewnętrzną równowagę i zminimalizować stres. Pomocne w dążeniu do osiągnięcia celu okazały się kapsułki Less Stress From Plants.

Kiedy napotykamy w życiu na drobne emocjonalne „pożary”, najczęściej potrafimy je szybko ugasić. Schody zaczynają się w momencie, kiedy stres zaczyna towarzyszyć nam niemal każdego dnia i czujemy, że mamy coraz mniej siły, żeby sobie z nim radzić. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy przekonałem się, że silna wola i pozytywne myślenie to za mało, aby poczuć spokój ducha. Bo co zrobić, gdy nasze życie nagle zostaje niespodziewanie wywrócone do góry nogami i nastaje chaos, a przyszłość staje się niepewna? Czy rozmowy z bliskimi, psychologiem i praca nad sobą wystarczą? Nie zawsze. Ważna jest też odpowiednia suplementacja, która może okazać się bardziej skuteczna, niż się wielu wydaje.

Jak trafiłem na Less Stress From Plants?

Jestem dziennikarzem, często zajmującym się tematami newsowymi. Oznacza to, że sytuacje, kiedy poziom stresu mocno szybuje w górę, są wpisane w mój „harmonogram” dnia codziennego. Jeszcze przed epidemią COVID-19 „niedogodności” związane z pracą łagodziły podróże, życie w ukochanej Gdyni i możliwość poznawania wspaniałych ludzi w różnych zakątkach świata. Jednak od marca 2020, kiedy moje sprawdzone sposoby na studzenie negatywnych emocji i zmniejszenie stresu zaczęły być coraz mniej osiągalne, czułem, że mój komfort psychiczny jest mocno nadszarpnięty. Nie tylko musiałem zmierzyć się ze skutkami pandemii, ale niemal codziennie zajmować się tym tematem w pracy. Źle sypiałem, czułem chroniczne zmęczenie, a dom przestał być jedynie miejscem odpoczynku, ale też biurem, przez co z każdym miesiącem z coraz mniejszą ochotą chciałem w nim przebywać. Trudno też było odnajdywać spokój na zewnątrz – moje miasto wydawało mi się z upływem czasu coraz bardziej przygnębiające i depresyjne.

Moich utyskiwań na temat samopoczucia często wysłuchiwała przyjaciółka Ania, która była nie tylko wsparciem emocjonalnym, ale również pomagała mi w szukaniu sposobów w walce ze stresem. To właśnie ona poleciła mi wypróbowanie suplementacji Less Stress From Plants. Jak wyjaśniła – nie sposób uniknąć stresu, ale można się uodpornić na jego negatywne efekty. Obiecałem, że przez 30 dni będę regularnie łykać kapsułki, a po miesiącu – gdy minie pierwszy tego typu w moim życiu „test” – dam znać, jakie wysunąłem wnioski.

Zdrowie umysłu
Less Stress from Plants 60 kaps. wegański
60,00 zł

Less Stress From Plants – wiele dobra od natury, ukrytego w niewielkich kapsułkach

Z racji tego, że dotychczas suplementami, z którymi miałem do czynienia, były głównie witamina C (przyjmowana nieregularnie) i magnez z formie tabletek musujących, przyjmowanie regularnie przez miesiąc dwóch kapsułek wydawało mi się sporym wyzwaniem. Jednak ciemnobrązowa, szklana buteleczka, zawierająca 60 sztuk pastylek, jest na tyle charakterystyczna i rzucająca się w oczy, że nie da się jej nie zauważyć.

Dodatkowym motywatorem zachęcającym mnie do trwania w przyjmowaniu suplementu Less Stress From Plants, było zapoznanie się z jego właściwościami. I trzeba przyznać, że informacje podane przez producenta brzmią imponująco. „Roślinny suplement diety, którego składniki wspierają wewnętrzną równowagę i budują odporność organizmu na stres. To unikalna kompozycja aż czterech adaptogenów – roślin, które pomagają zwalczać negatywne napięcie i adaptują organizm do radzenia sobie w wymagających warunkach. Dzięki temu stres nadal cię mobilizuje, ale nie hamuje twojego potencjału” – przeczytamy na stronie hellozdrowie.pl.

O jakich roślinach mowa? Na liście jest m.in. Korzeń Marala, tradycyjnie stosowany w medycynie ludowej dla przywrócenia sił fizycznych i mentalnych. Jak się okazuje, od kilku lat jest przedmiotem zainteresowania naukowców z całego świata, którzy badają jego wpływ na siłę fizyczną, procesy zapalne czy libido. W skład kapsułek wchodzą też roślina Jiaogulan, poprawiająca reakcję organizmu na stres i zmęczenie, a także eleutorokok kolczasty, chętnie stosowany przez osoby czujące zmęczenie fizyczne i mentalne.

Co jeszcze zawieraj produkt o nazwie Less Stress From Plants? Różeniec górski, kryjący w sobie ponad 140 dobroczynnych substancji aktywnych, w tym rozawiny, flawonoidy i garbniki. Od lat stosowany jest w tradycyjnej medycynie wschodu jako adaptogen. Zmniejsza poczucie zmęczenia i znużenia. Nie zabrakło również witaminy B5 przyczyniającej się do zmniejszenia zmęczenia i wspierającej dobre samopoczucie psychofizyczne, czy witaminy B12 niezbędnej dla prawidłowych funkcji neurologicznych i zdrowia mózgu.

O istnieniu kilku z tych roślin nie miałem pojęcia, nie wspominając o ich działaniu. Koniecznie chciałem sprawdzić, jak te dobrodziejstwa natury na mnie wpłyną i czy zauważę efekty już pod kilku dniach.

Artur Rakowski / Archiwum prywatne

30 dni z kapsułkami Less Stress From Plants. Czy warto zainwestować w naturalną suplementację?

Przez pierwsze dni przyjmowania kapsułek Less Stress From Plants nie zauważyłem zdumiewających efektów, ale jestem też realistą i zdawałem sobie sprawę, że nie ma cudownego środka, który spowoduje nagłe ustąpienie stresu. Ponadto ze względu napięty grafik nie dokonywałem skrupulatnych analiz, jak się czuję. Nie musiałem – już w drugim tygodniu przyjmowania regularnie dwóch kapsułek dziennie zorientowałem się, że jadąc do pracy jestem bardziej opanowany, a z każdym dniem coraz łatwej radzę sobie z drobnymi stresującymi sytuacjami.

Ku mojemu zaskoczeniu po długim czasie zacząłem wreszcie czuć, że jestem bardziej energiczny w ciągu dnia, a wieczorami z większą łatwością przychodzi mi wyciszanie się, a co za tym idzie – zasypianie. W trakcie suplementacji dowiedziałem się dodatkowo, że ekstrakty zawarte w Less Stress pomagają normalizować pracę osi HPA (podwzgórze-przysadka-nadnercza), od której zależy, jak szybko wracamy do równowagi po stresującej sytuacji; witaminy z grupy B pomagają zadbać o prawidłowe funkcjonowanie całego układu nerwowego.

Przez 30 dni, podczas których regularnie przyjmowałem kapsułki Less Stress, zacząłem dużo bardziej interesować się tym, jak w naturalny sposób przywrócić harmonię w życiu emocjonalnym. Zdałem sobie też sprawę, że zaliczam się do grona osób, które są podatne na czynniki stresogenne i wolą mieć z góry zaplanowany czas, niż być codziennie zaskakiwane (niekoniecznie pozytywnymi) niespodziankami. Dzięki Less stress From Plants miałem więcej energii, zacząłem myśleć pozytywniej i przekonałem się, że regularne przyjmowanie suplementów opartych na naturalnych składnikach o cennych właściwościach przynosi efekty. Dlatego ok. 90 zł za ten brązowy słoiczek to dla mnie dobra inwestycja i chętnie będę kontynuować moje dążenie do ustabilizowania pracy układu nerwowego przy pomocy tego wyjątkowego na rynku produktu.

Zobacz także

i
Treści zawarte w serwisie mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią porady lekarskiej. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Kobieta z lampą w ręce

10 niezdrowych wieczornych nawyków

Kobieta

Co może boleć ze stresu? Sprawdź, zanim sięgniesz po leki przeciwbólowe

Eustres – czym jest, kogo dotyczy i jakie ma zalety? Eustres a dystres 

Kobieta ćwiczy jogę

Witaj Słońce! Poświęć 20 minut o poranku na te ćwiczenia, a poczujesz się jak nowo narodzona

Dystres – czym jest i jak sobie z nim radzić? Jak odróżnić go od eustresu

10 sposobów na to, by nie zwariować. Radzi Kasia Bem

„Pracując fizjoterapeutycznie, na twarzy pacjenta pojawia się uśmiech albo łzy – ale nie takie spowodowane bólem fizycznym” – o terapii uwalniania stresu mówi mgr Paulina Wciórka / archiwum prywatne

„Podczas pracy fizjoterapeutycznej na twarzy pacjenta pojawia się uśmiech albo łzy. Ale nie takie spowodowane bólem fizycznym” – o terapii uwalniania stresu mówi fizjoterapeutka Paulina Wciórka

Julie Bowen

Pielęgniarka rzuciła stresującą pracę, by wyleczyć zaburzenia odżywiania. „Emocje, które odczuwałam, musiały mieć drogę ujścia, więc zajadałam je”

Budzisz się w środku nocy i nie możesz zasnąć? Lekarka wyjaśnia, z czego to może wynikać

Budzisz się w środku nocy i nie możesz zasnąć? Lekarka wyjaśnia, z czego to może wynikać

Kobieta w wodzie

Zanurzenie twarzy w zimnej wodzie podczas dużego stresu to dobry pomysł? „Ma to sens” – wyjaśnia psycholożka

„Ludzie są specjalistami w różnych dziedzinach, a jednocześnie często są najmniejszymi specjalistami od samych siebie” /fot. Getty Images

„Ludzie są specjalistami w różnych dziedzinach, a jednocześnie są najmniejszymi specjalistami od samych siebie” – mówi o skutkach trudnego dzieciństwa psycholog dr Małgorzata Godlewska

Jak radzić sobie ze złością? Reakcje organizmu, choroby, leczenie i psychoterapia

kobieta na wydmach

„Odpuszczanie” jest dobre dla ambitnych i konsekwentnych kobiet – podpowiada nam psycholożka Anita Kruszewska

smutna kobieta pakująca prezenty świąteczne

Nie lubisz świąt? Nie martw się, to… normalne. Dla wielu to zwykły przymus

Kobieta leży na kanapie

Masz za dużo na głowie lub odczuwasz nadmiar stresu? Prosta technika od fizjoterapeutki pomoże ci się rozluźnić

kobieta pracująca w domu

Chcesz być zdrowsza? Poznaj 8 sekretów ludzi, którzy nie chorują

„Jeżeli kryzys pojawia się niespodziewanie, to ryzyko wystąpienia zespołu stresu pourazowego jest duże” – mówi psycholog Monika Wróbel-Harmas

"Nie chodzi o to, żeby czytać i oglądać wszystko, chociaż tak nam będzie podpowiadał lęk". Psychotraumatolożka mówi, jak sobie z nim radzić po informacjach o wybuchu rakiety na polskim terytorium

„Nie chodzi o to, żeby czytać i oglądać wszystko, chociaż tak nam będzie podpowiadał lęk”. Psychotraumatolożka mówi, jak sobie z nim radzić po wybuchu rakiety w Przewodowie

Kobieta patrzy w obiektyw

Kortyzol – norma i badanie. Jak obniżyć poziom kortyzolu?

Twoja mama ma nadciśnienie? Zobacz, co możesz dla niej zrobić!

Kobieta

„Głębokie oddychanie może nam pomóc wtedy, kiedy chcemy się ożywić, a nie uspokoić”. Psycholożka wyjaśnia, jak oddychać, by ostudzić emocje

7 codziennych nawyków osłabiających odporność. Może któryś z nich ciebie dotyczy?

Ćwiczenia relaksacyjne - sposób na walkę ze stresem dla osób w każdym wieku

Ćwiczenia relaksacyjne – sposób na walkę ze stresem dla osób w każdym wieku

kieliszek wina

5 rzeczy, których nie cierpi twój żołądek

Najpopularniejsze

Grypa typu A/iStock

Grypa typu A – leczenie, objawy i charakterystyka wirusa

Para na kanapie

Seks analny – co to jest i jakie są najlepsze pozycje analne?

Grypa typu B - objawy, charakterystyka

Grypa typu B – przyczyny, objawy i leczenie

Masturbacja może być jeszcze przyjemniejsza. Poznaj sposoby masturbacji

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

Ropiejące oczy kobiety

Ropiejące oczy u dzieci i dorosłych – przyczyny i metody leczenia

Jak odetkać ucho zatkane woskowiną, katarem i wodą? Domowe sposoby

„Każdy orgazm jest czymś pięknym, jednak ten rodzaj orgazmu jest wyjątkowy”. Seksuolożka o kobiecym wytrysku

Orgazm - jak go osiągnąć? 10 sposobów na lepszy orgazm

Orgazm – jak go osiągnąć? 10 sposobów na lepszy orgazm

Wysoki cholesterol - jakie są przyczyny i objawy? Sposoby na wysoki cholesterol

Wysoki cholesterol – jakie są przyczyny i objawy? Jak go obniżyć?

Kobieta i mężczyzna

Jak uprawiać seks analny, żeby nie bolało? Mamy kilka porad

„Dobry seks to taki w kontakcie z własnym ciałem, emocjami i drugim człowiekiem. Nawet jeżeli miedzy kochankami nie ma miłości” – mówi Marta Niedźwiecka, psycholożka i sex coach

Kobieta

O czym świadczy ból pod łopatką? Charakter bólu, objawy i możliwe sposoby leczenia

Ból trzustki – jak boli trzustka i jak odróżnić ból trzustki od bólu żołądka?

Kiedy występuje niskie ciśnienie i wysoki puls?

Niskie ciśnienie i wysoki puls – kiedy występują? Co to oznacza?

Co oznacza obniżona temperatura ciała i jakie są jej przyczyny? Kiedy spadek temperatury może być niebezpieczny?

Co oznacza obniżona temperatura ciała i jakie są jej przyczyny? Kiedy spadek temperatury może być niebezpieczny?

×