Przejdź do treści

John Legend i Adam Levine zmieniają pieluchy. Uroczy spot marki Pampers celebrujący ojcostwo

john legend przewija niemowlaka
źródło: YouTube
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
W jakiej pozycji spać, żeby się wyspać?
W jakiej pozycji spać, żeby się dobrze wyspać? Podpowiadamy
Dziewczyna przed komputerem
Myślami ciągle w pracy? O tym jak nie popaść w uzależnienie, porozmawialiśmy z psychologiem Pawłem Dukaczewskim
Wypadanie włosów: jakie są najważniejsze przyczyny?
wielkanoc rodzina
Jak uniknąć przejedzenia w Wielkanoc? 7 sposobów na święta bez problemów trawiennych
matka zmęczona dzieci
Jej deficyt może być przyczyną ciągłego zmęczenia. Poznaj 7 sygnałów niedoboru witaminy B12

Nie tylko mama doskonale radzi sobie z pieluchami. W nowym spocie Pampers mamy okazję zobaczyć w akcji Johna Legenda oraz Adama Levine z Maroon 5, którzy przewijają niemowlaki. Ta urocza reklama pokazała, że ojcowie są równie doskonałymi opiekunami, co matki i warto im czasem oddać stery w opiece nad dzieckiem.

W 60-sekundowym spocie od firmy Pampers obserwujemy jak piosenkarz John Legend, nucąc piosenkę „Stinky Booty Duty” przewija niemowlaka. Zwraca się o pomoc do swojej córki oraz do kilkunastu ojców trzymających dzieci, którzy stoją za nim. Razem kontynuują śpiewanie wspomnianej piosenki, a w pewnym momencie dołącza do nich Adam Levine, który także sprawnie przewija dziecko. Spot wieńczy wejście żony Johna Legenda, modelki Chrissy Teigen.

Ojciec w ogródku wiesza pranie i przypina też dziecko klamerkami do sznurka. Na dole lezy drugie dziecko w małej kołysce.

John Legend i Adama Levine zmieniają pieluchy

Przyjemnie jest oglądać mężczyzn, którzy sprawnie sobie radzą, bez krzywienia się, że muszą zrobić coś więcej przy dzieciach, niż tylko tulenie. Wspaniale byłoby widzieć więcej takich reklam, w których to mężczyźni robią czynności, które od wieków przypisywało się kobietom. Takie spoty przełamują wciąż panujący stereotyp, że potomkiem powinna zajmować się głównie matka.

Reklama z udziałem znanych piosenkarzy została wyemitowana podczas tegorocznego finału Super Bowl. Wspiera kampanię marki Pampers „Love The Change”, której zachęca do cieszenia z faktu, że zaszła zmiana, bo pojawił się nowy członek rodziny. Ten spot jest kontynuacją reklamy, która została wyemitowana w czerwcu 2018 roku. Chociaż piosenka z reklamy traktuje o niezbyt przyjemnym zapachu, to sam spot jest pełen uroku.

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Chwile, kiedy dziecko wyrasta z małej fasolki, warte są każdej sekundy. Zobacz galerię niesamowitej radości z oczekiwania

„Od kobiet oczekuje się, że będą wielozadaniowe i idealne. Łączenie pracy z macierzyństwem jest bardzo trudne i bez pomocy często niemożliwe ” – mówi Katarzyna Łodygowska, znana jako Matka – Prawnik

Amy Schumer "Growing"

Amy Schumer o ciąży w „Growing”: nie wiedziałam, że może być trudna, bo wszystkie kłamiecie na ten temat

„Wiele osób myśli, że jak nie będą mówić o nieżyjącym dziecku, to rodzicom będzie lżej. To nieprawda. Rodzice chcą, aby mówiono o ich dzieciach” – mówi Agata Kotoska, która straciła dziecko jako nastolatka

Z rozstępami, cellulitem i fałdkami. Mamy na Instagramie przeciwstawiają się nierealistycznemu wizerunkowi brzucha kobiety po porodzie

para trzyma w ręku badanie USG

Wiesz, jak odpowiednio przygotować się do ciąży? Położna Monika Stępińska wyjaśnia krok po kroku

„Kobiecość to właśnie ciąża, porody, karmienie. Wybierając tę drogę dajemy największy hołd swojej kobiecości” – mówią Ola Woźniak i Ania Weber, autorki kanału „Mama Lama”

„Szukam pracy, więc nie interesuj się, czy planuję ciążę”. Nowa kampania walcząca z dyskryminacją kobiet na rynku pracy

karmienie piersią

Urządzenie do karmienia piersią dla ojców. To nowatorska koncepcja japońskiej firmy

Barbara Falenta z książką "Mamy dla Mamy"

„Nie musisz gotować trzydaniowych obiadów, ani chodzić po domu w sukience i w szpilkach”. Barbara Falenta o macierzyństwie z dystansem i książce „Mamy dla Mamy”

„Nie kąp dziecka codziennie, bo będzie miało za cienką skórę”, „Nie obcinaj mu włosów, bo szybko wyłysieje”. Jak młode mamy powinny reagować na takie porady, wyjaśnia socjolożka

mama i dziecko

Przełom w leczeniu depresji poporodowej. FDA zatwierdziła nowy lek. Szybki, skuteczny, ale bardzo drogi

„Pozwalajmy dziecku na spontaniczność, ciekawość świata i zadawanie pytań”. Psycholog Agnieszka Zapart tłumaczy, jak mówić do dziecka, by wychować pewnego siebie człowieka

mama i córka

A ty, jako dorastająca dziewczyna, czego nie usłyszałaś od swojej mamy na temat cielesności, okresu czy seksu?

Dziecko w pracy? Nie ma problemu. Zobacz zdjęcia dzielnych mam, które godzą wychowanie dziecka z karierą

Założycielki Akuku Mamo - Magda Tereszczuk i Marta Mroczek

„Mamy wrażenie, że będziemy autorkami wielu przyjaźni mam w całej Polsce”. Dwie przyjaciółki znalazły antidotum na macierzyńską samotność. Ich aplikacja Akuku Mamo została okrzyknięta Tinderem dla mam

„Dzieci nie potrafią się skupić, kiedy stoi nad nimi krytykujący je rodzic”. Jak złość i kłótnie rodziców wpływają na dzieci? Tłumaczy mediatorka Patrycja Juszkat

Najtrudniejszy zawód świata? Macierzyństwo! Komiczne ilustracje ukazują rzeczywistość bycia mamą

Czy w ciąży robi się…? O tym, jakie badania powinna wykonać ciężarna, wyjaśnia lekarz Łukasz Stelmaszczyk

„Czasem łzy stają w oczach, ale nigdy na służbie”. Mówi policjantka pracująca operacyjnie w pionie kryminalnym

kampania nike

„Jeśli powiedzą, że zwariowałaś, w porządku. Pokaż im, do czego jesteś zdolna”. Zobacz świetny spot Nike, pokazujący siłę kobiet!

kobieta trzymająca dziecko

„Od chirurgicznych blizn po rozstępy. Chcemy świętować i wspierać podróż, jaką jest macierzyństwo”. Prokobieca kampania „Body Proud Mums” dodaje siły i wsparcia młodym mamom

„Tęczowe dzieci”, czyli macierzyństwo po stracie dziecka, niczym słońce wychodzące po burzy. Zobacz galerię dzieci niosących nadzieję

„Cała prawda o programie SZMATA 4+” – obrzydliwy mem, który uderza we wszystkie matki