Przejdź do treści

„Nie obiecujemy niczego ponad miarę, ale rzetelnie podchodzimy do pielęgnacji”. Kwestionariusz urodowy: Uzdrovisco

Archiwum prywatne Uzdrovisco
Archiwum prywatne Uzdrovisco
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Chcesz podkręcić swój seksualny apetyt? Sprawdź, czy twoja dieta jest bogata w tę witaminę
5 sygnałów, że należy zbadać cukier we krwi
istockphoto
„Że Niby Fit” na Instagramie: 5 kroków, jak nie przytyć w wakacje
yoga twarzy joga
Joga dla twarzy. Kasia Bem pokazuje miny, które działają lepiej niż botoks
istockphoto
Często miewasz migreny? Sprawdź, co może prowokować bóle

– Zależało nam, aby nasze kosmetyki dawały kobietom coś więcej, budziły dobre emocje, ciepłe skojarzenia, wrażliwość na piękno. Dlatego też, w przeciwieństwie do innych marek naturalnych, na opakowaniach znalazły się nastrojowe zdjęcia kobiet, nie tylko roślinki – mówi założycielka marki Uzdrovisko, Monika Spinek. W naszym cyklu „Kwestionariusz urodowy” opowiada o tym, co kryje się za nazwą marki, jaka myśl przyświeca jej w codziennej pracy oraz po które produkty Polki sięgają najchętniej.

Marta Dragan: Jestem dumna, że nasza marka….

Monika Spinek: Jest uczciwa, skuteczna, nowoczesna oraz bardzo kobieca, i że udało nam się w niej zawrzeć o wiele więcej niż samą pielęgnację. Okazało się, że pomaga odkrywać pragnienia kobiet w różnym wieku, nie tylko pielęgnacyjne (prowadzimy także warsztaty m.in. twórcze), i że kobiety w pełni się z nią identyfikują. Wiemy też już, że nasza marka, z jej kreacją i przesłaniem zarezonowała w duszach wielu kobiet. To nas cieszy, bo możemy też dzielić się tym, co jest w nas. To takie dobro z natury…

 Dzięki naszej marce nauczyłam się, że Polki…

…. są coraz bardziej otwarte na nowości kosmetyki naturalnej, ale też poszukują różnych dróg rozwoju. Często nie doceniają tego jakie są wspaniałe i chcą się zmieniać, a „uzdrawiać” oznacza „przywracać to co utracone”, powracać do dobrych korzeni i wydobywać to co przez lata, być może zostało zapomniane, a być może zaniedbane. W sferze piękna, twórczości i rozwoju. To właśnie ta idea, legła u podstaw naszej marki. Cieszy nas, że kobiety doceniają ten szerszy przekaz, to takie ziarenko, które może stać się zaczątkiem dobrych rzeczy. Na tym nam zależy. Oczywiście kosmetycznie przywracanie dobrego stanu skóry jest dla nas zawsze na pierwszym miejscu. Pielęgnacja musi być skuteczna i przyjemna! Naturalnie!

Archiwum prywatne Uzdrovisco

Archiwum prywatne Uzdrovisco

Archiwum prywatne Uzdrovisco

Archiwum prywatne Uzdrovisco

Archiwum prywatne Uzdrovisco

Archiwum prywatne Uzdrovisco

Archiwum prywatne Uzdrovisco

Myśl, która przyświeca mi w codziennej pracy..

Czynić dobro. W każdej postaci. Począwszy od solidnej, tworzonej z zachowaniem najwyższych standardów kosmetyki, przez uświadamianie jak dużo dobra płynie z natury, po realną pomoc potrzebującym osobom. Ponadto każdego dnia to, co robimy staramy się wykonywać nie tylko dobrze, ale najlepiej jak potrafimy. Dbamy, aby nasza firma była dobrym miejscem pracy, dobrym partnerem biznesowym oraz dobrym dostawcą produktów i usług. Liczą się dla nas ludzie i wartości. Oczywiście nie zaniedbujemy rozwoju i cały czas szukamy nowych dróg, nowych pomysłów, działań i zaskoczeń.

Kiedy myślę o naszej klientce, to widzę…

… w zasadzie każdą kobietę, która docenia moc naturalnej pielęgnacji. I tę młodą jak i tę bardziej dojrzałą. Zarówno bardzo wyedukowaną jak i tę, która po prostu chce żyć nieco lepiej, dbać o zdrowie i o planetę najlepiej jak się da. Jest piękna, inteligentna, wrażliwa, kochająca… po prostu kobieca. Przytoczę nasze hasło, które znajduje się opakowaniach, i które bardzo dobrze oddaje to, jak widzimy kobiety: „…bo w każdej z nas jest więcej niż myślisz. Więcej piękna, więcej pasji, twórczego myślenia, możliwości i siły”. Bardzo bym chciała, aby kobiety potrafiły myśleć o sobie dobrze, doceniać to jakie są wspaniałe. Wiem, że powiedzenie „każda kobieta jest piękna” brzmi dość banalnie, ale… taka jest prawda!

Karolina Kuklińska-Kosowicz, współzałożycielka marki YOPE

Kobiecość to dla mnie…

Emanowanie wewnętrznym pięknem, które w dużej mierze wynika z polubienia siebie. Wtedy jesteśmy w stanie dać innym najwięcej. Cenimy twórcze i kreatywne kobiety, które nie boją się sięgać po swoje marzenia. Kobiety, które w tych dążeniach nigdy nie tracą z oczu drugiego człowieka. Szanują, doceniają, wspierają. Kobiety mają w sobie ogromną moc, potrafią roztaczać wokół siebie niewidzialną aurę dobra i miłości pozostając jednocześnie silne. Ach! Niedościgniony wzór.

Zdrowy kosmetyk to dla mnie….

Którykolwiek z naszej oferty. Taki, który dba o dobrostan naszej skóry, umie „uzdrawiać”, czyli przywracać skórze utracony stan, a przy tym zapewnia przyjemność aplikacji. Zaczarowuje zapachem, uwodzi konsystencją… Nie obiecuje niczego ponad miarę, ale rzetelnie podchodzi do pielęgnacji. Oczywiście nie powinien zawierać żadnych niepożądanych składników. Bo liczy się nie tylko zdrowie skóry, ale także dobro naszej planety.

Archiwum prywatne Uzdrovisco

Archiwum prywatne Uzdrovisco

Kosmetyk, z którego jestem szczególnie dumna…

Chyba kremy z serii ROKITNIK. Udało nam się jako pierwszym i na razie jedynym w Europie, wprowadzić do tych produktów epigenetyczny ekstrakt z rokitnika (oczywiście w najwyższej dawce) o wielkiej sile działania ujędrniającego i zagęszczającego. Te efekty jesteśmy w stanie zauważyć i zmierzyć, ale to tak naprawdę skutek tego, co dzieje się w naszych komórkach na poziomie genetycznym. Bo ten ekstrakt potrafi zmieniać przyszłość naszej skóry, sprawiać, że różne uszkodzenia zewnątrzpochodne nie odcisną na skórze swojego piętna. To nieprawdopodobne wręcz, że ekstrakty potrafią działać na żywe struktury skóry w tak precyzyjny i jednocześnie tak skomplikowany sposób! Polecamy każdej kobiecie niezależnie od wieku. Bo walka z uszkodzeniami i niedopuszczanie do ich powstania to podstawa współczesnej pielęgnacji, szczególnie kiedy żyjemy w miastach!

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Naturalne oleje to niezwykle cenne składniki, dla naszej skory! 🥑🥥💚 W codziennym rytulale pielęgnacyjny mogą być nieocenione! 💚Pamietajmy jednak, ze aby oleje miały tylko pozytywny wpływ na nasza skórę, powinnismy stosować je zawsze w połączeniu z kremem lub jako czasowa kuracje! ☝🏼 W naszej olejowej esencji dodatkowo poddaliśmy oleje procesowi fermentacji, który sprawił, ze może ona wniknąć głębiej w struktury naskórka, nie pozostawiając efektu długotrwałego tłustego filmu na skórze! 🌿💚A jak to jest u was? Jesteście fankami olei czy nie do końca was one przekonują? #kosmetyki #kosmetykinaturalne #naturalnekosmetyki #kosmetykiorganiczne #nawilżenie #krem #skincare #naturalskincare #organicskincare #skincarenatural #everydayskincare #nature #skincareroutine #natural #naturelovers #veganfriendly #naturephotography #daycream #nightcream #alldaycream #moisturizing #moisturizingcream #serum #skincareserang #poppy #view #beutifulview #nourishing #nourishingcream #nourishingserum

Post udostępniony przez UZDROVISCO (@uzdrovisco)

Produkt, który uwielbiają nasze klientki…

Zdecydowanie balsamiczne serum, ale także kremy: poranny czarny tulipan i nawadniający rokitnik. Tak naprawdę świetnie działają w duetach: najpierw serum, a na to krem. To super zestawienie, które dodatkowo świetnie sprawdza się pod makijaż. Pomimo aplikacji lipidowego serum jako pierwszego kroku, skóra i tak się nie świeci, makijaż cudownie rozprowadza i nic się nie roluje. We wszystkich produktach składniki aktywne znajdują w najwyższych dawkach, przez co produkty naprawdę zapewniają skuteczną pielęgnację! Tworząc je zależało nam, na lekkich konsystencjach, takich, które szybko się wchłaniają, nie dają uczucia tłustości na skórze, są niemal niewyczuwalne. Udało się, a klientki to cenią.

Aneta Ignaciuk CosmetiCosmos

W designie naszych opakowań lubimy…

Lekkość, ciepło, szerszy przekaz (nie tylko o pielęgnacji), piękne, nastrojowe zdjęcia. Po prostu kobiecość! Zależało nam, aby dawały kobietom coś więcej, budziły dobre emocje, ciepłe skojarzenia, budziły wrażliwość na piękno… Dlatego też, w przeciwieństwie do innych marek naturalnych na opakowaniach znalazły się nastrojowe zdjęcia kobiet, nie tylko roślinki.

Konkurencja, którą szanujemy i śledzimy na rynku…

… wszystkie polskie marki kosmetyków naturalnych, tworzone uczciwie i z pasją. Spotykamy się z nimi na Ekocudach i wzajemnie podziwiamy pomysły i kreacje. Polska kosmetologia rośne w siłę i to bardzo cieszy! Czy szczególnie komuś się przyglądamy? Raczej nie. Po prostu lubimy wiedzieć, jak rozwija się branża.

Archiwum prywatne Uzdrovisco

Archiwum prywatne Uzdrovisco


UZDROVISCO – ideą, która legła u podstaw tej marki kosmetyków naturalnych, jest uzdrawiać, czyli przywracać to, co utracone. Stworzona przez kobiety dla kobiet. Jej założycielki mają wiele pasji, kochają naturę, ale przede wszystkim doceniają i darzą sympatią inne kobiety. Czerpią radość ze spotkań, z rozmów, ze wspólnego z nimi bycia. Uzdrovisco łączy kosmetyki dobre z natury z dobrem płynącym z twórczego rozwoju.


Tekst powstał w ramach naszego cyklu „Kwestionariusz urodowy”, w którym prezentujemy polskie marki kosmetyków naturalnych. Nasze rozmówczynie pytamy o podejście do zdrowia i kobiecości, o preferencje zakupowe Polek, bestsellerowe produkty i historie, które stoją za ich powstaniem.

Jesteś właścicielką polskiej marki kosmetycznej? Prowadzisz sklep internetowy? W swojej ofercie posiadasz kosmetyki o naturalnym składzie, ekologiczne, wolne od parabenów, SLES-ów, SLS-ów i innych substancji drażniących? Opowiedz o swojej marce i produktach w naszym cyklu Kwestionariusz urodowy. Napisz do mnie: [email protected]

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Polecamy

Hello my Hero. Dominika Jeżewska, Pani Łuska: zaczęłam widzieć więcej szczęścia w łuszczycy, bawić się nią i doceniać, że dzięki niej dbam o wiele bardziej o swój organizm

lady pasztet

„Jestem w ciąży, więc dla mnie najbardziej palące jest to, żeby kobiety wyszły z domów, a żeby do tych domów przyszli faceci” – mówi Katarzyna Barczyk, autorka bloga Lady Pasztet

Judith Butler

Judith Butler: słowo „lesbijka” pojawiło się w mojej głowie w wieku 14 lat, gdy zakochałam się w dziewczynie

„Kiedy szłam z kimś do łóżka, zasłaniałam swoje rozstępy. Dopiero po długim czasie zrozumiałam, że moi partnerzy i partnerki nie zwracają na to żadnej uwagi” – mówi Katarzyna, która polubiła swoje niedoskonałości

Zainteresują cię również:

Magdalena Szymanowska

„Polki czują potrzebę zmian w kosmetyczce, w codziennej pielęgnacji ciała i w stylu życia”. Kwestionariusz urodowy: 4organic

nakładanie olejku na dłoń

Naturalny kosmetyk również może uczulić. Kosmetolog wyjaśnia, jak zapobiec alergiom skórnym

Dziewczyna myje twarz

Myjesz twarz ręką? To najmniej dokładna metoda oczyszczania. Sprawdź, co proponują dermatolożki

istockphoto.com/Enes Evren

Przez wyjazdem na wakacje inwestujesz w samoopalacz? Kosmetolożka: przed opalaniem nie jest to dobry pomysł

Polski design rządzi! Poznajcie trzy marki: WIMIN, Resibo i Yope

Ula i Ania z Ministerstwa Dobrego Mydła

„Dopasowany – taki powinien być dobry kosmetyk”. Kwestionariusz urodowy: Ministerstwo Dobrego Mydła

Wiesz, jakiej ochrony słonecznej używać na promieniowanie UVA, a jakiej na UVB? I co to jest to PPD? Tłumaczy Ekspert Kosmetyczny

„Makijaż jest główną przyczyną trądziku lub problemów skórnych u ponad 30 proc. moich pacjentek”. Kosmetolożka o wpływie makijażu na naszą skórę

Stopy kobiety na plaży

„Zdrowa stopa to coś więcej, niż wrośnięty paznokieć czy nieestetyczny wygląd”. O tym, dlaczego klapki latem to kiepski wybór, mówi podolożka

HZ testuje naturalne kosmetyki: „beBio – bądź dla siebie dobra” Ewy Chodakowskiej

Karolina Kuklińska-Kosowicz, współzałożycielka marki YOPE

„Polki szukają niezwykłości w codziennych czynnościach. I my im to dajemy”. Kwestionariusz urodowy: YOPE

Słabe paznokcie. Jak sobie pomóc dietą?

5 nieoczywistych zastosowań oleju kokosowego

Przydatny nawet w sypialni. Oto 5 nieoczywistych zastosowań oleju kokosowego

cienie pod oczami

Worki pod oczami ‒ pozbywamy się potwora

„To jest naprawdę ciężka praca. Ale potrzebna. I warta szczęśliwego zakończenia” – mówi Magdalena Balcerek-Motyl z ośrodka „Ufność”

sukulenty w doniczkach

Nie tylko wzbogaca kosmetyczkę, ale również zasila domową apteczkę. Poznaj 10 zastosowań aloesu

Aneta Ignaciuk CosmetiCosmos

„Zdrowy kosmetyk to receptura nastawiona na działanie, a nie tylko przyjemną aplikację czy ładny zapach”. Kwestionariusz urodowy: CosmetiCosmos

Dlaczego z opakowań znikają informacje „Bez parabenów”? Tłumaczy kosmetolożka Joanna Skrzypczak

kobieta bez makijażu

5 zdrowotnych korzyści z urlopu od makijażu

Ula Gruszka testuje balsam Resibo

HZ testuje naturalne kosmetyki: kojący balsam do ust Perfector 3 w 1 Resibo

kosmetyki testowanie na zwierzętach

Chiny rezygnują z testowania kosmetyków na zwierzętach. To przełomowa decyzja!

Marta Dragan

HZ testuje naturalne kosmetyki: liposomowe serum pod oczy od Mokosh

Dziewczyna z maseczką na twarzy

„Pielęgnacja musi być szyta na miarę, czyli produktami, które będą dopasowane do rodzaju naszej skóry twarzy”. Rozmawiamy z kosmetolog o tym, jak zadbać o naszą twarz po zimie

woda różana

10 zastosowań wody różanej. Poznaj sposoby na piękną i zdrową cerę