Przejdź do treści

Klocki LEGO sposobem na stres u dorosłych

dziewczyna bawiąca się klockami lego forma
źródło: Instagram @_gamecubo
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Zgaga? Refluks? Wzdęcia? Poznaj 5 produktów, których nie lubi twój żołądek
Ćwiczenia oddechowe na trawienie
Ćwiczenia oddechowe na trawienie. Kasia Bem pokazuje, jak dobrze je wykonać
Muffiny z rabarbarem i glazurą tahini
10 wegetariańskich źródeł żelaza
Wrzody żołądka – jak wyglądają objawy? Wyjaśnia gastroenterolog

Firma LEGO wypuściła serię klocków skierowanych do dorosłych. LEGO Forma to specjalne szkielety ryb, które poprzez poruszanie wyobraźni, mają na celu redukcje stresu i poprawę zdrowia psychicznego osób dorosłych

Firma LEGO tym razem postanowiła zadbać o dorosłych i stworzyła specjalną, dedykowaną dla nich serię klocków. Twórcy LEGO Forma na podstawie własnych badań przeprowadzonych na grupie 13 tys. osób wyciągnęli wnioski, że skupienie na mechanicznych konstrukcjach, które posiadają organiczne formy, oddziałuje pozytywnie na umysł, dzięki czemu redukuje stres i  różne lęki. A sama zabawa działa kojąco na nerwy i relaksuje  po ciężkim dniu.

LEGO Forma są to szkielety ryb wyposażone w wał korbowy oraz przekładnie, dzięki którym złożona ryba porusza się prawie jak prawdziwa. Dodatkowo firma postawiła na stworzenie kilku kolorów ryby, w tym jest możliwość personalizowania skórki, aby jeszcze bardziej umilić składanie wybranego kompletu.

ciasto z pistacjami

W skład jednego zestawu wchodzą 294 elementy. Dostępne kolory skórek to: koi, shark, splash koi oraz własnego autorstwa. Seria klocków została stworzona poprzez innowacyjną platformę LEGO Ideas. Komplety można  zamawiać poprzez stronę IndieGoGo, na której trwa akcja crowdfoundingowa dla tego projektu.

Cena za jeden komplet klocków to ok. 400 zł. Według IndieGoGo komplety będą gotowe do wysyłki w styczniu 2019 roku.

źródło: LEGO

źródło: LEGO

szara ryba z klocków lego forma

źródło: LEGO

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Pot na czole

Znów oblał cię zimny pot? Cierpisz na nadpotliwość? Sprawdź, co radzą dermatolog oraz specjalista medycyny estetycznej

5 ćwiczeń, które zredukują stres

Stres, praca, napięcie, pośpiech? Znajdź chwilę czasu na ćwiczenia rozluźniające

Stres to mocny przeciwnik – jak się z nim mierzyć?

Chodzisz rozdrażniona i sama nie wiesz czego chcesz? PMS psuje ci połowę miesiąca? Zwalcz go dietą!

Kręgosłup – jak o niego zadbać i nie nadwyrężać? Oto 10 cennych rad od fizjoterapeuty

Jak skóra reaguje na stres?

Praca biurowa może niekorzystnie wpływać na nasze zdrowie. Fizjoterapeutka Gosia Włodarczyk tłumaczy, jak możemy sobie pomóc

Dzień się dopiero rozpoczął, a ciebie już ktoś wyprowadził z równowagi? Poznaj 5 kroków, które pozwolą zapanować nad emocjami

Zespół przewlekłego zmęczenia – jak go rozpoznać?

Zespół przewlekłego zmęczenia – jak go rozpoznać?

Stres? Praca? Pośpiech? Potrzebujesz rozluźnienia. Oto kilka przydatnych ćwiczeń na szyję i ramiona

Nie garb się! Będziesz… weselsza

ciasto z pistacjami

10 superfoods, które pomogą zwalczyć stres

5 rzeczy, które uproszczą ci życie. Przeczytaj porady Kasi Bem

Zestresowana? Spróbuj tych ćwiczeń. One pomogą się wyluzować

Ty i telefon to nieodłączny duet? Zobacz 5 dolegliwości, które może wywołać smartfon

„Konsekwencje pracoholizmu to wyczerpanie fizyczne i emocjonalne”. Kiedy za bardzo kochasz swoją pracę?

„Żyję w ciągłym strachu” Jak przestać się bać? Pytamy psychologów

Dziewczyna hamak

5 patentów na wiosenne przemęczenie. Sprawdź, jak ustrzec się przed kacem po zimie

10 sposobów na to, by nie zwariować. Radzi Kasia Bem

„Złamane serce” to nie tylko przenośnia! O schorzeniu, które przez lata nie było rozpoznawane, mówi kardiolog Robert Gil

Stres w pracy - jak się go pozbyć?

Stres w pracy – jak go ograniczyć?

Jak obniżyć poziom kortyzolu

Wysoki poziom kortyzolu może być niebezpieczny. Oto jak możesz go obniżyć

Kobieta pije kawę przed monitorem

„Jeśli szef ma ochotę zostawać po godzinach, jest to jego zdrowie psychiczne. Ty martw się swoim”. O zagrożeniach wynikających z pracy „po godzinach” mówi psycholog Jadwiga Grech

„Weź się wyluzuj!”. Tylko jak? Oto kilka rad, dzięki którym nauczysz się „odpuszczać”