Przejdź do treści

„Miłość wygrywa”. Wzruszająca reklama, w której głos zabrali rodzice osób nieheteronormatywnych

Facebook.com
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Jak ubierać dziecko, by go nie przegrzewać? Odpowiada pediatra
Zdjęcia, które poruszają – historie, które chwytają za serce. Ogłoszono nominacje do World Press Photo 2019
Kobieta w ciąży
Czy wywoływanie porodu jest bezpieczne dla dziecka? Rozmawiamy z położną
Zamiast drinków z palemką sączysz syrop przeciwgorączkowy? Dowiedz się, dlaczego chorujesz podczas urlopu
Domowa chemia. Jak zrobić proszek do prania czy płyn do podłóg, by uniknąć szkodliwej chemii sklepowej

Rodzice dzieci reprezentujących społeczność LGBTQIA+ zostali dostrzeżeni. Nowozelandzki operator telekomunikacyjny Spark razem z organizacją OUTline przygotowali kampanię z ich udziałem. 

Kampania telekomu Spark hołduje wartościom miłości rodzicielskiej, dumy i tolerancji dla osób reprezentujących szerokie spektrum nieheteronormatywności (np. homoseksualnych, transseksualnych, aseksualnych czy interseksualnych).

W spocie występują Dee i Hunter, matka i syn. Matka opowiada o swojej drodze do zaakceptowania transgenderowości syna. Wyznaje, że razem z mężem nie wiedzieli dużo o transpłciowości, ale starali się zrozumieć potrzeby syna i udzielili mu wsparcia emocjonalnego i psychicznego.

– Kiedy dorastałeś, byłeś dziewczyną, a nie chłopcem – mówiła.

Dee przyznała, że był nawet taki moment, w którym czuła, że straci dziecko. – Byliśmy w drodze do lekarza, gdy Hunter się przełamał i powiedział, że chce być chłopcem – dodała. Matka łamiącym się głosem wspomina też o trudnościach i lękach przed przyznaniem się do przemiany syna innym ludziom.

– Bałam się, że to moja wina. W tym czasie czułam, że tracę córkę, a po prostu nie mogłam zauważyć, że zyskuję wspaniałego syna – wyjaśniła.

When we talk, love wins. We’re proud to support those who support our rainbow community. #thankstoyou OUTLineNZ (Nationwide) 🌈

Gepostet von Spark am Donnerstag, 31. Januar 2019

– To był zaszczyt spotkać się z Dee i Hunterem i dać im przestrzeń do podzielenia się swoją historią. Jesteśmy pod ważeniem ich odwagi – mówiła Frith Wilson-Hughes z telekomu Spark.

Kampania „Porozmawiajmy. Nawet jeśli nie wiesz, co powiedzieć” zbiega się ze zbliżającym się w Nowej Zelandii festiwalem Pride 2019, celebrującym społeczność LGBTQIA+ . Za kreację odpowiada Colenso BBDO. Spot przygotowano we współpracy z pozarządową organizacją OUTLine, pomagającą osobom nieheteronormatywnym w Nowej Zelandii.

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Kamala Harris: chciałam siedzieć przy stole, przy którym podejmowano decyzje

Polonez Równości

Polonez Równości. Maturzyści z warszawskiego liceum wsparli osoby ze środowiska LGBT+.”Ten z zielonymi włosami to mój syn – Jerzy. Jestem z Ciebie dumny.”

Janelle Monae – Ci, którzy ważą się nas uciszać, niech usłyszą tylko te trzy słowa: czas na was

Patrisse Cullors: poszukiwanie duchowości miało wiele wspólnego ze zrozumieniem warunków w jakich żyję i walką o moje życie

Lily Tomlin: kobiety przyjaźniące się z innymi kobietami żyją dłużej

Jodie Foster: zrobiłam swoje coming out w epoce kamienia łupanego

Ellen Page – jestem tutaj, ponieważ jestem lesbijką

Whoopi Goldberg: połowa planety miesiączkuje, a oni mówili mi, że to zbyt niszowe!

para lesbijek w strojach ślubnych trzymają się za ręce

Para lesbijek weźmie ślub w 26 krajach. W ten sposób chcą zwrócić uwagę na problemy osób LGBT

Janet Mock: od początku byłam dziewczyną

Ellen DeGeneres: lubię facetów takich, jak moja kawa – której nie pijam

Laverne Cox – bądź tak dobra, by nie mogli cię zignorować