Przejdź do treści

„Polki czują potrzebę zmian w kosmetyczce, w codziennej pielęgnacji ciała i w stylu życia”. Kwestionariusz urodowy: 4organic

Magdalena Szymanowska
Magdalena Szymanowska / Archiwum prywatne
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Twój kręgosłup potrzebuje rozluźnienia? Oto kilka pomocnych ćwiczeń, skorzystaj
Ciało bogini za nic się nie wini. Dzięki akcji Aleksandry Domańskiej tysiące kobiet pokochało swoje ciało
Czerniak – 8 rzeczy, których możesz o nim nie wiedzieć
Malinowo – morelowa pyszność pod owsianą kruszonką
Letnia sałatka z kurkami. Odrobina lasu na talerzu

– Najlepszą drogą do zdrowia intymnego i poczucia komfortu jest profilaktyka, czyli unikanie szkodliwych substancji, powodujących zmiany hormonalne, choroby czy podrażnienia. Po analizie składów, licznych rozmowach z ekspertami, toksykologami i kobietami, stworzyłam produkty bezpieczne i regenerujące – mówi Magdalena Szymanowska, założycielka polskiej marki kosmetyków do higieny intymnej 4organic. W naszym cyklu „Kwestionariusz urodowy” opowiada o tym, czym jest dla niej zdrowy kosmetyk i na co powinnyśmy zwracać uwagę, wybierając produkt do pielęgnacji najdelikatniejszych partii ciała. 

Marta Dragan: Jestem dumna, że moja marka…

Magdalena Szymanowska: Zapewnia kobietom bardzo dobrą, naturalną i bezpieczną dla zdrowia pielęgnację najintymniejszych części ciała. Płyny 4organic zawierają prawie 99% składników pochodzenia naturalnego. Niezwykle ważne jest to, że w przeciwieństwie do innych tego typu produktów na rynku – nie ma w nich silnych detergentów, podrażniających i wysuszających i to co bardzo ważne – nie mają substancji zapachowych, czyli najsilniejszych alergenów. Substancje zapachowe są zbędne i niebezpieczne w kontekście higieny miejsc intymnych, często powodują podrażnienia i infekcje.

Jestem bardzo dumna z faktu, że płyny do higieny intymnej 4organic otrzymały jako pierwsze polskie produkty – certyfikat międzynarodowej organizacji AllergyCertified, która gwarantuje, że nie ma w nich składników uczulających i takich, które mogą powodować zmiany hormonalne. Do tej pory wmawiano konsumentkom, że dobre jakościowo i naturalne produkty muszą kosztować krocie. Dziś wiem, że dobra jakość może iść w parze z przystępną ceną. Płyny 4organic dla dzieci pojawią się w opakowaniach pochodzących w 100 proc. z recyklingu. To niezwykle ważne dla nas, środowiska i naszej przyszłości, by poddawać recyklingowi odpady, to rozwiązanie z myślą o naszym życiu, naszych dzieciach i naszej ziemi.

Płyn do higieny intymnej 4organic

Płyn do higieny intymnej 4organic / Materiały prasowe

Dzięki mojej marce nauczyłam się, że Polki…

Są świadome, dbają o siebie i poszukują bezpiecznych dla swojego zdrowia, dobrych, naturalnych, pozbawionych szkodliwych substancji kosmetyków i produktów do higieny intymnej. Dzięki pracy, kontaktom z klientkami, aktywnej wymianie wiadomości na Instagramie poznałam potrzeby kobiet. Wiem, że wiele z nich – podobnie jak ja – przez lata borykało się z nawracającymi infekcjami okolic intymnych. Często infekcje dróg rodnych są mylone z alergicznym odczynem. Podrażniona detergentami i narażona na alergeny śluzówka reaguje stanem zapalnym, a to otwarte wrota dla drobnoustrojów, grzybów i bakterii.

Negatywny wpływ na naszą skórę a także na stan zdrowia może mieć wiele składników w kosmetykach, których używamy kilka razy dziennie przez lata. Najlepszą drogą do zdrowia intymnego i poczucia komfortu jest profilaktyka, czyli unikanie szkodliwych substancji, powodujących zmiany hormonalne, choroby, podrażnienia i inne problemy intymne. Po analizie składów, licznych rozmowach z ekspertami, toksykologami i kobietami na temat higieny intymnej – stworzyłam produkty bezpieczne i regenerujące.

Ula i Ania z Ministerstwa Dobrego Mydła

Myśl, która przyświeca mi w codziennej pracy to…

Tworzenie produktów, których sama potrzebuję i nie mogę znaleźć na rynku. To chęć wsparcia innych kobiet. Jako mama alergika takiego wsparcia nie miałam, uczyłam się, szukałam. Myśl, która przyświeca mi w codziennej pracy to również odpowiedzialność. Czuję się odpowiedzialna za każdy składnik w moich produktach, każdą osobę, która decyduje się stosować oferowane przeze mnie produkty.

Kiedy myślę o swojej klientce, to widzę…

Wspaniałą, mądrą kobietę, która świadomie dba o siebie, z największą troską dobiera produkty do codziennej pielęgnacji – dla siebie i swoich najbliższych. Poszukuje produktów naturalnych, bezpiecznych dla zdrowia, przyjaznych dla środowiska naturalnego, nietestowanych na zwierzętach i wegańskich.

View this post on Instagram

Tworząc kosmetyki do pielęgnacji najdelikatniejszych partii ciała mieliśmy na uwadze wiele spraw. Wasze bezpieczeństwo, troskę o środowisko i wygodę! Płyn do higieny intymnej @4organic ma w swoim składzie aż 98,5% substancji pochodzenia naturalnego 🍃 Produkt jest wyróżniony międzynarodowym certyfikatem jakości oraz bezpieczeństwa AllergyCertified @allergycertified – dla certyfikowanych produktów hipoalergicznych, wolnych od alergenów. Stworzony z myślą o zdrowiu delikatnych miejsc intymnych. 🌸 Nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego i nie jest testowany na zwierzętach – potwierdza to certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan 🐾 Całość umieściliśmy w wygodnej tubie, którą możesz zabrać ze sobą na siłownię. 💪 . . . . . #codziennapielegnacja #sprawajestdoscintymna #higiena #eco #bio #natural #polskiekosmetyki #naturalnekosmetyki #polskienaturalnekosmetyki #zdrowie #health #woman #higienaintymna #kobieta #kosmetyki #naturalcosmetics

A post shared by 4organic (@4organic) on

Kobiecość to dla mnie…

Dbałość o siebie, o potrzeby swoje i swoich bliskich, a także wspieranie się wzajemnie, pomoc, solidaryzowanie się. Wzajemne inspirowanie, czerpanie wiedzy i doświadczenia. My, kobiety bardzo tego wsparcia potrzebujemy każdego dnia. Nigdy o tym nie zapominam. Chciałabym, żeby świat był bardziej przyjazny dla kobiet. Kobiecość to dla mnie siła. Poważnie – uważam, że jesteśmy niesamowite. Każda z nas. Codziennie dajemy z siebie wszystko, „stajemy na rzęsach”, aby pogodzić role, aby wywołać uśmiech na twarzach bliskich, sprostać oczekiwaniom przełożonych w pracy, a na końcu zostaje odrobina czasu, żeby spełnić swoje marzenia. Jesteśmy sumienne i niestrudzone w dążeniu do celu. Zresztą nie jest tajemnicą, że siła jest kobietą.

Zdrowy kosmetyk to dla mnie…

…taki, który jest oparty na składnikach pochodzenia naturalnego, nie podrażnia, pielęgnuje i ma prawdziwie dobroczynny wpływ na naszą skórę i zdrowie. To kosmetyk pozbawiony szkodliwych substancji i zbędnych wypełniaczy. To produkt, który nie zawiera silnych, alergizujących i podrażniających konserwantów, a także substancji endokrynnie czynnych, czyli takich, które mogą powodować zmiany hormonalne.

Jeśli chodzi o higienę intymną, zdrowy kosmetyk to dodatkowo kosmetyk bezzapachowy. Substancje zapachowe są najsilniejszymi alergenami i w tych szczególnych miejscach nie są nam absolutnie potrzebne, wręcz zbędne i niebezpieczne. Podobnie uważam, że dla małych dzieci do 3 roku życia nie powinniśmy używać kosmetyków z zapachem, żeby nie podrażnić bardzo delikatnej jeszcze skóry maluszka i nie ryzykować alergii na całe życie.

Płyn do higieny intymnej 4organic

Płyn do higieny intymnej 4organic / Materiały prasowe

Kosmetyk, z którego jestem szczególnie dumna…

Płyn do higieny intymnej 4organic – naturalny, pierwszy kosmetyk w Polsce, który otrzymał certyfikat międzynarodowej organizacji AllergyCertified, certyfikującej produkty nieuczulające, takie, które pod okiem toksykologów zostały uznane za całkowicie bezpieczne.

Produkt, który uwielbiają nasze klientki…

Naturalne i jednocześnie hipoalergiczne płyny do higieny intymnej cieszą się coraz większą popularnością. Na rynku są od niedawna, ale już spotkały się z pozytywnym odzewem. Kobiety zrozumiały, jak ważny jest dobór odpowiednich produktów do codziennej pielęgnacji najdelikatniejszych partii ciała. Uwielbiany i bardzo często wybierany jest wariant „hialuronowy” z zawartością nawilżającego i pielęgnującego, naturalnego kwasu hialuronowego.

Płyn do higieny intymnej 4organic

Płyn do higieny intymnej 4organic / Archiwum prywatne

Karolina Kuklińska-Kosowicz, współzałożycielka marki YOPE

W designie naszych opakowań lubię…

Prostotę, nowoczesność i to, że pasują praktycznie do każdej łazienki. Stawiamy na jasny przekaz bez popularnych sloganów marketingowych. To naturalne i certyfikowane produkty – i to staramy się przekazać w czytelny dla każdego sposób. Design jest ważny, ale ważniejsze jest bezpieczeństwo dla środowiska, świadomość tego, dlatego od sierpnia na rynku pojawią się warianty płynów do higieny w opakowaniach całkowicie pochodzących z recyclingu.

Konkurencja, którą szanuję i śledzę na rynku…

…jest coraz szersza, ale to dobrze! To znaczy, że Polki czują potrzebę zmian. Zmian w kosmetyczce, zmian w codziennej pielęgnacji ciała i w stylu życia. Uśmiecham się w sercu gdy wiem, że coraz więcej z nas unika chemii i szkodliwych składników. W końcu dociera do nas, jakie mogą być konsekwencje stosowania środków nafaszerowanych nieodpowiednimi substancjami.

Magdalena Szymanowska

Magdalena Szymanowska / Facebook.com


4organic – nowa, polska marka tworząca naturalne produkty do higieny intymnej. Jej założycielką jest Magdalena Szymanowska, która od lat troszczy się o skórę Polek wprowadzając na nasz rodzimy rynek bezpieczne i certyfikowane kosmetyki. W ofercie 4organic znajdziemy naturalne, wegańskie, bezpieczne i nieuczulające płyny do higieny intymnej dla kobiet w każdym wieku, nastolatek, mężczyzn i dzieci (wariant dla dzieci jest idealny także do mycia całego ciała, płyny zostały zapakowane w buteleczki, które w 100 proc. pochodzą z recyklingu). Płyny 4organic wspierają fizjologiczne pH sfery intymnej. 4organic to jedyna polska marka kosmetyczna certyfikowana przez  międzynarodową organizację AllergyCertified, która gwarantuje, że produkty 4organic są nieuczulające, bezpieczne dla zdrowia, niepowodujące zmian hormonalnych. Produkty 4organic można kupić w sklepie internetowym www.4organic.pl oraz we wszystkich drogeriach Rossmann.


Tekst powstał w ramach naszego cyklu „Kwestionariusz urodowy”, w którym prezentujemy polskie marki kosmetyków naturalnych. Nasze rozmówczynie pytamy o podejście do zdrowia i kobiecości, o preferencje zakupowe Polek, bestsellerowe produkty i historie, które stoją za ich powstaniem.

Jesteś właścicielką polskiej marki kosmetycznej? Prowadzisz sklep internetowy? W swojej ofercie posiadasz kosmetyki o naturalnym składzie, ekologiczne, wolne od parabenów, SLES-ów, SLS-ów i innych substancji drażniących? Opowiedz o swojej marce i produktach w naszym cyklu Kwestionariusz urodowy. Napisz do mnie: [email protected]

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Polecamy

Laurie Penny

Laurie Penny: bez odwagi nasze pokolenie jest skazane na kolejną dekadę politycznego wykluczenia i gównianej muzyki

„Hormony działają na podstawie tego, co jemy. Jeśli nie jemy zgodnie ze swoim metabolicznym IQ, brak nam energii, koncentracji i mamy kłopoty z układem pokarmowym” – mówi dietetyczka Agnieszka Pająk

„Zdarzyło mi się już dyskutować z 14-latką o tym, czy seks analny jest wystarczającym zabezpieczeniem przed ciążą” – mówi Milena Maria Sęp, lekarz rezydent ginekologii i położnictwa

„W Chinach medycyna chińska przygotowuje przyszłych rodziców już rok przed planowaną ciążą. Dzięki temu depresja poporodowa nie zdarza się tam często” – mówi Aneta Rosłon, terapeutka medycyny chińskiej

Zainteresują cię również:

Dziewczyna myje twarz

Myjesz twarz ręką? To najmniej dokładna metoda oczyszczania. Sprawdź, co proponują dermatolożki

Ula i Ania z Ministerstwa Dobrego Mydła

„Dopasowany – taki powinien być dobry kosmetyk”. Kwestionariusz urodowy: Ministerstwo Dobrego Mydła

Archiwum prywatne Uzdrovisco

„Nie obiecujemy niczego ponad miarę, ale rzetelnie podchodzimy do pielęgnacji”. Kwestionariusz urodowy: Uzdrovisco

Stopy kobiety na plaży

„Zdrowa stopa to coś więcej, niż wrośnięty paznokieć czy nieestetyczny wygląd”. O tym, dlaczego klapki latem to kiepski wybór, mówi podolożka

Karolina Kuklińska-Kosowicz, współzałożycielka marki YOPE

„Polki szukają niezwykłości w codziennych czynnościach. I my im to dajemy”. Kwestionariusz urodowy: YOPE

Słabe paznokcie. Jak sobie pomóc dietą?

5 nieoczywistych zastosowań oleju kokosowego

Przydatny nawet w sypialni. Oto 5 nieoczywistych zastosowań oleju kokosowego

cienie pod oczami

Worki pod oczami ‒ pozbywamy się potwora

„To jest naprawdę ciężka praca. Ale potrzebna. I warta szczęśliwego zakończenia” – mówi Magdalena Balcerek-Motyl z ośrodka „Ufność”

Aneta Ignaciuk CosmetiCosmos

„Zdrowy kosmetyk to receptura nastawiona na działanie, a nie tylko przyjemną aplikację czy ładny zapach”. Kwestionariusz urodowy: CosmetiCosmos

kobieta bez makijażu

5 zdrowotnych korzyści z urlopu od makijażu

Dziewczyna z maseczką na twarzy

„Pielęgnacja musi być szyta na miarę, czyli produktami, które będą dopasowane do rodzaju naszej skóry twarzy”. Rozmawiamy z kosmetolog o tym, jak zadbać o naszą twarz po zimie

Martka Natura

„Piękno przychodzi do nas razem z akceptacją siebie”. Kwestionariusz urodowy: Martka Natura

Marta Klowan

„Włosy są pamiętliwe i nie wybaczają błędów”. Marta Klowan o zasadach wiosennej pielęgnacji włosów

Jak być aktywną, nie chodząc na siłkę? Zdradzają Kasia Bigos i Andrzej Bogdał

Pękające naczynka na udach i łydkach to zmora wielu z nas. Dermatolook wie, jak z nimi walczyć

istockphoto.com

Filtry słoneczne hamują syntezę witaminy D? Ekspert Kosmetyczny: bzdura, bzdura, bzdura!

kosmetyk dłoń

Parafina – unikać czy szukać jej w kosmetykach? Odpowiada lek. Agnieszka Kobyłka-Dziki

soda oczyszczona

Kosztuje niewiele ponad złotówkę, a jej zawartość potrafi być bezcenna. Poznaj 5 zastosowań sody oczyszczonej

Nagietek – kwiat, który nie tylko leczy, koi i pielęgnuje skórę. Jakie są jego magiczne właściwości i jak zrobić nagietkową maść? Tłumaczy autorka bloga Natura Pod Lupą

yoga twarzy joga

Joga dla twarzy. Kasia Bem pokazuje miny, które działają lepiej niż botoks

dziewczyna z lodami

Niepozorne nawyki, które niszczą zęby. Oto 6 rzeczy, których dla dobra zębów lepiej nie robić

cellulit

Cellulit – da się go pokonać?

Centymetr i waga

Jak dokonywać pomiarów ciała? Tłumaczy trenerka, Kasia Bigos