Przejdź do treści

Polski design rządzi! Poznajcie trzy marki: WIMIN, Resibo i Yope

Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Twój kręgosłup potrzebuje rozluźnienia? Oto kilka pomocnych ćwiczeń, skorzystaj
Ciało bogini za nic się nie wini. Dzięki akcji Aleksandry Domańskiej tysiące kobiet pokochało swoje ciało
Czerniak – 8 rzeczy, których możesz o nim nie wiedzieć
Malinowo – morelowa pyszność pod owsianą kruszonką
Letnia sałatka z kurkami. Odrobina lasu na talerzu

Przyszedł wreszcie ten czas na polskim rynku kosmetycznym i spożywczym, że możemy się otaczać rzeczami zdrowymi, dobrej jakości i do tego pięknymi.  Unikalny design, autorska grafika, oryginalna forma, na tym już całkiem mocno koncentrują się polskie marki. Postanowiłyśmy znaleźć dla Was trzy firmy, których design szczególnie nam się podoba.  Szukałyśmy na rynku produktów, które oprócz estetyki, będą prokobiece i prozdrowotne, w końcu „nie tylko wygląd się liczy”. I znalazłam. Naturalne, stworzone w nurcie eko. Są mega jakościowe i piękne. Poznajcie YOPE, WIMIN i Resibo. 

Spis treści

  1. YOPE
  2. WIMIN
  3. Resibo

YOPE

Yope to marka kosmetyków naturalnych, która powstała nie tylko po to, aby spełniać swoją kosmetyczno-pielęgnacyjną funkcję, ale być przyjazna dla ludzi i środowiska. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a opakowania, oprócz pięknej estetyki i designu, nadają się do recyklingu oraz ponownego napełnienia. Jak sama założycielka mówi: „Trzy podstawowe filary filozofii YOPE to naturalne receptury, nieoczywiste kompozycje zapachowe oraz właśnie design”.

Zaczęło się od mydła

Karolina Kuklińska-Kosowicz i Paweł Kosowicz, założyciele marki YOPE, długo szukali mydła w płynie, które nie wysusza, przy tym ładnie pachnie, ma naturalny skład, nowoczesne, designerskie opakowanie i nie kosztuje majątku. Nie znaleźli, dlatego postanowili zrobić je sami, wykorzystując swoje doświadczenie. Ona przez 15 lat pracowała jako stylistka w magazynach kobiecych. Jest absolwentką projektowania ubioru łódzkiej ASP. On odpowiada za marketing w firmie zajmującej się pakowaniem usługowym. Swoje pierwsze mydło stworzyli w kuchni. Nazwa YOPE, rymująca się z angielskim słowem „soap” – mydło, padła spontanicznie podczas dyskusji i eksperymentów przy kuchennym stole.

Tworząc opakowania YOPE chcieliśmy przede wszystkim wzbudzić w naszych klientach emocje, sprawić by mieli w domu coś co będzie wprawiało ich w dobry nastrój. To się chyba udało! Nie ukrywam, że jest to też przemyślana decyzja pod kątem sprzedaży - nasze opakowania wyróżniają się na półkach sklepowych i to jest ich siła. Oprócz samego designu mocno pracujemy też nad ekologicznym aspektem opakowań. Szukamy rozwiązań przyjaznych środowisku: w naszym butiku na ul. Mokotowskiej w Warszawie uruchomiliśmy opcję refil - ponownego napełniania naszych butelek, wdrażamy opakowania z tzw. bio plastiku pochodzącego z odnawialnych źródeł roślinnych czy z plastiku pochodzącego z recyclingu, a nasze środki czystości mają wszystkie certyfikat Ecolabel. Za każdym razem kiedy wdrażamy nowy produkt ekologiczna wersja opakowania jest brana pod uwagę.

powiedziała Karolina Kuklińska-Kosowicz, założycielka marki YOPE, w rozmie z Hello Zdrowie

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Czy Wasze włosy wyglądają równie kwitnąco jak majowe ogrody? Nie bardzo? To naturalne, że teraz może im brakować blasku, nawilżenia, objętości i energii. Mamy remedium na przesilenie wiosenne! Nasz Orientalny Ogród pełen jest cennych botanicznych ekstraktów z wanilii, róży i drzewa sandałowego, które pielęgnują włosy i skórę głowy. A oprócz tego do szamponu i odżywki do włosów suchych i zniszczonych dodaliśmy także keratynę roślinną, która naprawia uszkodzenia oraz ułatwiający rozczesywanie polimer z indyjskich nasion kasja. #yope #yopesoap #youryope #shampoo #oriental #garden #fresh #haircare #nature #naturalnekosmetyki #naturally #naturalnieniezwykłe #kosmetyki #skincare

Post udostępniony przez YOPE Polska 🐹🛁🐇 (@yope_soap)

WIMIN

WIMIN to nowa polska marka suplementów diety, stworzona przez kobiety dla kobiet. To produkty dostosowane do indywidualnych potrzeb dziewczyn. W ofercie znajdziecie suplementy wspierające odporność, walkę z PMS czy lepsze samopoczucie.  I wreszcie, ktoś pomyślał o tym, że dziewczyny też mają ochotę na dobry seks.

 

Mieszkam w San Francisco i cały czas obserwuję firmy technologiczne, rynek wellness i suplementy. Patrzę i testuję, co jest fajne, co ma dobre badania kliniczne, jak wyglądają ich strony internetowe i czy przyjemnie się używa ich serwisu i produktu. Ponieważ zajmuję się też ilustracją i designem mogłam pomóc również w kwestii opakowania. Chciałyśmy, żeby wieża, w której zamknięte są nasze saszetki była stawiana w widocznym miejscu, bo wtedy łatwiej pamiętać o regularnym przyjmowaniu preparatu. Wiedziałyśmy, że musi być estetyczna, żeby nie wylądowała schowana w szufladzie.

Anna Troszkiewicz, współtwórczyni WIMIN, projektu wspierającego zdrowie i solidarność kobiet

 

Saszetka WIMIN

„Cześć! super, że o siebie dbasz”

Saszetki suplementów WIMIN są poręczne, praktyczne a do tego, po prostu ładne. Dużą zaletą jest to, że można je wsadzić do torebki, dzięki czemu nie zapomnimy ich ze sobą zabrać. To rozwiązanie sprawdzi się szczególnie w podróży, gdzie duże gabaryty opakowań zajmują zbyt dużo miejsca.

Mamy nasze logo oraz humorystyczną ilustracją inspirowaną cyklicznością kobiecego ciała, jego niedoskonałością i samoakceptacją. To ma być fajny element wystroju wnętrza. To będzie platforma współpracy z innymi kobietami: ilustratorkami i artystkami, które będą chciały, by ich wzór przez miesiąc zdobił czyjeś mieszkanie, stając się tym samym częścią czyjejś codzienności. Projektując opakowanie rozpoczęłam pewną konwencję i chciałabym, żeby inne dziewczyny to pociągnęły. Taka jest zresztą szeroka filozofia. To takie symboliczne powiększanie naszego zespołu WIMIN.

Ania Troszkiewicz, współtwórczyni WIMIN

Chcesz mieć szybszy metabolizm?

Ciało kobiety cały czas się zmienia. Czasem chcemy mieć więcej przemiany, a mniej materii. Sprawdź jak WIMIN może Ci w tym pomóc

Sprawdź

Resibo

Te opakowania są po prostu… piękne!

Resibo jest polską marką kosmetyków, która specjalizuje się w produktach, stworzonych z myślą o bezpieczeństwie dla skóry oraz szacunku wobec środowiska. Promuje ekologiczne zachowania, w tym recykling opakowań, zachęcając do ich powtórnego wykorzystania. Kosmetyki są wegańskie, biodegradowalne i wszechstronne. Właścicielką jest Ewelina Kwit-Betlej, która inspiruje się azjatycką pielęgnacją skóry.

„Inspiracją jest natura”

Inspiracją jest po prostu natura. Z niej da się czerpać w każdej dziedzinie, nawet w budownictwie czy designie wnętrz. Wystarczy się dobrze rozejrzeć. A unikalność to rzecz dość istotna, jeśli marka chce się wyróżnić na rynku. Stare powiedzenie marketingowców, które mówi „wyróżnij się albo zgiń” (w masie podobnych marek), w designie opakowań ma dodatkowe, ogromne znaczenie. Widać to zwłaszcza na półkach w drogeriach, gdzie naprawdę można się pogubić. O czymś takim, jak „filozofia” opakowań trudno mówić. To bardzo złożony i wielowątkowy temat. Ważny jest bowiem nie tylko ich wygląd, ale też komunikat, jaki wyrażają. Ważna jest spójność z całą marką i z innymi komunikatami, jakie od nas wychodzą na zewnątrz. Dlatego każde opakowanie nowego produktu, jaki tworzymy, jest procesem, w którym uczestniczy kilka osób z naszej firmy.

powiedziała Anita Odachowska, PR Manager marki Resibo, w rozmowie z Hello Zdrowie

Zainteresował Cię WIMIN?

Zobacz więcej

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Polecamy

Laurie Penny

Laurie Penny: bez odwagi nasze pokolenie jest skazane na kolejną dekadę politycznego wykluczenia i gównianej muzyki

„Hormony działają na podstawie tego, co jemy. Jeśli nie jemy zgodnie ze swoim metabolicznym IQ, brak nam energii, koncentracji i mamy kłopoty z układem pokarmowym” – mówi dietetyczka Agnieszka Pająk

„Zdarzyło mi się już dyskutować z 14-latką o tym, czy seks analny jest wystarczającym zabezpieczeniem przed ciążą” – mówi Milena Maria Sęp, lekarz rezydent ginekologii i położnictwa

„W Chinach medycyna chińska przygotowuje przyszłych rodziców już rok przed planowaną ciążą. Dzięki temu depresja poporodowa nie zdarza się tam często” – mówi Aneta Rosłon, terapeutka medycyny chińskiej

Zainteresują cię również:

„Kobiecość to nie tylko wewnętrzna siła, chęć życia, dążenie do celu, ale i momentami łzy, które sprawiają, że jesteśmy silniejsze”. „Życie po raku” w cyklu HZ: „Kobiecość to dla mnie…”

kosmetyk dłoń

Parafina – unikać czy szukać jej w kosmetykach? Odpowiada lek. Agnieszka Kobyłka-Dziki

Chcesz podkręcić swój seksualny apetyt? Sprawdź, czy twoja dieta jest bogata w tę witaminę

„W czasie miesiączki lubię się zaszyć, spać, regenerować, obejrzeć coś miłego i pozwolić sobie czuć wszystko, co wtedy do mnie przychodzi” – mówi Barbara Pietruszczak, współautorka fanpage „Pani Miesiączka”

„Polki pozwalają, żeby bez końca dokładać im obowiązków. A zdrowy egoizm jest po to, żeby czasem powiedzieć nie” – mówi Karolina Cwalina-Stępniak, autorka książki „#girlstalk Dziewczyny, rozmowy, życie”

nakładanie olejku na dłoń

Naturalny kosmetyk również może uczulić. Kosmetolog wyjaśnia, jak zapobiec alergiom skórnym

odporność

„Zaniedbujemy nasze zdrowie, nie korzystając z dobrodziejstw, jakie daje nam współczesna medycyna” – o naszej odporności mówi Barbara Joanna Bałan, immunolog i internista

istockphoto.com/Enes Evren

Przez wyjazdem na wakacje inwestujesz w samoopalacz? Kosmetolożka: przed opalaniem nie jest to dobry pomysł

„Żądam edukacji menstruacyjnej od wczesnych lat szkolnych, a w reklamach podpasek krwi w kolorze krwi, a nie paryskiego błękitu” – mówi Anna Zajdel, aktywistka

pms

Paulina Kitlas-Śliwińska: gdyby to mężczyźni cierpieli na PMS, to sposób na niego znaleziono by już dawno

Po czterdziestce seks jest najlepszy! Poznaj 5 niezwykłych faktów dotyczących kobiecego ciała

5 profili na Instagramie, które odczarowują temat miesiączki

Jak zmienia się seks po 50-tce? Poznaj 5 sposobów, żeby nadal mieć frajdę w łóżku

Pochwica

„Panuje u nas przekazywane z babki na matkę i z matki na córkę przyzwolenie na takie traktowanie seksualności kobiet: ma boleć” – dr Beata Wróbel o pochwicy

pms

„O PMS lubi się żartować, bo to przecież tylko gorsze dni kobiety. Tymczasem u podłoża PMS leży nierównowaga hormonalna”. Jak na nią wpłynąć, tłumaczy dietetyczka i naturopatka Monika Skuza

Archiwum prywatne Uzdrovisco

„Nie obiecujemy niczego ponad miarę, ale rzetelnie podchodzimy do pielęgnacji”. Kwestionariusz urodowy: Uzdrovisco

Co na zły nastrój, PMS i bóle głowy? Szafran!

Co na zły nastrój, PMS i bóle głowy? Szafran! O jego cennych właściwościach rozmawiamy z ekspertem

Wiesz, jakiej ochrony słonecznej używać na promieniowanie UVA, a jakiej na UVB? I co to jest to PPD? Tłumaczy Ekspert Kosmetyczny

Liść damiany łagodnie uspokaja, poprawia nastrój, działa przeciwlękowo

„Liść damiany łagodnie uspokaja, poprawia nastrój, działa przeciwlękowo, a to się przekłada również na wzmocnienie popędu seksualnego”

„Tak zwane „środowisko” feministyczne niesłusznie upatruje w nas konkurencję. A feminizm w Polsce potrzebuje pluralizmu” – mówią Agata Maciejewska i Kasia von Alexandrowitsch, założycielki „Dziewuchy Dziewuchom”

Niepokalanej mnisi

„Ma zbawienne działanie w łagodzeniu objawów PMS, takich jak: rozdrażnienie, zmiany nastroju czy bóle w okolicach brzucha oraz piersi”. Niepokalanek mnisi i jego pieprzna moc

Paulina Kitlas-Śliwińska: kluczem jest docenienie tego, co kobiece, a to oznacza kompletne przewartościowanie i przebudowanie systemu

Rozpal swoje zmysły naturalnym afrodyzjakiem. Damiana spełni się w tej roli idealnie

Jak ekstrakt z zielonej herbaty wpływa na metabolizm?