Przejdź do treści

Polski design rządzi! Poznajcie trzy marki: WIMIN, Resibo i Yope

Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Czego w seksie potrzebuje mężczyzna? Odpowiada edukatorka seksualna Małgorzata Iwanek
Czego w seksie potrzebuje mężczyzna? Odpowiada edukatorka seksualna Małgorzata Iwanek
Niedrożność nosa u dzieci i dorosłych – objawy, przyczyny
szalik zamiast maseczki? Lekarz: to nie jest dobry pomysł
„Maseczka nie jest częścią garderoby!”. Lekarz Aleksander Biesiada o zastępowaniu szalikiem maseczek
Kobieta wystawia twarz do słońca
Kiedy „nic mi się nie chce” to znak od organizmu, że czas zrobić sobie przerwę i odpocząć? Wyjaśnia psychoedukatorka
Lekarka w maseczce ochronnej
Ilu pracowników ochrony zdrowia zmarło w Polsce na COVID-19 od początku pandemii? MZ podaje dane

Przyszedł wreszcie ten czas na polskim rynku kosmetycznym i spożywczym, że możemy się otaczać rzeczami zdrowymi, dobrej jakości i do tego pięknymi.  Unikalny design, autorska grafika, oryginalna forma, na tym już całkiem mocno koncentrują się polskie marki. Postanowiłyśmy znaleźć dla Was trzy firmy, których design szczególnie nam się podoba.  Szukałyśmy na rynku produktów, które oprócz estetyki, będą prokobiece i prozdrowotne, w końcu „nie tylko wygląd się liczy”. I znalazłam. Naturalne, stworzone w nurcie eko. Są mega jakościowe i piękne. Poznajcie YOPE, WIMIN i Resibo. 

Spis treści

  1. YOPE
  2. WIMIN
  3. Resibo

YOPE

Yope to marka kosmetyków naturalnych, która powstała nie tylko po to, aby spełniać swoją kosmetyczno-pielęgnacyjną funkcję, ale być przyjazna dla ludzi i środowiska. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a opakowania, oprócz pięknej estetyki i designu, nadają się do recyklingu oraz ponownego napełnienia. Jak sama założycielka mówi: „Trzy podstawowe filary filozofii YOPE to naturalne receptury, nieoczywiste kompozycje zapachowe oraz właśnie design”.

Zaczęło się od mydła

Karolina Kuklińska-Kosowicz i Paweł Kosowicz, założyciele marki YOPE, długo szukali mydła w płynie, które nie wysusza, przy tym ładnie pachnie, ma naturalny skład, nowoczesne, designerskie opakowanie i nie kosztuje majątku. Nie znaleźli, dlatego postanowili zrobić je sami, wykorzystując swoje doświadczenie. Ona przez 15 lat pracowała jako stylistka w magazynach kobiecych. Jest absolwentką projektowania ubioru łódzkiej ASP. On odpowiada za marketing w firmie zajmującej się pakowaniem usługowym. Swoje pierwsze mydło stworzyli w kuchni. Nazwa YOPE, rymująca się z angielskim słowem „soap” – mydło, padła spontanicznie podczas dyskusji i eksperymentów przy kuchennym stole.

Tworząc opakowania YOPE chcieliśmy przede wszystkim wzbudzić w naszych klientach emocje, sprawić by mieli w domu coś co będzie wprawiało ich w dobry nastrój. To się chyba udało! Nie ukrywam, że jest to też przemyślana decyzja pod kątem sprzedaży - nasze opakowania wyróżniają się na półkach sklepowych i to jest ich siła. Oprócz samego designu mocno pracujemy też nad ekologicznym aspektem opakowań. Szukamy rozwiązań przyjaznych środowisku: w naszym butiku na ul. Mokotowskiej w Warszawie uruchomiliśmy opcję refil - ponownego napełniania naszych butelek, wdrażamy opakowania z tzw. bio plastiku pochodzącego z odnawialnych źródeł roślinnych czy z plastiku pochodzącego z recyclingu, a nasze środki czystości mają wszystkie certyfikat Ecolabel. Za każdym razem kiedy wdrażamy nowy produkt ekologiczna wersja opakowania jest brana pod uwagę.

powiedziała Karolina Kuklińska-Kosowicz, założycielka marki YOPE, w rozmie z Hello Zdrowie

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Czy Wasze włosy wyglądają równie kwitnąco jak majowe ogrody? Nie bardzo? To naturalne, że teraz może im brakować blasku, nawilżenia, objętości i energii. Mamy remedium na przesilenie wiosenne! Nasz Orientalny Ogród pełen jest cennych botanicznych ekstraktów z wanilii, róży i drzewa sandałowego, które pielęgnują włosy i skórę głowy. A oprócz tego do szamponu i odżywki do włosów suchych i zniszczonych dodaliśmy także keratynę roślinną, która naprawia uszkodzenia oraz ułatwiający rozczesywanie polimer z indyjskich nasion kasja. #yope #yopesoap #youryope #shampoo #oriental #garden #fresh #haircare #nature #naturalnekosmetyki #naturally #naturalnieniezwykłe #kosmetyki #skincare

Post udostępniony przez YOPE Polska 🐹🛁🐇 (@yope_soap)

WIMIN

WIMIN to nowa polska marka suplementów diety, stworzona przez kobiety dla kobiet. To produkty dostosowane do indywidualnych potrzeb dziewczyn. W ofercie znajdziecie suplementy wspierające odporność, walkę z PMS czy lepsze samopoczucie.  I wreszcie, ktoś pomyślał o tym, że dziewczyny też mają ochotę na dobry seks.

 

Mieszkam w San Francisco i cały czas obserwuję firmy technologiczne, rynek wellness i suplementy. Patrzę i testuję, co jest fajne, co ma dobre badania kliniczne, jak wyglądają ich strony internetowe i czy przyjemnie się używa ich serwisu i produktu. Ponieważ zajmuję się też ilustracją i designem mogłam pomóc również w kwestii opakowania. Chciałyśmy, żeby wieża, w której zamknięte są nasze saszetki była stawiana w widocznym miejscu, bo wtedy łatwiej pamiętać o regularnym przyjmowaniu preparatu. Wiedziałyśmy, że musi być estetyczna, żeby nie wylądowała schowana w szufladzie.

Anna Troszkiewicz, współtwórczyni WIMIN, projektu wspierającego zdrowie i solidarność kobiet

 

Saszetka WIMIN

„Cześć! super, że o siebie dbasz”

Saszetki suplementów WIMIN są poręczne, praktyczne a do tego, po prostu ładne. Dużą zaletą jest to, że można je wsadzić do torebki, dzięki czemu nie zapomnimy ich ze sobą zabrać. To rozwiązanie sprawdzi się szczególnie w podróży, gdzie duże gabaryty opakowań zajmują zbyt dużo miejsca.

Mamy nasze logo oraz humorystyczną ilustracją inspirowaną cyklicznością kobiecego ciała, jego niedoskonałością i samoakceptacją. To ma być fajny element wystroju wnętrza. To będzie platforma współpracy z innymi kobietami: ilustratorkami i artystkami, które będą chciały, by ich wzór przez miesiąc zdobił czyjeś mieszkanie, stając się tym samym częścią czyjejś codzienności. Projektując opakowanie rozpoczęłam pewną konwencję i chciałabym, żeby inne dziewczyny to pociągnęły. Taka jest zresztą szeroka filozofia. To takie symboliczne powiększanie naszego zespołu WIMIN.

Ania Troszkiewicz, współtwórczyni WIMIN

Resibo

Te opakowania są po prostu… piękne!

Resibo jest polską marką kosmetyków, która specjalizuje się w produktach, stworzonych z myślą o bezpieczeństwie dla skóry oraz szacunku wobec środowiska. Promuje ekologiczne zachowania, w tym recykling opakowań, zachęcając do ich powtórnego wykorzystania. Kosmetyki są wegańskie, biodegradowalne i wszechstronne. Właścicielką jest Ewelina Kwit-Betlej, która inspiruje się azjatycką pielęgnacją skóry.

„Inspiracją jest natura”

Inspiracją jest po prostu natura. Z niej da się czerpać w każdej dziedzinie, nawet w budownictwie czy designie wnętrz. Wystarczy się dobrze rozejrzeć. A unikalność to rzecz dość istotna, jeśli marka chce się wyróżnić na rynku. Stare powiedzenie marketingowców, które mówi „wyróżnij się albo zgiń” (w masie podobnych marek), w designie opakowań ma dodatkowe, ogromne znaczenie. Widać to zwłaszcza na półkach w drogeriach, gdzie naprawdę można się pogubić. O czymś takim, jak „filozofia” opakowań trudno mówić. To bardzo złożony i wielowątkowy temat. Ważny jest bowiem nie tylko ich wygląd, ale też komunikat, jaki wyrażają. Ważna jest spójność z całą marką i z innymi komunikatami, jakie od nas wychodzą na zewnątrz. Dlatego każde opakowanie nowego produktu, jaki tworzymy, jest procesem, w którym uczestniczy kilka osób z naszej firmy.

powiedziała Anita Odachowska, PR Manager marki Resibo, w rozmowie z Hello Zdrowie

Zainteresował Cię WIMIN?

Zobacz więcej

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Poznaj nasze pomysły na świąteczne prezenty prosto od polskich marek!

Kobieta patrzy w lustro

Trądzik kosmetyczny – przyczyny, objawy i leczenie

Kobieta spryskuje się mgiełką do twarzy

Substancja konserwująca, która powoduje zaburzenia gospodarki hormonalnej u ludzi. W jakich produktach ją znajdziemy?

Agnieszka Zielińska

Na co nabierają nas producenci kosmetyków? Mówi skin ekspert Agnieszka Zielińska [WIDEO]

Antykoncepcja u nastolatków. Co o tym mówi Milena Maria Sęp, lekarz rezydent ginekologii i położnictwa?

Agnieszka Zielińska

Zawód: skin ekspert. To nie tylko pielęgnacja skóry, ale też dużo emocji. „Często w ruch idą chusteczki” [WIDEO]

Skuteczny jak retinol, ale bez skutków ubocznych. Czas na bakuchiol!

Marka Obagi ma nową ambasadorkę. To Grace Strobel, modelka z zespołem Downa

„Mam ochotę uciec na koniec świata”. Dlaczego przed okresem czujemy się czas tak beznadziejnie?

Pierwsza miesiączka/Pexels

„Pierwsza miesiączka? O nie, teraz już będziesz miała przechlapane do 50-tki…”. Seksuolożka o tym, jak nie rozmawiać z dzieckiem o menstruacji

Redakcja HZ testuje: zestawy dermokosmetyków do skóry wrażliwej oraz atopowej polskiej marki Solverx

„Nie chcę rozmawiać o swojej miesiączce jak o czymś odrażającym, bo przecież taka ona nie jest. To normalna funkcja biologiczna mojego ciała” – mówi Clara Henry, szwedzka blogerka, autorka książki „Tak, mam okres, a co?”

3 powody, dla których jesienią warto zacząć się suplementować

„W reklamach kobieta miesiączkująca jest ubrana na biało, tańczy, śpiewa i nie zachowuje się jak kobieta, która ma okres”. Czego o miesiączce (nie) dowiadujemy się od naszych mam?

Kosmetyki nawadniające a nawilżające. Czym się różnią i jakie mają zadanie?

Suplementy diety a witaminy i minerały. Czym się różnią?

10 błędów w pielęgnacji, które codziennie popełniamy

Utrata miesiączki przez stres zdarza się bardzo często

Jak zatrzymać okres? Stres zaburza cykl miesiączkowy

kobieta karmi piersią

Karmienie piersią a ciąża. Czy można karmić piersią w ciąży?

Unikasz latem kosmetyków z kwasem salicylowym? Nie musisz! Biotechnolożka Anna Sienkiewicz tłumaczy

Jakie kosmetyki do włosów spakować na wakacje? Trycholożka Marta Klowan przygotowała listę

Bielenda Skin Loving Oil

Bielenda Skin Loving Oil – olejkowa pielęgnacja ciała

Kosmetyczny Adam Słodowy

Kosmetyki domowej roboty – jak zrobić? Przepisy na kosmetyki

Matka z dzieckiem po porodzie

Boję się porodu, a jestem w ósmym miesiącu ciąży. Co robić?

Najpopularniejsze

Masturbacja może być jeszcze przyjemniejsza. Poznaj sposoby masturbacji

Ból trzustki - kobieta trzymająca się za brzuch

Ból trzustki – jak boli trzustka i jak odróżnić ból trzustki od bólu żołądka?

„Zdarzało się, że nie szłam do pracy, bo nie mogłam przestać się masturbować. Jestem uzależniona od seksu i miłości”

Para na kanapie

Seks analny – co to jest i jakie są najlepsze pozycje analne?

Kiedy występuje niskie ciśnienie i wysoki puls?

Niskie ciśnienie i wysoki puls – kiedy występują? Co to oznacza?

Dlaczego możesz nie mieć ochoty na seks? Zabójcy libido

Dlaczego możesz nie mieć ochoty na seks? Zabójcy libido

Płatki kwiatków na otwartej dłoni

Zastrzał – 7 domowych sposobów jak sobie z nim poradzić

Co oznacza obniżona temperatura ciała i jakie są jej przyczyny? Kiedy spadek temperatury może być niebezpieczny?

Co oznacza obniżona temperatura ciała i jakie są jej przyczyny? Kiedy spadek temperatury może być niebezpieczny?

Kobieta pokazuje język, na nim jest zaznaczony czerwony punkt

Krosta na języku – przyczyny powstawania, leczenie. Skąd się bierze krosta na języku i jakie ma formy?

kobieta, którą bolą plecy

O czym świadczy ból pod łopatką? Charakter bólu, objawy i możliwe sposoby leczenia

białe plamy na paznokciach

Białe plamy na paznokciach – co oznaczają i jak się ich pozbyć?

Orgazm - jak go osiągnąć? 10 sposobów na lepszy orgazm

Orgazm – jak go osiągnąć? 10 sposobów na lepszy orgazm

Czym jest aborcja eugeniczna? Czy jest legalna w Polsce? Dlaczego budzi kontrowersje?

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

Truskawki - produkty bogate w błonnik

Błonnik – w czym jest go dużo? Sprawdź, jakie owoce i warzywa są bogate w błonnik

kobieta, leżąca na łóżku, z bolącym brzuchem

Jak rozpoznać zakażenie owsikami? Czy pasożytów można pozbyć się domowymi sposobami?