Przejdź do treści

„Pomyśl, zanim powiesz”. W ciałopozytywnej kampanii modelki plus size mówią o szacunku i akceptacji dla każdego człowieka

Pomyśl zanim powiesz / screen YouTube
Podoba Ci
się ten artykuł?
Podoba Ci
się ten artykuł?

„Większość z nas nie zastanawia się nad celem wypowiedzi. Nie zdaje sobie sprawy jak bardzo nieumyślne słowa mogą zranić. Reprezentuj dobro. Pomyśl, zanim powiesz!” – mówią twórcy nowej ciałopozytywnej kampanii, w której wystąpiły modelki plus size z agencji Onmove. Kobiety zwracają w niej uwagę na hejt, z jakim muszą nieustannie się mierzyć osoby z nadwagą. 

Pomyśl zanim powiesz!

„Tolerancja to dla mnie nic innego jak absolutna wolność.

To zaakceptowanie faktu, że w przestrzeni publicznej zawsze będą istniały osoby o innym kolorze skóry, innej orientacji i innym wyznaniu niż nasze.

Akceptacja to traktowanie siebie jak najlepszej przyjaciółki. Dajesz jej trochę luzu i kochasz ją najbardziej na świecie” – to słowa modelek plus size, które wystąpiły w ciałopozytywnej kampanii społecznej.

Następnie w dwuminutowym filmie opublikowanym w serwisie YouTube modelki mówią o sile, harmonii, szacunku, akceptacji, wyrozumiałości, empatii.

Projekt „Pomyśl, zanim powiesz” ma na celu zwrócenie uwagi ludzi na to, aby ich wypowiedzi były bardziej przemyślane i spełniały określony cel. Cel, który mówca sobie założy i świadomie chce przekazać.

Ciałopozytywna kampania

„Bohaterkami kampanii są cudowne kobiety. Każda z nich jest absolutnie indywidualna i stara się wam przekazać pewne fundamenty tak ważne w ich życiu. Uważamy, że każdy z naszych punktów jest idealną składową dobrego człowieka. Mamy nadzieję, że jak najwięcej osób wyciągnie samo dobro z tego projektu” – mówi Sara Czarna – założycielka Onmove.pl.

Dodaje, że projekt „Pomyśl, zanim powiesz” powstał poprzez obserwację obecnej sytuacji w social mediach oraz życiu codziennym.

„Widziałam wiele kampanii, w których mówi się o szacunku i miłości, ale zabrakło mi w nich jednego, bardzo ważnego założenia. Możesz kochać, możesz szanować, możesz mieć dobre intencje. Ale jeżeli czyny nie są dobrze przemyślane, z tych intencji nie wynika nic. Tak samo jest ze słowami. Jeśli nie określi się co i po co tak naprawdę chce się powiedzieć, czasami mówi się tylko po to, aby usłyszeć swój głos” – czytamy na stronie agencji Onmove.pl.

W projekcie wzięły udział: Sandra Kpodonou, Sara Alexandre, Joanna Cesarz, Kasia Bochenkiewicz, Aleksandra Wilk, Julia Chachulska, Magdalena Grzeszc oraz Sara Czarna, założycielka agencji modelingowej ONMOVE.

W ramach kampanii „Pomyśl zanim powiesz” powstał film i sesja zdjęciowa autorstwa Bartłomieja Suchonia.

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Powiązane tematy: